Ga je borstvoeding geven?? Heeft je oudste dat gehad???
Mila hier niet en Karsten wel, maar ik wil het deze keer toch proberen.. Lijkt me zoveel gemakkelijker dan met een hoop flesjes geconfronteerd te worden!

Moderators:Welcome, Moderators
G&F&S schreef:Wel ik durf wel te antwoorden, hoewel ik geen tweelingmama ben...
...
ik denk wel dat ik hem bij"hoe is je echte naam" gezet heb ... maar ik heet Natalie(dan moet get niet meer zoeken )Dagmar schreef:Rampestamperke (staat je echte naam hier al ergens?)
Ik weet niet wat jij doet als werk, maar ik ben thuishelpster (poetsen dus) en heb als eerste van het bedrijf kolfpauzes aangevraagd (bedrijf bestaat 3 jaar) en ze hebben zelf nog moeten gaan opzoeken hoe het juist zat... Ik neem dan dat half uur aaneensluitend aan mijn gewone pauze. Als ik van 8.30u tot 12.30u werk, nam ik mijn pauze van 10u tot 10.45u in het begin, ondetussen kwartiertje later, omdat Sitske niet meer om de 2u een voeding vraagt. (behalve nu, omdat ze ziek is)Rampestamperke schreef:ja ,als het lukt is dat heel goed meegenomen !!Ik zou het zeker proberen als het deze keer wel lukt ,ik probeer er niet te veel aan te denken ...wij krijgen maar 2 weken extra bV verlof ,op mijn werk mogen we ook afkolven "omdat ze het moeten toelaten "(maar je moet dan ook rekening houden ,dat je werk op tijd gedaan is ... en dat er niemand kan overnemen ....(bij ons is alles erg tijd gebonden ) wij krijgen in de Voor en namiddag een kwartiertje pauze...(je mag wel langer nemen als je BV geeft)Ik ben al tien min onderweg naar de materniteit ...![]()
ik zal al blij zijn als ik het tijdens het bevallingsverlof BV kan geven,en als het anders is ...dan is het maar zo
neen dat bedoel ik niet ,ik werk in een ziekenhuis en om je melk af te kolven ,moet je naar een ruimte op de materniteit...G&F&S schreef:En wie zegt dat je kindjes nog op materniteit zullen liggen?? Je werkgever moet je maar de kans geven om het beste voor je kindjes te doen.
ah ok, ik dacht al...Rampestamperke schreef:neen dat bedoel ik niet ,ik werk in een ziekenhuis en om je melk af te kolven ,moet je naar een ruimte op de materniteit...G&F&S schreef:En wie zegt dat je kindjes nog op materniteit zullen liggen?? Je werkgever moet je maar de kans geven om het beste voor je kindjes te doen.dan krijg je daar een kamertje om af te kolven
tot nu toe niet ,ik dacht ook dat er daar wat verschil ging in zijn ,(hangt misschien af waar je gaat nu zat er weer een maand tussen hoor ...ik moet nu morgen terug en dan daarna zit er zoveel tijd niet meer tussen(dan terug op 7/01) ,maar als ik ook maar iets van verandering voelde... dan wou ze er mij altijd tussen nemen en voor de daaropvolgende onderzoeken ,heb ik geen afspaken meer ,zullen ze bij het laatste onderzoek ,wel kijken hoeveel tijd ze er kunnen tussen laten...misschien is het dan wel om de week..Dagmar schreef:moet jij nu ook meer op controle bij de gyn dan indertijd bij je dochter?