'Ja' zeg ik fier.
Zegt die vrouw 'Hou het daar maar bij, want we zijn al met genoeg'

Ik was blij dat ik juist eruit moest, want wist niet wat zeggen, zo verbouwereerd was ik

Moderators:Welcome, Moderators
Aicha schreef: Haren tijd zit er bijna op en de rest kan stikken
amai dat is ook wel grofkyrodu schreef:Wat voor een gemene opmerking is dat zeg.
Ik heb ook zo'n schoonmoeder,na de bevalling van de tweede vroeg de vroedvrouw of we het bij twee kindjes gingen houden.
Mijn schoonmoeder sprak in mijn plaats al,van ja,ze houden het bij twee,want ze kan dat anders toch niet aan.![]()
Ik was zo geschrokken dat ik niks meer gezegd heb die dag.
En zelf heeft ze er ook 4.
Ze was dan ook niet echt verrast toen ik zwanger was van de derde.
Want sinds dat incident heeft ze ons niet veel meer gehoord of gezien,en snapte ze dat ik toch mijn zin doe.
Maw, die haten jou omdat je egoïstisch bent om een kind op de wereld te zetten ...mell schreef:Want wie durft nu kinderen op de wereld te zetten die vol haat zit, ...
En dan krijg je te horen dat je egoïstisch bent omdat je toch voor een kind gekozen hebt
Vwala!!! die verzuring, die dat er nu is kan niet meer.Anneliefje schreef:Maw, die haten jou omdat je egoïstisch bent om een kind op de wereld te zetten ...mell schreef:Want wie durft nu kinderen op de wereld te zetten die vol haat zit, ...
En dan krijg je te horen dat je egoïstisch bent omdat je toch voor een kind gekozen hebt![]()
Allé, daar komt het op neer hé, die mensen zorgen er zelf voor dat 'hun' wereld zo in elkaar steekt en dus zijn ze zelf egoïstisch, nèh![]()
Ik zie het zo dat wij onze kindjes een goede opvoeding kunnen geven en zo de wereld weer een beetje in de goede richting laten draaien met veel liefde