December: Tweede kindje

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:
December: Tweede kindje

Bericht door Wendy B » 07 mei 2004, 14:23

Joepie, wij verwachten ons tweede kindje rond 24 december. We hebben al een zoontje, nu 18 maanden jong, genaamd Jorden. Dus tegen dat ons tweede kindje er zal zijn, is onze spruit 2 jaar en 1 maand. Ik ben dolgelukkig. Nu maar hopen dat alles goed zal verlopen tijdens de zwangerschap.
:D :D :P :lol: :lol:


Debbie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 mei 2004, 14:13

Bericht door Debbie » 07 mei 2004, 14:33

Proficiat Wendy. :D

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 07 mei 2004, 15:00

Merci Debbie, tja, we weten het nog maar net. Ik moet zelfs nog naar de gynaecoloog gaan, maar die afspraak is gemaakt.
In ieder geval bedankt voor de reactie
Groetjes,

Wen
:wink:

Debbie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 mei 2004, 14:13

Bericht door Debbie » 07 mei 2004, 15:07

Dag Wendy, ik weet het ook nog maar net (de zwangerschapstest was vanmorgen positief)
Als ik goed kan tellen dan zal het bij ons voor januari zijn. Volgend jaar dus. Vanavond ga ik naar de huisarts voor een bloedafname en daarna zo snel mogelijk een afspraak maken bij de gynaecoloog.
Alvast veel succes toegewenst.

maannacht

Bericht door maannacht » 12 mei 2004, 12:27

hoi hoi,ik verwacht ook een tweede op 28 december.Mijn eerste kindje is 19 mei 2003 geboren,sarah heet ze en ze is fatastisch.We hadden net besloten om weer zwanger te worden en toen bleek ik al een week zwnager te zijn.We hebben dat betreft echt geluk,het gaat ons zo makkelijk.
Ik ben nu 8 weken en enorm misselijk en moe.de dokter heeft me ook een maand thuis voorgeschreven en aan de hand daarvan zien we wel.Vorige zwnagerschap heb ik vanaf maand 4 thuis gezeten maar dat heeft te maken met mijn LAGE bloedsuikerspiegel en de aanvallen daarvan.
Ik ben enorm benieuwd hoe het dit keer gaat en of ik normaal ga bevallen (vorige was een ks vanwegen een totale stuitligging) en natuurlijk wat het wordt.Ik denk een meisje weer maar we zullen het eind december zien want ik wil het zo veel mogenlijk natuurlijk doen en voraf spieken is er dus niet bij.Normaal thuis bevallen mag helaas niet na een ks,maar ik hoop dit keer toch geen epidurale en dat ik het met mijn eigen endorfine kan doen.


Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 17 mei 2004, 13:18

Hey Debbie,
Van harte proficiat met de zwangerschap. Januari is ook een hele mooie maand. Ik ben vorige dinsdag naar de gynaecoloog geweest en die wist me te vertellen dat ons kindje geboren zou worden op 25 december. Een kerstekindje. Tegen die tijd is mijn zoontje Jorden 2 jaar en 1 maand oud. Het gaat leuk zijn zo met ons vieren. Het deed me ook heel veel plezier dat ik het hartje zag kloppen. Je bent dan toch een pak geruster. Ik voel me ook opperbest zoals bij de 1ste zwangerschap, geen kwaaltjes of pijn in de borsten, gewoon, mezelf zoals altijd en dat ik natuurlijk ook goed meegenomen.

Groetjes,

Wendy :lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 17 mei 2004, 13:25

Hey Maannacht,

Proficiat met de 2de zwangerschap. Een broertje voor Sarah zou wel leuk zijn, denk ik, maar een zusje zal ook welkom zijn zeker. Je hebt wel wat meegemaakt met Sarah en je kan niet zeggen of je nu hetzelfde moet ondergaan, want ik heb me laten vertellen dat alle zwangerschappen of toch de meeste zwangerschappen anders zijn. Niet elke zwangerschap is dezelfde.
Toch nog heel veel succes gewenst en wie weet worden ze op dezelfde geboren.

Groetjes,

Wen :wink: :lol: :wink:

maannacht

Bericht door maannacht » 17 mei 2004, 16:39

Grappig,mijn meisje heet ook Sarah.ik denk dat de tweede weer een meisje wordt maar dat is afwachten.

miekeB
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 21:11

Bericht door miekeB » 28 aug 2004, 17:06

Wendy, ik wens je een fijne zwangerschap en een prachtige Kerstbaby :D

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 28 aug 2004, 17:20

Ik hoop eigenlijk dat ons kindje niet wordt geboren op 24 of 25 december, maar een paar dagen of 1 week vroeger. Iedereen zit dan volledig in de kerstsfeer en ik ben een beetje bang dat ons kindje zijn/haar verjaardag wordt vergeten.
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Wendy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 apr 2004, 14:47

Bericht door Wendy » 28 aug 2004, 17:51

Een beetje vroeg, maar ik wens jullie al veel geluk met jullie 4 :D
Hopelijk kan de baby bij op de kerstkaarten :D

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 29 aug 2004, 13:59

Wel ons zoontje is 5 dagen vroeger geboren, dus we zullen wel zien. Ik hou jullie op de hoogte, zenne.

:wink:
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 29 aug 2004, 22:55

Proficiat Wendy B,

Heb daarnet de site van je zoontje gezien prachtig!!!!!

Wij verwachten ons eerste kindje in februari 2005.

Groetjes Teacher (Glenn)

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 03 sep 2004, 23:33

Hello teacher,


Jullie ook, van harte proficiat. Weet je welke datum in februari? Ik ken namelijk 2 mensen die ook in februari bevallen, eentje op 22 en eentje op 25 februari.

Wens je vrouwtje veel genot met de zwangerschap en ook jij natuurlijk. Laat zeker iets weten, he, en bedankt om een bezoekje te brengen aan mijn zoontje zijn website.

Groetjes,
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 04 sep 2004, 00:13

Hey Wendy B,

Mijn vrouwtje zou moeten bevallen rond de 20ste februari.

Groetjes Glenn.

Laat zeker nog iets weten.

Gebruikersavatar
bessy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 16:25
Contacteer:

Bericht door bessy » 05 sep 2004, 17:26

Wendy B schreef:Ik hoop eigenlijk dat ons kindje niet wordt geboren op 24 of 25 december, maar een paar dagen of 1 week vroeger. Iedereen zit dan volledig in de kerstsfeer en ik ben een beetje bang dat ons kindje zijn/haar verjaardag wordt vergeten.
Daar ben ik ook een beetje bang voor hoor. Ons eerste kindje is uitgerekend voor 22 december. Ik hoop dat het juist die dag geboren wordt want dat is de verjaardag van mijn grootvader. Die wordt dan 78.

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 07 sep 2004, 18:08

Hey Bessy,


Ik hoop het ook voor jou. In ieder geval zal ik duimen voor ons twee en laat zeker weten wanneer je bevallen bent en wat het is geworden hé.

Groetjes,
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 08 sep 2004, 19:54

hoi, ik ben uitgerekend op 28 december en van mij mag het wel een dagje later zijn dan verjaar ik namelijk. maar ik denk dat het veel vroeger gaat komen net als bij mijn eerste zoontje. die was ook 3 weken te vroeg. ik heb nu al een paar weken oefenweeen.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 08 sep 2004, 23:08

Hey Natasja,

Ook jij een dikke proficiat met de komst van je tweede kindje. Tja ik zou willen dat we dat allemaal zelf een beetje in de hand konden hebben, de geboorte, maar dat zal de natuur uitmaken, hé.

Voor de geïnteresseerden onder ons, ik heb een nieuw rubriekje gestart nl. Kerstekindje. Je vindt het bij 'Welcome ... - reacties'

Het is maar dat jullie het weten.

Groetjes,
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

beauty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2004, 12:47
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door beauty » 19 nov 2004, 11:00

hoi allemaal,

Mijn schoonzus is 22 jaar en zwanger en is uitgerekend voor de 25 december.
Maar we denken allemaal dat ze toch een 2-tal weken vroeger zal bevallen.

Ze is ondertussen al 23 kg verzwaard

vroeger woog ze 55 kg en nu al 78kg

en ik mag doopmeter zijn JJJJOOEEPPIIEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 19 nov 2004, 15:58

Hallo,

Hier nog eens wat nieuws. Momenteel ben ik 35 weken ver. Woensdag moet ik terug naar de gyn en daar zal ik heel blij voor zijn. Ik heb namelijk de vorige keer vernomen dat ik een zeer korte baarmoederhals heb en dat ons kindje al serieus gedaald is. De gyn kon zelfs het hoofdje voelen. Dit heeft me dus wel wat ongerust gemaakt. Ik heb soms al wat last van harde buiken en de gyn kon me vertellen dat ik 25 dec niet zal halen. Het kan zelfs tot 3 weken vroeger komen. Ik doe het nu rustig aan en sleur niet meer veel dingen, maar mijn zoon van 2 jaar, die nu toch al 15kg weegt, vraagt nog dikwijls om gepakt te worden. Ik ben momenteel nog maar 8kg bijgekomen en ons kindje weegt nu ong 2,500kg.
Ik hoop dat de gyn woensdag goed nieuws heeft en elke dag is nu een dag van afwachten.

Groetjes,
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 15 dec 2004, 16:25

Hey Wendy,

Je zal nu wel volop aan het aftellen zijn! Laat eens horen hoe het gaat! We tellen mee af!!

Groetjes..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 15 dec 2004, 16:35

Inderdaad, ik ben vanmorgen nog bij de gyn geweest. Ons kindje weegt nu ongeveer 3.100kg en ik heb reeds 4cm opening. Het zal voor 1 van de dagen worden. Ik zal wel heel blij zijn, want ik verlang ernaar en de laatste week is heel moeizaam verlopen. Ik heb heel veel harde buiken gehad en mijn buik staat bijna constant gespannen. Ons kindje beweegt erbij nog altijd heel goed en zit bijna geen seconde stil. Het zit volledig op de plaats en is dus al goed ingedaald. Het duwt regelmatig met het hoofdje tegen mijn baarmoederhals en die is al week. Dus ik ben aan het aftellen en mijn valies staat al een week klaar. Nu afwachten.

Groetjes,
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 15 dec 2004, 16:38

En weet je al of er een broertje of een zusje bijkomt of wil je het niet weten?? In ieder geval, moest ik je hier niet meer zien, ik wens je een vlotte bevalling en een wolk van een baby!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 16 dec 2004, 10:46

hier ongeveer hetzelfde. constant harde buiken en al goed ingedaald en zoiets alleen weet ikniet of ik al opening heb. ik moet maandag maar eerst bij de gyne zijn. normaal gezien de laatste keer. ik denk nu iedere avond als ik ga slapen van mss begint het dezenacht maar dan word ik smorgens nog altijd zwanger wakker. wel frustrerend hoor. maar ja, hoe langer hij blijft zitten hoe beter, he.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 16 dec 2004, 11:23

natasja schreef:...
maar ja, hoe langer hij blijft zitten hoe beter, he.
Maar dat neemt niet weg dat het op den duur niet meer gemakkelijk is hé!! Normaal nog 12 dagen zeker? Voor jou natuurlijk ook een vlotte bevalling gewenst!!! En alvast prettige feestdagen moest ik je niet meer zien (misschien met je kindje er al bij!!!)..

Groetjes..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 16 dec 2004, 11:24

Ai, nu zie ik op je banner dat het nog 8 dagen is.. Wie moest er dan de 28ste december bevallen?? Ik zal eens moeten gaan zoeken, want er was toch iemand hé?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 16 dec 2004, 11:26

dat was ik, hoor. maar de bevallingsdatum is onderweg ergens veranderd.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 16 dec 2004, 14:12

Hey Dagmar,

Nee, we weten niet wat het is. Bij ons zoontje wilde ik het heel graag weten en mijn man niet. Ik vond het toen eigenlijk zo leuk dat de gyn bij de geboorte zei;"het is een jongen" Daarom hebben we beslist om het dtmaal ook niet op voorhand te weten. Bij ons 1ste hebben heel veel neutrale kleuren gekozen en geboortekaartjes en suikerbonen heb je in overvloed voor jongens of meisjes. Op de lijst staan zowel kleedjes voor een jongen als een meisje en wanneer we het weten, worden de juiste kleedjes uitgestald.
Vanavond moet ik toch terug gaan naar de gyn omdat ik 4cm opening heb en constant harde buiken en pijn in de rug. Ik denk zelfs dat ik binnen zal moeten om infectie te vermijden. Vanavond weet ik meer.

Groetjes,

PS: Ik houd jullie op de hoogte zenne
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 16 dec 2004, 17:55

Ik zou in mijn eigen ongeluk lopen moest ik het noet op voorhand weten!!
Daar voor ben ik veels te nieuwsgierig!!
Ik bewonder je daarvoor!!


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”