zoooo lief....

Moderators:Welcome, Moderators

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen
zoooo lief....

Bericht door Nicolle » 06 feb 2005, 10:40

Ik wil even iets met jullie delen:

vande week was ik werken en Sia wordt dan door opa en oma van school gehaald tot papa thuiskomt. Ze was behoorlijk moe en was op de bank in slaap gevallen, net voor ik thuis kwam (18.15 uur).
Nils en Jessie waren ook behoorlijk moe, dus na een kleine hap hebben we die naar bed gebracht, zelf gegeten en vervolgens besloten Sia ook maar naar bed te brengen.

Een half uur later echter komt ze huilend naar beneden: "ik heb Nils en Jessie helemaal niet gezien..." Dikke tranen...
De tweeling was inmiddels ook weer wakker en kwamen dus ook weer even naar beneden. Sia helemaal blij :"ik kan niet slapen als ik ze niet een kusje heb gegeven...."

Lief hè, ik was helemaal ontroerd, had de tranen bijna in mijn ogen staan.

Af en toe is het geen feest tussen de kinderen onderling, maar zo'n situatie doet dat snel weer vergeten!
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils


Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 06 feb 2005, 11:22

amaai, ik vind dat ook zo mooi en fantastisch zo'n verhalen!! :P :P
Moooooi!!!!

Ness

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 06 feb 2005, 11:40

Familie kan soms zo positief zijn!!
Het is soms zo de moiete waard om ouder te zijn!!

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 06 feb 2005, 14:36

Absoluut! Nu ligt iedereen (man inclusief) te slapen. We zijn net een flink stuk wezen wandelen en het was best fris, dus dat maakt lekker moe. Nu kan ik even genieten met een kopje koffie achter de computer!!
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 06 feb 2005, 16:22

en zijn toch zo van die momenten, waarop je je perfect gelukkig kan voelen!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

Ness


Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 10 feb 2005, 13:07

Ons Lani is helemaal gek van haar 4 jarig neefje Steven. Mijn moeder past een weekend om de 2 weken op haar en dan is Steven er ook altijd

(Steven is het zoontje van mijn broer. De moeder van Steven en mijn broer zijn niet meer bijeen en nog altijd verwikkelt in een rechtzaak. Zij willen altijd meer en meer geld terwijl WIJ altijd nieuwe kleertjes kopen voor Steven. Zijn kleertjes zitten vol met gaatjes en scheuren en dat breekt mijn hart)

Als Lani hem ziet, zijn de mama en papa helemaal vergeten. Ze spelen zo lief samen, je zou niet zeggen dat zij nog zo klein is. Ze luisterd aandachtig naar hem (al verstaat ze er niets van) en ze delen hun speelgoed. Het is net broer en zus! Lani speelt heel graag met zijn auto'jes en Steven met haar "wandel baby pooh" (waarschijnlijk omdat hij zo'n dingen niet krijgt thuis)
Het is echt super schattig om hen bezig te zien!!

Daarom willen Guy en ik ook aan een tweede beginnen. Je ziet dat Lani het meteen zou aanvaarden!

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 11 feb 2005, 19:47

Lief hoor! Ook fijn voor Steven dat ie aan Lani een lief vriendinnetje heeft!
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 12 feb 2005, 08:33

Hey Sarah,

Heb je al eens geprobeerd om Steven op je schoot te nemen? Mila speelde ook altijd met haar nichtjes en kindjes van vrienden, maar zodra die bij mij op de schoot wilden, was het gedaan met de liefde!!! En ze was ook heel lief tegen mijn zwangere buik en toen Karsten er pas was, testte ze ons vooral uit, tegen hem was (en is) ze superlief en tegelijkertijd is ze stikjaloers. Vooral als Karsten geslapen heeft en begint te pruttelen, dan komt ze afgespurt.. Dan moet ik haar oppakken of op de schoot nemen. Gelukkig pruttelt Karsten eerst een tijdje voor het grote concert en kan ik haar zogezegd even "voortrekken".
Maar ik denk dat het normaal is, ze heeft ons bijna 3 jaar voor haar alleen gehad en nu ineens moet ze ons delen met zo'n klein persoontje dat veel aandacht eist, maar nog niks kan!

Groetjes..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 14 okt 2005, 11:11

Wel Dagmar, ik heb dat nu eens geprobeerd en ze keek er niet naar om.

En ik denk dat Ilse dat kan beamen dat Lani heel goed is met baby'tjes. Je ziet in haar ogen dat ze het even moet aanvaarden dat hààr mama plots een ander kindje vasthoud maar voor de rest...
Ze kruipt mee in parken, speelt ermee...
Alleen kan ze niet goed verdragen dat iemand haar speelgoed wilt afnemen, zelfs al is dat niet van haar. :roll:

In de winkel is het erg, hoor. Als daar zo'n dingetjes staan voor de kindjes, legoblokjes ofzo, is ze er niet van weg te slaan en schreeuwd ze moord en brand als we naar huis moeten. Zo precies of die krijgt geen speelgoed thuis. :roll:


Plaats reactie

Terug naar “Ons gezinnetje”