kindjes van 2003
Moderators:Welcome, Sigri, Moderators
Zijn hier ook kindjes geboren in 2003 ?
Jonas is geboren op 3 maart 2003.
Groetjes,
Sigri
Jonas is geboren op 3 maart 2003.
Groetjes,
Sigri
-
- Pas blauw
Nu mag je het nite vergeten!!Dagmar schreef:Bijna jarig..Nicolle schreef:Jessie en Nils zijn geboren op 18 november 2003Ik hoop dat ik het niet vergeet!

Helaas moeten we beiden werken, dus ze gaan met een doosjes traktaties naar de oppas!
Van het weekend wordt er uitgebreid gevierd; mijn zus (meter van Sia)met man (peter van Jessie) en kids komen uit NL en de meter van Nils met haar man komen zaterdagvond ook eten.
2 weken geleden hebben we al een beetje gevierd toen Sia jarig was, met haar peter en de meter van Jessie
Het weekend erna ga ik misschien naar NL (mijn vader, peter van Nils, is vorige week geopereerd) op ziekenbezoek en de rest van de cadeautjes ophalen. Daarna is het Sinterklaas dus we blijven nog even bezig!!
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils
mama van Sia, Jessie en Nils
Jamie is al lang zindelijk snachts maar geen idee hoe we het gedaan hebben. ikg eloof dat zijn luiers gewoon droog waren smorgens dus hebben we ze uitgelaten. af en toe had hij nog een ongelukje maar nu is hij volledig droog snachts.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

hallo onze milan is van 25 juli 2003
een echt lief ventje en gaat ook graag naar school
praat zeer veel en helpt thuis ook al veel voor zijn leeftijd
ja zou ook graag tips hebben voor zindelijkheid
milans pamper is nog altijd niet droog
zonder in bed doen durf ik nog niet want hij is nogaltijd nat
nu ik vind dit nog geen zo een drame hoor maar wanneer moeten ze s'nachts eigenlijk droog zijn?
HIJ IS WEL VAN ZIJN 2JAAR PROPER OP DE DAG
een echt lief ventje en gaat ook graag naar school
praat zeer veel en helpt thuis ook al veel voor zijn leeftijd
ja zou ook graag tips hebben voor zindelijkheid
milans pamper is nog altijd niet droog
zonder in bed doen durf ik nog niet want hij is nogaltijd nat

nu ik vind dit nog geen zo een drame hoor maar wanneer moeten ze s'nachts eigenlijk droog zijn?
HIJ IS WEL VAN ZIJN 2JAAR PROPER OP DE DAG

Over 's nachts droog zijn zijn verschillende meningen te lezen . Als ze op de leeftijd van 6jaar niet droog zijn is het tijd om de dokter te raadplegen.
Nu hier is het begin misschien gemaakt.
Zondagmorgend en gisterenmorgend kwam Jonas zo fier als ne gieter naar beneden. Hij had zijn pamper bij om het te laten zien. Jaja die was helemaal droog !
Maar vandaag was het weer prijs.... een nat bed.
GRoetjes,
sigri
Nu hier is het begin misschien gemaakt.
Zondagmorgend en gisterenmorgend kwam Jonas zo fier als ne gieter naar beneden. Hij had zijn pamper bij om het te laten zien. Jaja die was helemaal droog !
Maar vandaag was het weer prijs.... een nat bed.
GRoetjes,
sigri
Amber is ook al een hele tijd droog 's nachts. Haar pampers waren al een tijdje elke nacht droog en dan hebben we die maar uitgelaten en ze heeft daarna ook nooit een ongelukje gehad. Daar kan je spijtig genoeg niet veel aan helpen he om hun 's nachts droog te krijgen of je moet hun 's nachts uit hun bedje halen om te gaan plassen maar dat vind ik wel een beetje zielig om ze dan uit hun slaap te halen.