We hadden geluk met het mooie weer. We konden de hele dag buiten zitten

Moderators:Welcome, Moderators
Mijn oudste was net 4 maand toen ze gedoopt werd.haylee schreef:nu worden de babykes vroeger en vroeger gedoopt precies .
Wij gaan dat voor de kerk doen.
http://www.rentapriest.be/mama van A&E schreef:die rent a priest waar vind ik dat? dat lijkt me wel intressant
Wat leuk dat het zo'n toffe dag geworden is!!major schreef:Wie het al heeft gemerkt, ik ben van overtuiging christelijk. Of dat nu katholiek is of iets anders, laat ik in het midden. Mijn vrouw, daarentegen is allesbehalve gelovig. We hebben een mooi compromis gevonden, wat voor beiden voor ons werkt en zelfs nog speciaal is ook. Gisteren hebben we thuis, in de tuin, een doopviering gehad. Dit was in familiale kring, dwz haar ouders, haar grootmoeder (andere grootmoeder ligt in het ziekenhuis en kon er daardoor niet bij zijn), mijn moeder, zus en haar zoon. Met acht personen zaten we dus in onze tuin gezellig een viering te houden. We hebben gebruik gemaakt van rent-a-priest. Dat is een beweging (niet een geloof of zo) onder leiding van een getrouwde priester en een homofiele priester. Ze zijn beiden uit hun ambt ontzet door het vaticaan, maar hebben hun hoedanigheid als priester voor het leven. We kunnen met deze doop dus alle kanten uit, het geldt maw ook als Torben later voor de kerk wenst te trouwen.
We hadden geluk met het mooie weer. We konden de hele dag buiten zitten. De champagne vloeide rijkelijk en 's namiddags hadden we een taart met de foto van Torben als marsepein. Het was een gezellige dag van 10u tot 10u. En het was heel speciaal omdat het zo persoonlijk was
Ik zou de dag van gisteren niet meer willen ruilen.