September: schoolbegin?

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 07 okt 2004, 10:04

Hoi Carla,

Hoe gaat het met grote broer Kevin en babybroertje Victor?? En met de trotse ouders natuurlijk?? En met je paard, rijdt je al terug???

Groetjes..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 28 feb 2005, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

Bericht door carla » 16 jan 2005, 20:14

met Victor en Kevin gaat alles goed :D
en met het paard ook :?:
Dankjewel Dagmar :D
Ik ben al een hele tijd niet meer geweest :? Ik veronderstel dat jij ondertussen ook bevallen bent. Ik al eens zoeken of ik ergens iets vind :D

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

Bericht door carla » 28 feb 2005, 10:15

kim schreef:proficiat he !!!!!
vanwege kim angelino
en ons zoontje Ronan
alles goed met jou en Ronan :?:
Kom je vandaag ook :?:

carla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 mar 2004, 13:11
Locatie:Tessenderlo

Bericht door carla » 28 feb 2005, 10:19

Krisje schreef:Hoi!

Hier eentje die ook voor september is uitgerekend, de 5de... Ik hoop ook dat het voor deze week is hoor, zo 't begin van en schooljaar lijkt me niet echt leuk... :?

Hoe is jullie zwangerschap verlopen? Ik zal blij zijn als de mijne voorbij is, 'k heb zo ongeveer elk kwaaltje gehad dat er bestaat! Ach ja, als ik m'n kleine baby in m'n armen heb ben ik het waarschijnlijk allemaal direct terug vergeten! En dan ga ik die dikke buik nog missen ook, haha!!

Leuk dat dit forum er is, op "niet toegestane forumnaam waar geen onderling respect is" vond ik ook m'n ding niet meer, alleen maar gescheld en zo, pfff, waar houden mensen zich mee bezig hé... Hier is de sfeer precies een heel stuk gezelliger, dus ik kom zeker nog terug!!!

Liefs,
Crispy
Dag Crispy :D
Ondertussen ken ik jou bevallingsverhaal, de naam van je kindje, geslacht,...nog altijd niet. Kom jij vandaag t.e.v. forumdag ook eens langs :?: er zijn een heel deel anderen die je dat al voorgedaan hebben. Ik dus ook, dat was al een hele tijd geleden.


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”