Vinden jullie dat een slechte moeder?

Enquetes, polls, hoe werkt de maatschappij voor onze kinderen...

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
saardientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 okt 2006, 23:25
Vinden jullie dat een slechte moeder?

Bericht door saardientje » 15 nov 2007, 14:07

ik zat overlaatst op bus. vanvoor zat een mama met 2 kindjes. een kleuterke en ééntje van 6 jaar geloof ik.

ik was die heel de rit in t' oog aant houden, man man toch...

hoe was die verdorie bezig tegen haar kinderen!


da kleuterke mocht hare jas niet uitdoen (was wel warm op de bus) maar dan de manier waarop die da zei waarom ze haar jas nie mocht uitdoen hé.

lot da, gade wer ni leusteren? moet ge een pets hebben, laat u jas aan...

daarna deed ze haar schoen uit. ist nu gedaan? (agressief die schoen terug aant aandoen)

dan was ze wa aant zingen (beetje luid, niet echt storend, leuk om te kijken) houd uwe mond, gade nu zwijgen?

dan raakte ze een voorbijganger aan (iemand die net de bus was opgestapt) raakt de mensen niet aan! gaat op a gat zitten (zat in buggy)

en den jongeske van 6 was dan superbraaf en vanaf da hij iets vroeg of zei. keek ze altij vies naar hem. of gaf ze zo'n kei negatief antwoord terug. daar wordt ik nu echt boos van hé.

die wilt precies geen mama zijn!



:evil:


Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 15 nov 2007, 14:42

amai das ook plezant voor die kindjes :? , erg, ze zou blij moeten zijn dat ze kinderen heeft
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 15 nov 2007, 19:41

God ja, puur op dit verhaal zou ik het geen goede moeder vinden.. Maar misschien was het zo één van die dagen.. Wat is er al gebeurd voor ze de bus op stapten, heeft de jongste al een paar vermoeiende dagen gehad,...? Als Karsten echt lastige dagen heeft, dan kan Mila er ook het slachtoffer van zijn.. :oops:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 15 nov 2007, 19:49

Helemaal mee eens Dagmar......soms kan een mens eens niet veel verdragen

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 15 nov 2007, 20:16

Als ze hier "het" uithangen, dan kan ik soms ook kort zijn tegen de kinderen en dingen zeggen die raar zijn moest je mij bezig horen;
iedereen heeft wel eens zo'n dag zeker?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 16 nov 2007, 11:31

Inderdaad, misschien was het een dag dat ze "het" hebben uitgehangen. Zoals Dries woensdag. Ben er mee naar Delhaize geweest en hij wou niet luisteren. (roepen, tieren, "ik zeg ja", noem maar op...) heb hem toen uit de winkelwagen genomen en hem krijsend naar de auto gedragen. (ik had hem wel al 3keer gewaarschuwd). Ik zag toen ook mensen denken "amaai, ocharme da kind".
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 16 nov 2007, 11:39

Denk ook eerder zoiets. Misschien gewoon supernanny nodig maar een slechte mama? neen hoor
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 16 nov 2007, 21:13

Bwa, gewoon supernanny nodig.....ieder kind heeft van die kuren, dat is niet bij de extreme gezinnen die je op tv ziet....
Wacht tot Beau wat ouder is..... :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 17 nov 2007, 23:05

Tzal de periode van de maand geweest zijn zeker.
Dan kan ik ook wel eens wat botter uit den hoek komen. :oops:

Gebruikersavatar
saardientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 okt 2006, 23:25

Bericht door saardientje » 17 nov 2007, 23:48

bijou schreef:Denk ook eerder zoiets. Misschien gewoon supernanny nodig maar een slechte mama? neen hoor
ik heb toch een beetje mijn twijfels. er zat een andere peuter van een andere mama naast en die was in haar ogen "braaf', en naar de mama van dat kindje lachtte ze, na ze iets tegen haar kindjes zei. als je kunt lachen naar andere mensen, waarom niet naar je kinderen? en dan ben je toch niet goed bezig vindt ik

Gebruikersavatar
saardientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 okt 2006, 23:25

Bericht door saardientje » 17 nov 2007, 23:50

sandy schreef:Bwa, gewoon supernanny nodig.....ieder kind heeft van die kuren, dat is niet bij de extreme gezinnen die je op tv ziet....
Wacht tot Beau wat ouder is..... :lol: :lol:

ik denk toch dat DIE mama wat hulp kan gebruiken om wat positiever over te komen. :oops:

Gebruikersavatar
goele
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 11:20
Locatie:bilzen

Bericht door goele » 18 nov 2007, 16:07

saardientje schreef: ik denk toch dat DIE mama wat hulp kan gebruiken om wat positiever over te komen. :oops:
Vaak zijn er ook mama's die voor de buitenwereld wel positief overkomen, maar dan binnen de muren vanalles uitspoken of ineens niet meer zo lief zijn...

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 18 nov 2007, 20:21

saardientje schreef:
sandy schreef:Bwa, gewoon supernanny nodig.....ieder kind heeft van die kuren, dat is niet bij de extreme gezinnen die je op tv ziet....
Wacht tot Beau wat ouder is..... :lol: :lol:

ik denk toch dat DIE mama wat hulp kan gebruiken om wat positiever over te komen. :oops:
Ik heb ook dagen dat ik niet zo positief ben tegen de kids. Soms tot 5 keer per nacht opstaan, moe zijn en dan heb ik soms ook niet veel nodig om wat luider te praten hoor!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
saardientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 okt 2006, 23:25

Bericht door saardientje » 18 nov 2007, 20:41

goele schreef:
saardientje schreef: ik denk toch dat DIE mama wat hulp kan gebruiken om wat positiever over te komen. :oops:
Vaak zijn er ook mama's die voor de buitenwereld wel positief overkomen, maar dan binnen de muren vanalles uitspoken of ineens niet meer zo lief zijn...

dat is dan nog erger! ik zal het mij te hard aantrekken zeker :oops:

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 19 nov 2007, 10:22

het kan natuurlijk dat ze het niet zo goed meent, maar volgens mij had ze gewoon een slechte dag ofzo
ik kan hier ook wel eens uitvliegen als hij gans de dag aan het "treiteren" is hoor
denk dat iedereen dat wel eens heeft
maar tis natuurlijk niet zo dat de kids niet mogen roeren, maar soms zie je dan kinderen kweetniet hoe stout, agressief enz, en dan die mama "amao ventkeke toch, dat mag niet he" tja, en dan verschieten ze dat hun kids met hun voeten rammelen :roll:

Gebruikersavatar
saardientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 okt 2006, 23:25

Bericht door saardientje » 19 nov 2007, 11:07

Schorpioentje73 schreef:het kan natuurlijk dat ze het niet zo goed meent, maar volgens mij had ze gewoon een slechte dag ofzo
ik kan hier ook wel eens uitvliegen als hij gans de dag aan het "treiteren" is hoor
denk dat iedereen dat wel eens heeft
maar tis natuurlijk niet zo dat de kids niet mogen roeren, maar soms zie je dan kinderen kweetniet hoe stout, agressief enz, en dan die mama "amao ventkeke toch, dat mag niet he" tja, en dan verschieten ze dat hun kids met hun voeten rammelen :roll:
nee, dat mag natuurlijk ook niet, maar in dit geval waren de kindjes echt wel braaf.

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 21 nov 2007, 13:08

het kan inderdaad zijn dat het zo een van die dagen zijn ... maar dan nog. Ik probeer mij op die dagen dan toch altijd nog in te houden. Ik vind niet dat mijn kleine moet boeten omdat ik een slechte dag of zo heb.

En ik heb ook al vaak mensen zo bezig gezien tegen hun kleine. En dan doen die kinderen nog niet eens maar die worden dan wel door hun moeder uitgemaakt voor "ondankbaar kind" en "gij luistert ook nooit", ...

Gebruikersavatar
saardientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 okt 2006, 23:25

Bericht door saardientje » 21 nov 2007, 13:10

ik ben het helemaal met je eens


Plaats reactie

Terug naar “Kinderen in de maatschappij”