Mei: Tweede kindje.

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Plaats reactie
Veronique
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 apr 2004, 21:16
Mei: Tweede kindje.

Bericht door Veronique » 12 apr 2004, 21:18

Ik verwacht mijn tweede kindje rond 8 mei. :D


Veronique
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 apr 2004, 21:16

Bericht door Veronique » 08 mei 2004, 12:20

Vandaag is het 8 mei, maar ik waggel nog altijd rond.
Ik puf, ik zucht, ik kreun en het is heel lastig met ons zoontje die niet stil zit, maar mijn dokter wilt me niet inleiden.

Veronique
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 apr 2004, 21:16

JORBE IS GEBOREN

Bericht door Veronique » 19 mei 2004, 14:07

3kg55O en 52 cm. Een tweede bevalling is gemakkelijker dan een eerste (vooral met peridurale) en daarna weet je wat je moet doen met dat kindje. Om borstvoeding te geven had ik deze keer geen hulp nodig. Ik herinnerde me de eerste dagen van de vorige keer, dus deze keer bleef ik daar kalm bij.
Wat niet gemakkelijk maar wel vermoeiend is dat is een bengel van 1,5 jaar die rondloopt en overal aankomt, vooral als ik met Jorbe bezig ben.
Gelukkig zijn er 2 paar grootouders die hem heel graag meenemen.

Veronique
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 apr 2004, 21:16

Bericht door Veronique » 28 mei 2004, 15:38

Alles gaat goed, mijn baby slaapt bijna de hele dag en wordt alleen wakker als hij wil eten. :D
Ik heb het gevoel dat ik een rustiger kindje heb dan de vorige keer, maar wat ook anders is is dat ik nu helemaal weet wat ik moet doen.
Er blijft dus heel wat tijd over voor onze superaktieve bengel. :twisted:

Veronique
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 apr 2004, 21:16

Bericht door Veronique » 03 jun 2004, 22:01

ondertussen ben ik er al helemaal aan gewoon dat ik 2 kindjes heb. Gelukkig begint morgen het goede weer, dan kunnen we gaan wandelen. :D


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

veel te laat

Bericht door Dagmar » 18 jun 2004, 08:56

:oops: :oops: :oops: Veel te laat, maar toch nog een hele dikke proficiat.. Ik heb er gewoon overgekeken, denk ik.. Daarom wilde ik dus een overzichtje.. Omdat ik meestal maar eens snel kom lezen en dan merk ik achteraf dat ik een paar dingen ben vergeten te lezen.. :oops: :oops: :oops:

En alles goed met Jorbe? En met zijn grote broer? Is hij jaloers? Hoe los je dat op? Of is hij niet jaloers?
Laatst gewijzigd door Dagmar op 28 feb 2005, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Veronique
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 apr 2004, 21:16

Bericht door Veronique » 18 jun 2004, 18:17

Dankjewel Dagmar, ik ben er toch nog heel blij mee. :D
Met Jorbe gaat alles goed. Hij is al een maand van de 10e. Wat zo fijn is met een tweede kindje is dat je helemaal weet wat je moet doen. Het is een rustige slaper.
Thomas (vandaag 19 maanden) is niet jaloers. Hij is er wel graag bij als ik met Jorbe bezig ben, maar hij komt alleen kijken, kruipt er bij en is dan weer weg. Het is een vrolijke druktemaker die geen 10 seconden kan stil zitten. Ik blijf er maar kalm bij. Ons huis en de tuin zijn helemaal aangepast zodat hij niets verkeerd kan doen (binnen niets breekbaar, geen planten,...en buiten alleen maar gras en volledig afgemaakt zodat hij niet weg kan)
Als het goed weer is dan gaan we in de voormiddag wandelen en fietst Thomas mee. Dan is hij heel moe en slaapt hij lang. En 's avonds voetbalt mijn man met hem en dan is hij nog eens rustig. Gelukkig slaapt hij heel goed. :D

Veronique
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 apr 2004, 21:16

Bericht door Veronique » 10 aug 2004, 14:50

Ik ben blij dat die warmte voorbij is. Vooral Thomas had er last van. Die kan echt niet stil zitten en ook niet binnen blijven. Ik heb hem heel veel in zijn zwembadje laten spelen. Het enige wat nog goed deed.
Jorbe heeft alleen maar dikwijls eten gevraagd.

Veronique
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 apr 2004, 21:16

Bericht door Veronique » 16 jan 2005, 20:52

Bij ons is het een vrolijke drukke boel met 2 jongetjes van 8 maanden en 2 jaar. Ik heb er mijn handen mee vol, maar vanavond wilde ik er bij zijn :D

Veronique
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 apr 2004, 21:16

Bericht door Veronique » 28 feb 2005, 13:06

Hier is het nog altijd een vrolijke drukte :D
Jorbe kan al goed kruipen en zich rechttrekken als hij ergens iets wil en dat kan allemaal geen kwaad, want bij ons in huis is er niets, waar ze zich aan pijn kunnen doen of wat ze kapot kunnen doen, op hun hoogte.
Sinds kort hebben we een extra speelvriendje: een jong hondje en we hebben gekozen voor een labrador omdat die echt kindvriendelijk zijn.
Thomas kruipt nu ook :D
Dat is een gezellige drukte :D


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”