zoals jullie weten ben ik ongeveer 2 maanden geleden bevallen van ons zoontje milan. het waren moeilijke weken in begin omdat hij wat problemen had met zijn nekje en maagje. maar nu is het met hem al stukken beter en huilt hij veel minder vaak, enkel nog als hij moe is en wil slapen want hij geraakt moeilijk in slaap.. maar soit al bij al is het met hem heel goed

maar ik heb een veel groter probleem, ik weet niet hoe dat met jullie mannen gaat maar ik heb het gevoel dat mijn vriend amper contact heeft met ons zoontje. hij geeft hem nooit eens eten, of een badje en zo, en enkel als ik milan hem echt in de armen duw zal hij hem even pakken maar uit zichzelf zal hij dat nooit doen....
nu heeft hij ook nog een zoontje van 2.5 jaar uit een vorige relatie die we zo goed als om de week hebben(een week niet, en dan bijna hele week wel) Als hij bij ons is dan telt milan helemaal al niet mee voor hem dan is hij enkel met zijn ander zoontje bezig. ik begrijp nu wel dat hij als hij bij ons is dat hij er veel tijd mee wil doorbrengen omdat hij niet steeds bij ons is, maar daarvoor hoeft hij toch niet ons kleintje achteruit te stoten...
hij heeft ook al toegegeven aan mij dat zijn ander zoontje altijd een streepje voor zal hebben voor hem op milan. toen ik hem dat hoorde zeggen brak mijn hart...
ik begrijp wel dat hij het moeilijk heeft met het feit dat hij zijn eerste zoontje niet heel de tijd bij ons is , maar dat mag hij toch niet laten merken naar milan toe he? nu is hij nog te klein maar dadelijk als milan ouder word, en hij merkt dat hij voor zijn papa niet zoveel betekent als zen broertje, ben ik bang hoe hij zich dan moet voelen??
ik hou heel veel van mijn vriend en wil hem ook niet kwijt, maar ik weet echt niet meer wat doen nu.
ik probeer alle 2 de jongens evenveel aandacht te geven ook al is eentje ervan niet mijn eigen kind, maar als ik dan weet dat hij ons kleintje bijna geen aandacht schenkt... dan weet ik niet of ik nog wel de moeite kan blijven doen om onze relatie recht te houden....
ik weet me geen raad meer... zit er nog iemand in zo een situatie van nieuw samengesteld gezin?
x