Op aanvraag :lol: : hoe groot mag jouw gezin worden?
Moderators:Welcome, Moderators
oorspronkelijk was mijn idee 2 of 3 en manlief vond 2 genoeg dus gingen we voor 2 gaan en dat is intussen gelukt ... een enig kind wou ik nie: ben er zelf eentje en het valt me op dat enige kinderen (in mijn vriendenkring toch) meestal ook zeggen minstens 2 kids
maar ik ga de oll nog eff eniet beantwoorden want al voelt ons gezin wel compleet di "mag" ind e vraag die maakt da tik zoiets heb van hmn ik g aniet weigeren, maar ik ben eignelijk niet van plan om voor meer te gaan ... en toch zijn er soms zo van die iedeeên die door mijne kop spoken maar we zien nog wel.

weet je dat nu al zo zeker? Sterk van jullie zenne: ik zou nog effe op adem moeten komen als er nu eentje bij was (zelfs zonder eentje bij zit ik nu soms al in ademnoodfozke schreef:Hier 3 of 4

O ja, R heeft dit weekend trouwens 2 keer haar naam gezegd

Ik wil 3 kinderen hebben.Maar heb ik toch met mijn vriend besloten dat we bij 2 zullen blijven.Nog even wachten en we beginnen eraan.En als zou ik van tweeling zwanger zijn zou ik zeker niet erg vinden.Kindjes hebben is leuk maar er zijn nog andere factoren dat je moet aan denken zoals geld.We willen alles geven aan onze schat dus het is toch beter dat je financieel bekijkt of je ze kan onderhouden.
groetjes
groetjes
- jong moederke
- Pas blauw
-
- Pas blauw
-
- Pas blauw
Dat doe ik zeker en vast hoor!!goortjes schreef:verre toekomstplannen komen soms sneller dan verwacht hoor![]()
in ieder geval... geniet al maar van je zoontje dat je nu hebt!!!!!