Augustus: echografie

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Plaats reactie
nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54
Augustus: echografie

Bericht door nathalie » 15 mar 2004, 17:56

ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een echografie :o
en er hing een piemeltje aan :lol:


Gebruikersavatar
kim
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 feb 2004, 19:55
Locatie:Roeselare
Contacteer:

Bericht door kim » 16 mar 2004, 11:17

allé proficiat he :lol:
een jongentje zeg :)
lijkt mij wel leuk. Ik zelf wil het geslacht voorlopig nog niet weten want ik zou mijn mond niet kunnen houden :?
groetjes xxx

Rhune
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 mar 2004, 16:07

Bericht door Rhune » 19 mar 2004, 16:11

Dag Nathalie. Ik ben Rhune en ik verwacht mijn eerste kindje rond
5 augustus.
Groetjes. :D

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 19 mei 2004, 23:17

Dag allemaal. Ik ben nu 29 weken zwanger, dus tijd om in aktie te schieten. Leve de verlengde weekenden. 8)
Morgen gaan we de babykamer behangen. :o
Overmorgen gaan we de geboortelijst leggen :D
:idea: en het weekend :idea: , dan genieten we gewoon van de behaalde resultaten. :D

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

prachtig

Bericht door nathalie » 21 mei 2004, 12:35

De kamer is prachtig: een lichtblauw plafond; heel origineel, heel mooi.
Behangpapier met wolkjes en beertjes in zachte kleuren, overwegend lichtblauw. De bijpassende gordijntjes moeten nog gemaakt worden door de oma.
Hier zal onze blauwe baby heel goed in passen.


nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 29 mei 2004, 11:32

De gordijntjes hangen er en de hanglamp ook. :D
Deze voormiddag zijn we de slaapkamer gaan afhalen en nu zijn mijn man en mijn vader die in elkaar aan het zetten.
En daarna kan ik alle spulletjes een plaatsje geven :D
Ik sta al te trappelen van ongeduld. :lol:

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 04 aug 2004, 16:30

Het resultaat is allemaal prachtig. Alles staat klaar. Ik tel nu de laatste dagen af. Morgen is de voorziene bevallingsdatum. Hopelijk houdt ons kindje zich aan zijn afspraken. Vrijdag ga ik terug naar de gynaecoloog. :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 05 aug 2004, 00:54

Spannend!!! Wie weet lig je op dit moment wel te puffen en te blazen??? Alvast veel succes en een vlotte bevalling gewenst!!! En natuurlijk een wonder van een kindje!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 05 aug 2004, 11:16

Dag Dagmar,
Ik puf en ik blaas...maar dan wel van de warmte. Hopelijk wacht mijn zoontje nog enkele dagen tot de warmte weg is. Ik heb al gehoord dat het in het ziekenhuis nog warmer is dan thuis.
Ik heb al wel af en toe weeën, meestal 's avonds en 1 keer heb ik echt pijn gehad, maar na een half uur was het al over.
Morgen ga ik naar de gynaecoloog en dan weet ik misschien iets meer.

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 06 aug 2004, 12:52

Ik ben deze voormiddag bij de gynaecoloog geweest en ik heb 3 cm. ontsluiting. :D De gynaecoloog heeft mij pijn gedaan (vliezen losgemaakt; wat dat dat dan ook zou mogen zijn?) met de bedoeling dat ik vannacht beval. :D Hij komt er wel voor uit zijn bed heeft hij gezegd. 8)
Dus nu zitten we klaar. Alles staat in de auto, mijn man is vandaag niet gaan werken. Nu nog wachten dat het begint. :D

Karlien
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mar 2004, 10:55

Bericht door Karlien » 06 aug 2004, 15:11

Dag Nathalie. :D De grote dag voor jou vandaag :D Waaw, doet me weer denken aan mijn grote dag. :D nu 5 maanden geleden. :D
In plaats van zitten te zitten en te wachten tot het begint raad ik je aan om eens te lezen wat ik gedaan heb. (maart/ Karlien)
Amusement en veel succes vannacht. :D

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 06 aug 2004, 16:48

Dag Karlien. :D Ik heb het gelezen, maar vandaag is het veel te warm om te gaan wandelen en mijn man heeft bang dat hij mijn vliezen breekt nu ik al 3 cm. ontsluiting heb en het hoofje zit al helemaal klaar om te komen.
Als speciaal iets kan ik in de baby-album schrijven dat ik bevallen ben tijdens een hittegolf. Ik weet niet aan welke kant van het land jij woont maar hier is het al een hele tijd meer dan 30 graden.
Vermits mijn kindje vannacht geboren wordt moet ik ook helemaal niets meer te doen. Ik rust al uit voor de wakkere uren van vannacht. :D

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 06 aug 2004, 21:48

:? :x We zijn al MET weeën naar het ziekenhuis gegaan en ZONDER weeën terug naar huis gegaan. Eigenlijk gelukkig, want in bed, met monitor in die warmte was echt niet fijn. Gelukkig is het nu aan het afkoelen.
De vroedvrouw denkt dat het niet voor vannacht is. :? Hopelijk heeft de gynaecoloog toch gelijk. Wij gaan in ieder geval vroeg slapen om fit te zijn als het begint.

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 07 aug 2004, 10:31

We zijn vanmorgen wakker geworden van een onweer, niet van weeën :x
Hopelijk hebben ze in het ziekenhuis ook goed verlucht, want hier is het al veel beter. We kunnen misschien de ventilator uit de auto halen.
De gynaecoloog heeft zich dus vergist en ik voel me aan mijn lot overgelaten. Hij neemt de telefoon niet op, ik heb geen afspraak meer want dat was niet meer nodig en ik kan niet naar het ziekenhuis gaan zolang als het niet bezig is. Maandag vraag ik om een inleiding. :x

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 21 aug 2004, 13:50

Ik ben ondertussen al bijna 2 weken geleden bevallen, maar het was een beetje druk, daarmee dat ik het nu pas laat weten.
Zaterdagavond zijn mijn vliezen gebroken en zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Ik had toen 4 cm. ontsluiting en geen weeën.
De anesthesist is gekomen voor de peridurale en daarna heb ik een baxter gekregen met iets om weeën te krijgen. Ik heb het dus niet moeten voelen. Ik heb wel last gehad van de warmte.
Dat was fijn om te zien: meer en meer weeën, maar dat voelde ik niet. Als ik tijdens een wee aan mijn buik voelde was die wel hard.
De bevalling is vrij vlot gegaan. Ik heb wel een half uur mee moeten persen, maar dat schijnt niet veel te zijn voor een eerste kindje.
Raoul is dadelijk beginnen schreeuwen (en dat heeft hij bijna de hele nacht gedaan.) Hij woog 3kg745 en was 52 cm. Het is een mooi kindje met een lief rond gezichtje met een kuiltje in zijn kin.
Die eerste nacht heb ik hem de hele nacht in mijn armen gehouden, want in zijn bedje weende hij. Dat is wel een heerlijk gevoel: pas mama en het resultaat in je armen. De volgende dagen was ik wel heel moe. Ondertussen slaapt hij wel heel goed in zijn bedje. Het is een rustig kind dat goed eet en slaapt. :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 21 aug 2004, 19:43

Een hele dikke proficiat met Raoul!!! Fijn dat het zo vlot gelopen is.. En zoals ik tegen iedereen zeg: geniet maar van je klein kereltje!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 24 aug 2004, 13:57

Dankjewel Dagmar :D

Gast

Bericht door Gast » 25 aug 2004, 11:59

Proficiat met jou zoontje nathalie
groetjes kim

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 25 aug 2004, 12:27

Dankjewel Kim :D
Ik stel vast dat je niet meer weet hoe het moet :lol: en dat je nu GAST heet. Blijven oefenen dan lukt het wel weer :D :lol:
(ik ben alleen heel blij om je te zien)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 29 aug 2004, 00:33

Proficiat met je zoontje, voor ons is het nog wachten tot februari 2005. Ikzelf ben van 22 augustus.

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 30 aug 2004, 22:37

Bedankt :D Dat vond ik heel fijn :D
Mijn zoontje heeft dus hetzelfde sterrebeeld als U (leeuw, als ik juist ben). Ik ken helemaal niemand met dit sterrebeeld. Kunt U mij daar de typische eigenschappen van geven?
Ik wens je een droom van een baby in februari en dat je dan nog veel gelukkiger mag zijn dan nu :D

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 04 sep 2004, 00:03

Hey,

Er wordt gezegd dat een leeuw een leidersfiguur is (klopt niet bij mij), veel moed en doorzettingsvermogen heeft en heel vrijgevig is. De andere punten weet ik zo direct niet.

Groetjes Glenn.

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 04 sep 2004, 12:17

Hoi Glenn :D
Bedankt voor je antwoord.
Die eigenschappen die liggen me wel :D Ik hoop natuurlijk dat mijn minimensje ooit een toffe gast wordt en soms maak ik me zorgen.

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 04 sep 2004, 21:25

nathalie schreef:Hoi Glenn :D
Bedankt voor je antwoord.
Die eigenschappen die liggen me wel :D Ik hoop natuurlijk dat mijn minimensje ooit een toffe gast wordt en soms maak ik me zorgen.
Hey Nathalie,

Ik ben er zeker van dat je zoontje een toffe gast gaat worden, je hoeft je daarvoor geen zorgen te maken. Het belangrijkste is volgens mij dat hij maar genoeg liefde en vriendschap van zijn ouders krijgt. Een goede verzorging is belangrijk voor een goede toekomst.
Bedankt nog voor je reactie, het klopt inderdaad dat ik nog gelukkiger zal zijn als ons babytje er is.

Groetjes Glenn.

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 10 sep 2004, 13:14

Wij doen ons best :D

nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 16 jan 2005, 20:20

HOI :D
Tof initiatief en daar wilde ik bij zijn :D


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”