geboren in 2003
Moderators:Welcome, Sigri, Moderators
- Greetje,Laura en William
- Pas blauw
-
- Pas blauw
-
- Pas blauw
-
- Pas blauw
- missyjules
- Pas blauw
- missyjules
- Pas blauw
Dat ligt dus echt aan de naammissyjules schreef:mila heeft een -in ons ogen- een vrij grote woordenschat.
...

Meestal versta je als ouder toch sneller wat je kindje wil zeggen hé.. Terwijl het voor andere mensen soms Chinees of Russisch lijkt, kan je als mama of papa al "hele gesprekjes" hebben met je spruit, maar dat is wel fijn hé!Vanessa schreef:Allee, het begint er op te lijken.
- missyjules
- Pas blauw
Dat ligt dus echt aan de naamDagmar schreef:missyjules schreef:mila heeft een -in ons ogen- een vrij grote woordenschat.
...

Hey Dagmar,
Inderdaad want de andere mila die wij kennen is ook zo. En mijn halfbroertje van bijna 6 kent ook een mila en die is blijkbaar net zo!
Grappig hé, wij hadden op de moment dat mila geboren werd echt zoiets van dit is een 'mila'. En we hebben er nog geen moment spijt van gehad.
Groetjes,
Julie
[center][font=Verdana]Mila °08/10/2003[/font]

Ons zoontje, Xander, is geboren op 30 juli 2003. Hij weegt nu 12kg400 en is 92cm groot.
Zijn woordenschat is nog vrij beperkt : mama, papa, bal, tut, kaka, dada, brom brom als hij een moto ziet, pak (als hij wilt gepakt worden), wauw, kijk es, warm, en verder veel brabbeltaal waar ik echt niet veel kan van maken.
Verder hebben we nog een dochter van 8, Laurence, die 9 wordt op 28 oktober. Zij gaat nu naar het vierde leerjaar en is een echte lieve zus voor haar broertje.
Zijn woordenschat is nog vrij beperkt : mama, papa, bal, tut, kaka, dada, brom brom als hij een moto ziet, pak (als hij wilt gepakt worden), wauw, kijk es, warm, en verder veel brabbeltaal waar ik echt niet veel kan van maken.
Verder hebben we nog een dochter van 8, Laurence, die 9 wordt op 28 oktober. Zij gaat nu naar het vierde leerjaar en is een echte lieve zus voor haar broertje.