Aftellen voor de augustus mama's!!!
Moderators:Dagmar, Moderators
Hallo, ik ben er nog steeds. Nog altijd geen enkel teken hier.
We beginnen te vrezen dat het toch maandag gaat worden en ks sluiten we ook niet uit. Die wilt maar niet zakken.
Op de koop toe ben ik vandaag gevallen, gelukkig wel een stuk kunnen tegen houden met als gevolg dat ik met een gigantische blauwe plek loop op mijn rechter bil. Leuk!!!!
Ik zie er zo tegen op om het te laten inleiden maar het kan niet anders en dan zal ik er alleen door heen moeten omdat we geen opvang hebben voor ons dochter. Wat een dikke bazaar allemaal.
Had nooit gedacht dat mijn laatste zwangerschap zo zou gaan eindigen.
We beginnen te vrezen dat het toch maandag gaat worden en ks sluiten we ook niet uit. Die wilt maar niet zakken.
Op de koop toe ben ik vandaag gevallen, gelukkig wel een stuk kunnen tegen houden met als gevolg dat ik met een gigantische blauwe plek loop op mijn rechter bil. Leuk!!!!
Ik zie er zo tegen op om het te laten inleiden maar het kan niet anders en dan zal ik er alleen door heen moeten omdat we geen opvang hebben voor ons dochter. Wat een dikke bazaar allemaal.
Had nooit gedacht dat mijn laatste zwangerschap zo zou gaan eindigen.
Goh Vonny, dan mag ik eigenlijk nog niet klagen. Ik zou het niet zien zitten om alleen te bevallen (zonder partner bedoel ik dan). Ik neem dan ook nog eens mijn zelfstandige vroedvrouw mee (mss kunnen we ze delen, als we toch beide maandag binnen moeten
). Nuja, ze is net langsgeweest en ze ging het nog eens bespreken met de andere vroedvrouw (werken in een team van drie) wat we nog kunnen proberen. Het zou kunnen dat ze zondag mijn vliezen breken (thuis dan) in de hoop dat het zo spontaan in actie schiet. Als dat niet het geval is, moet ik toch naar het ziekenhuis (sowieso met gebroken vliezen, kans op infectiegevaar).
Ik duim voor je vonny, dat het zeker geen keizersnede wordt (daar ben ik zelf ook een beetje bang voor, aangezien mijn babytje ook nog niet volledig is ingedaald).

Ik duim voor je vonny, dat het zeker geen keizersnede wordt (daar ben ik zelf ook een beetje bang voor, aangezien mijn babytje ook nog niet volledig is ingedaald).
We hebben nog 3 dagen om te hopen Sofie, dus maar extra hard duimen.
Mijn dochtertje is pas beginnen in te dalen tijdens de weeen. Dus het kan nog alle kanten uit hé.
In het zh op de bevallings afdeling zijn er 2 2-persoonskamers en voor de feitelijke arbeid verhuis je naar de arbeidskamer. Dan kan het idd heel goed zijn dat we langs elkaar komen te liggen voor een poosje.
Hebben we elkander om te steunen
Heb je een info avond gevolgd in het zh? Als niet ,op de website staan foto's van de bevallings ruimten zodat je toch een ideetje krijgt waar je terecht komt.
Mijn dochtertje is pas beginnen in te dalen tijdens de weeen. Dus het kan nog alle kanten uit hé.
In het zh op de bevallings afdeling zijn er 2 2-persoonskamers en voor de feitelijke arbeid verhuis je naar de arbeidskamer. Dan kan het idd heel goed zijn dat we langs elkaar komen te liggen voor een poosje.
Hebben we elkander om te steunen

Heb je een info avond gevolgd in het zh? Als niet ,op de website staan foto's van de bevallings ruimten zodat je toch een ideetje krijgt waar je terecht komt.
Ik heb geen infosessie gevolgd, maar we hebben wel een rondleiding gekregen door een vriendelijke vroedvrouw. Maar die 2 tweepersoonskamers heb ik niet gezien. Er waren vier bevallingskamers (die tegelijkertijd dienst doen als arbeidskamer) en één 'monitor-kamer'. Misschien is het veranderd sinds dat jij bevallen bent ofwel hebben we het over andere kamers?
hup hup hup, springen, rondhuppelen, kangoeroebalspringen
trap op, trap af, hinkelen, ...
hebbenjullie dat al allemaal uitgeprobeerd?? Denk dat het dan wel zakt
Goh, ik hoop van harte dat het voor jullie nu eindelijk eens begint.... niet leuk als je zolang moet wachten.
Ik duim dat het voor jullie spontaan begint en dat jullie een droombevalling hebben!
trap op, trap af, hinkelen, ...
hebbenjullie dat al allemaal uitgeprobeerd?? Denk dat het dan wel zakt

Goh, ik hoop van harte dat het voor jullie nu eindelijk eens begint.... niet leuk als je zolang moet wachten.
Ik duim dat het voor jullie spontaan begint en dat jullie een droombevalling hebben!

En we zijn hier nog steeds. Maar weet ge, het kan mij eigenlijk niet meer schelen of ik thuis beval of niet. Als het er maar gezond en wel uitkomt! Zondag onderzoekt mijn vroedvrouw mij nog een laatste keer, maar als er dan geen veranderingen te bespeuren zijn, dan gaan we maandag binnen hé. En ewel, ik ben blij, want ik ben verdorie nieuwsgierig wat voor koppig ezeltje (of ezelinnetje) daar gaat uitkomen!
Ik ben wel nerveus voor die inleiding, aangezien ik overal lees en hoor dat die bevallingen pijnlijker en heviger zijn. Maarja, als het echt niet meer lukt, kan ik een epidurale nemen. Ik ben daar niet meteen een wilde voorstander van, maar kijk, als de nood het hoogst is...We zien wel hoe het loopt
Ik ben wel nerveus voor die inleiding, aangezien ik overal lees en hoor dat die bevallingen pijnlijker en heviger zijn. Maarja, als het echt niet meer lukt, kan ik een epidurale nemen. Ik ben daar niet meteen een wilde voorstander van, maar kijk, als de nood het hoogst is...We zien wel hoe het loopt

Ik kan geloven dat jullie nu heel ongeduldig worden! Die inleiding komt dichter en dichter en jullie beebje blijft maar zitten! Jullie hebben nog een weekend dus zet alles op alles hé. Ik zal heel hard duimen en hopelijk als ik maandag terug kom (gaan dit weekend naar Disneyland!! Joepie!!!) zijn julie mama van prachtige kindjes!!!
Hallo, dank jullie allemaal. De zenuwen beginnen nu toch echt op te spelen. Ik kan het niet geloven dat het morgen zover is.
Hopelijk weten we binnenkort ook iets van Sofie.
Ik ben benieuwd wat het geworden is en als ze thuis is kunnen bevallen.
IK hou jullie op de hoogte en jullie zullen zeker vlug weten als ik bevallen ben. Heb al iemand klaar staan om het hier te melden.
Hopelijk weten we binnenkort ook iets van Sofie.
Ik ben benieuwd wat het geworden is en als ze thuis is kunnen bevallen.
IK hou jullie op de hoogte en jullie zullen zeker vlug weten als ik bevallen ben. Heb al iemand klaar staan om het hier te melden.