November: Bartje

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 18 okt 2004, 21:46

Dat vind ik een schoon compliment...
Wat wil je nog meer?


bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 18 okt 2004, 21:49

Je kan niet alles hebben :roll:

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 18 okt 2004, 23:20

Bij ons begint da ook al vroeg, Debby had het vroeger ook altijd koud en dan lagen wij arm in arm maar nu dat ze meer problemen krijgt om een juiste lighouding te vinden liggen we soms toch ver uit elkaar en kan de koude door heel het bed komen( had verleden week heel de week een stijve nek van de koude). Wat inderdaad wel lief is dat ze elke dag zegt hoe graag ze mij ziet, zouden de vrouwen dan toch wat sentimenteler zijn tijdens de zwangerschap? En bij ons begint die kuiswoede ook al een beetje, wij hebben beneden nog een kamer die helemaal moet afgewerkt worden, hebben vandaag er al wat in gepoetst en binnen 2 weken in mijn vakantie ga ik ze opkuisen en schilderen. Nu spannend wachten tot donderdag: gynaecoloogdag!!!

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 18 okt 2004, 23:24

teacher schreef: een stijve nek van de koude
nu al :?: en dat gaat nog lang duren 8) :wink:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 18 okt 2004, 23:25

teacher schreef:zouden de vrouwen dan toch wat sentimenteler zijn tijdens de zwangerschap?
ZEKER WETEN :roll: :wink:


Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 18 okt 2004, 23:26

bart schreef:
teacher schreef: een stijve nek van de koude
nu al :?: en dat gaat nog lang duren 8) :wink:
Met wat tijgerbalsem en spierzalf was het snel over, toch handig dat het vrouwtje verpleegster is. :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 18 okt 2004, 23:27

teacher schreef: En bij ons begint die kuiswoede ook al een beetje
het ergste is nog niet voorbij :roll: neem dat maar van mij aan :D
Bij ons hoop ik dat het gedaan is :roll:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 18 okt 2004, 23:30

teacher schreef:donderdag: gynaecoloogdag!!!
veel plezier :D en hopelijk weet je nu dat het een Rune wordt :wink:

Vindt jij dat niet verwarrend :?: Rhune is een meisjesnaam :roll:

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 18 okt 2004, 23:40

Neen ik vind het niet verwarrend er zijn zoveel namen die zowel voor jongens als voor meisjes kunnen. We hebben voor Rune gekozen(moest het een jongen worden omdat we het een mooie naam vinden). Eerst hadden we marco in gedachten maar dat klinkt wat ouderwets.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 25 okt 2004, 20:49

Hoi Bart (en vrouwtje),

Zijn jullie nu ook ongeduldig aan het aftellen?? 't Is nog maar een kleine 3 weken als ik me niet vergis.. Iedere dag kan nu in principe de laatste zijn (mijn gyn zegt altijd: 3 weken voor en 2 weken na de uitgerekende datum kan altijd).. Ik ben wel benieuwd naar de naam die jullie gekozen hebben, 't zal wel een mooie naam zijn.. Bart, je laat hem toch echt even weten in een privébericht, hé!! We hebben je er mee lastig gevallen om hem eerder te zeggen, maar dat meenden we niet (ik toch niet in ieder geval).. Ik ga het forum (en zeker bepaalde mensen) nog missen die dagen dat ik in het ziekenhuis lig, dus zeker wachten met bevallen tot ik terug ben hé!! Of nog snel voor mij bevallen?!! Dan weet ik het (min of meer) direct als jullie zoontje er is (Bart, laten weten zodra je papa bent hé)!!!

Groetjes..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 25 okt 2004, 22:01

Dag Dagmar :D
We zijn al heel lang ongeduldig, maar echt aan het aftellen zijn we nog niet. Mijn vrouwtje is vandaag nog gaan werken en wil dat de hele week volhouden ( :evil: ik zou ze liever thuis zien zitten :evil: )
Ik zal jou ook heel erg missen in de dagen dat je in het ziekenhuis ligt 8)
Jullie mogen het weten als ik papa ben :D Ik zal het hier dadelijk komen schrijven :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 27 okt 2004, 21:16

De laatste week heb ik een heel belangrijke :roll: taak gehad :D
schuimwijn proeven en er de beste uitkiezen :D
Vandaag heb ik de belangrijke inkopen gedaan :wink: De kelder staat vol :D Mijn vrouwtje vond het veel te veel, maar ik moet gelukkig niet snel terug :D Onze vrienden zullen ons zeker helpen :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

GOED NIEUWS

Bericht door bart » 28 okt 2004, 19:01

mijn vrouwtje heeft gezegd dat ze morgen voor de laatste keer gaat werken :D :D :D
Ik zal blij zijn als ze eindelijk rustig thuis zit :D
Om 'problemen' te voorkomen ben ik van plan om zondagavond het hele huis schoon te maken :roll:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Re: GOED NIEUWS

Bericht door Dagmar » 29 okt 2004, 08:00

bart schreef:...
Om 'problemen' te voorkomen ben ik van plan om zondagavond het hele huis schoon te maken :roll:

:lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 29 okt 2004, 17:17

Anders zie ik mijn vrouwtje in staat om maandagmorgen het hele huis beginnen te poetsen :roll:
Tot nu toe heeft ze nog geen rugpijn en jij had gezegd dat je heel erg rugpijn had na het poetsen, dus...

Bij ons is het zwangerschapsverlof nu begonnen :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 30 okt 2004, 17:13

Vandaag is het 38 weken :D
Gisterenavond dachten we dat het bezig was :D
Dat mijn vrouwtje na onze sportactiviteiten 's avonds harde buiken had zijn we al lang gewoon, maar deze keer deed het pijn :roll:
Mijn vrouwtje had pijn in haar onderbuik en onderrug en in het midden van de wee deed het nog meer pijn 8) Masseren hielp niet echt 8) In bad is de pijn langzaam verminderd, maar de harde buiken zijn dan ook gestopt :roll:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 30 okt 2004, 22:55

Hey Bart,

Mooi jullie beurt afwachten hé!!! :wink:
Nee, als Karsten nog lang op zich laat wachten (zodat het ingeleid moet worden), en als jullie maar 5 of 6 daagjes te vroeg zijn, dan zijn jullie voor mij! Of stel op dezelfde dag?? Dat zou toch bijzonder toevallig zijn hé!!! Alvast veel succes en hopelijk gaan jullie niet overtijd, want dat wachten, dat is het echt niet!!!!

Groetjes..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 31 okt 2004, 14:19

Bij ons is er vandaag niets aan de hand :D Geen harde buiken, geen rugpijn, geen buikpijn en ook niets anders. We zijn gisteren vroeg gaan slapen nadat de vorige nacht te kort was geweest :D
(Dagmar, vanavond willen we het nog eens proberen, maar vertel het niet verder :wink: )
Bijna 9 maanden lang hebben we daar naar uitgekeken en nu komt het heel dichtbij :D
Op dezelfde dag als jij, dat zou ik wel fijn vinden :D
of jij in november en wij in oktober en dan zitten we allebei op de verkeerde plaats op het forum :roll: Hoe lossen we dat op :?:
Ik denk toch dat jij eerst zal zijn: dus HEEL VEEL SUCCES :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 01 nov 2004, 12:16

Gisterenavond deden die harde buiken opnieuw pijn en mijn vrouwtje is deze keer dadelijk in bad gegaan. Daar is het vrij snel overgegaan, dus heb ik mijn werk opnieuw mogen doen :roll:
2e keer generale repetitie dus :D
Vandaag is alles kalm :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 05 nov 2004, 20:33

Mijn vrouwtje wil niet meer alleen thuisbijven, dus waren we vanaf dinsdag bij de schoonouders.
Mijn vrouwtje heeft nu 1 cm. ontsluiting en de gynaecoloog verwacht ons Bartje deze week nog niet.
De liefde bedrijven: helpt dat of helpt dat niet? Ik heb het aan de gynaecoloog gevraagd. In sperma zitten prostaglandines en die hebben een aanrijpend effect op de baarmoederhals. Dat verklaart die harde buiken. De baarmoederhals van mijn vrouwtje is nog te onrijp, dus de gynaecoloog verwacht niet dat wij het zelf kunnen inleiden, maar het zal wel helpen voor de aanrijping van de hals. Dus: dit weekend doen we ons best om de hals aan te rijpen. Die eerste cm. hebben wij ook zelf gedaan.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 05 nov 2004, 20:46

bart schreef:Mijn vrouwtje wil niet meer alleen thuisbijven, dus waren we vanaf dinsdag bij de schoonouders.
...
Ah, ik begon al te denken dat jullie zoontje er toch voor Karsten zou zijn.. Ik verwachtte ieder moment een geboorte-aankondiging van Bartje! Niet dus :( , maarja, hoe langer hij blijft zitten, hoe beter (maar te lang is ook niet goed hé)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 05 nov 2004, 20:57

41 weken en 1 dag. Ik hoop dat wij dat niet meer meemaken :roll:
Als je devolgende week ook niet veel van ons hoort dan is het opnieuw omdat we bij de schoonouders zijn :D We blijven er dag en nacht. Op die manier kan mijn vrouwtje elke morgen uitslapen en is ze niet alleen als het begint :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

ons weekend begint

Bericht door bart » 12 nov 2004, 16:54

...heel slecht :evil:
Mijn vrouwtje voelt zich niet goed :?
Ze denkt dat ze buikgriep heeft :roll: Toch erg dat ze dat nu op het einde van de zwangerschap nog moet meemaken :evil:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 12 nov 2004, 20:49

Mijn vrouwtje is al in bed gekropen in de hoop dat het morgen beter gaat :?

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 13 nov 2004, 00:06

Veel beterschap gewenst aan het vrouwtje, misschien is dit een teken dat Bartje wil komen?

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 13 nov 2004, 11:41

Je hebt gelijk Glenn :D
Sinds vannacht was het ons duidelijk dat mijn vrouwtje in arbeid is :D
Ze heeft nu weeën om de 5-6-7 minuten en die zijn we samen aan het wegpuffen :wink:
We blijven zolang mogelijk thuis :D Ik laat het weten als ik terug thuis ben, maar ik heb wel de bedoeling om dag en nacht bij mijn vrouwtje in het ziekenhuis te blijven :D

Gebruikersavatar
danielle1981
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 sep 2004, 10:13
Locatie:achterhoek (ned)

Bericht door danielle1981 » 13 nov 2004, 20:35

Tuurlijk Bart. Heel veel succes. Spannend zeg.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 13 nov 2004, 20:49

Mijn vrouwtje is nu aan het douchen en dan gaan we naar het ziekenhuis :D
Mijn vrouwtje heeft al vanaf vannacht weeën maar het laatste uur doet het veel meer pijn dan ervoor en dat om de 3 minuten :? Ik ben dus al een uurtje bang dat ons Bartje gaat geboren worden en dat ik er alleen voorsta :roll: maar mijn vrouwtje wilde wachten tot al het bezoek weg was om naar het ziekenhuis te gaan :wink:
Seffens zijn we met 3 :JOEPIEEEE :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 13 nov 2004, 20:50

danielle1981 schreef:Tuurlijk Bart. Heel veel succes. Spannend zeg.
Dankjewel :D
Hoe is het bij jullie :?: Nog niets aan de hand :?:

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 14 nov 2004, 00:41

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSS, spannend Bart. Heel veel succes in het ziekenhuis en tot gauw. Ik wacht vol spanning op het geboorteverhaal van jouw Bartje. Steun je vrouwtje maar goed en tot binnen enkeledagen als Bartje er echt is. :D :D :D :D :D


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”