Maar echt, die twee hier hé.. Het kan hier nog steeds verkeren op 5 minuten tijd.. Ze kunnen heel fijn samenspelen om dan ineens ruzie te krijgen.. Of andersom.. Eerst ruziemaken tegen de sterren op om dan ineens samen iets te doen..

Het maakt het er ook niet gemakkelijker op dat Karsten mij op het moment opeist en Mila wegduwt (krabt, slaat, stampt) als zij bij mij zit.. En dat Mila met allerlei woorden is thuisgekomen van 't school en die heel de tijd tegen Karsten zegt (bijv. Kieke! Onnozele! Sukkel!...) en hij die begint na te zeggen

Ik heb mijn handen echt vol met die twee.. Natuurlijk vergeet ik direct de ruzies als ze samen spelen, maar soms voel ik met net een scheidsrechter die de hele dag moet ingrijpen..

Hoe pakken jullie ruzies aan? Ik laat ze soms doen (maar ik luister dat het niet uit de hand loopt natuurlijk), terwijl Filip direct ingrijpt en meestal Mila tegen haar voeten geeft..
Wat zijn jullie grenzen om in te grijpen? Mila mag niet schelden en Karsten niet krijsen.. En natuurlijk is lichamelijk geweld gebruiken ook "not done".. Ik vraag me af of ik te laks of te streng ben, of gewoon normaal.. (voor zover dat kan