aftellen geblazen voor de juli-mama's
Moderators:Dagmar, Moderators
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik heb mijn valiesje al voor een deel gemaakt vooral kinderkleedjes enz steken er al in . moest ik vroeger bevallen dat jurgen niet alles moet doen ! mijn ma zei dat dat een slecht voorteken is dat ik mijn valiesje nu al maak . maar het is gewoon dat ik alles in orde wil hebben!
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Hier willen nog niet eens tekenen komen. Onze man is nog aardig druk in de buik en zit nog enorm hoog, hij heeft het nog te erg naar zijn zin denk ik. Mss gaan we allemaal wel overtijd raken... Morgen mag ik weer naar de gyn, allez ne andere nu want mijne heeft net deze week congé, doeme. Ik vind da ma raar nu naar ne andere gaan, maar ja nu is het iedere week controle eh.
Hier al weer sinds half 6 weeën...hmmm ben benieuwd of het deze keer doorzet. Ben ook een heel klein beetje (maar dan ook echt heel weinig) bloed in mijn slijmverlies verloren, maar nu is het terug maagdelijk wit, dus weet niet of dat meteen een aankondiging van de slijmprop is.
Ik heb in elk geval Amelie haar bed nog eens gauw ververst en wat kleren klaargelegd (want ventje vindt die nooit
) voor het geval dat...en ze seffes weer maar een dikke knuffel geven he
En anders is het morgen naar de controle waggelen , heb een afspraak om 11 u 40
Ik hou jullie wel op de hoogte...
Ik ga nu alles opruimen, want moest het van datte zijn, komt ons ma naar hier voor Amelie en dan moet het toch netjes zijn he
Ik heb in elk geval Amelie haar bed nog eens gauw ververst en wat kleren klaargelegd (want ventje vindt die nooit

En anders is het morgen naar de controle waggelen , heb een afspraak om 11 u 40
Ik hou jullie wel op de hoogte...
Ik ga nu alles opruimen, want moest het van datte zijn, komt ons ma naar hier voor Amelie en dan moet het toch netjes zijn he

- Anneliefje
- Pas blauw
Het is dus zover he, weeën volgen elkaar goed op en zijn al goe pijnlijk. Heb net ons mama opgebeld. Seffes eens naar het ZH vertrekken.
Ale ons meisje gaat grote zus worden.
Ik heb Goortjes haar nummer, dus zij zal het goede nieuws komen brengen...
Myla veel sterkte nog en dolfijntje, ben jij al bevallen?
tot binnenkort!
Ale ons meisje gaat grote zus worden.

Ik heb Goortjes haar nummer, dus zij zal het goede nieuws komen brengen...
Myla veel sterkte nog en dolfijntje, ben jij al bevallen?
tot binnenkort!
Proficiat Fozke, wat goed!
Ik ben vandaag dus naar de gyn geweest (hij viel goed mee) De kleine was dus nog niks gezakt en ik had nog niks opening. Hij zei dat het er nog niet zat aan te komen
We hebben wel een echo gehad, ons mannetje was nu 3200gr en hij had het nog heel goed in de buik.
Ik wil oooooooooooooooooooooooook!!!!
Ik ben vandaag dus naar de gyn geweest (hij viel goed mee) De kleine was dus nog niks gezakt en ik had nog niks opening. Hij zei dat het er nog niet zat aan te komen

Ik wil oooooooooooooooooooooooook!!!!