Augustus: tweede kindje

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Plaats reactie
conny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 15:29
Locatie:Hechtel - Eksel
Augustus: tweede kindje

Bericht door conny » 10 mar 2004, 16:48

Wij verwachten ons tweede kindje rond 10 augustus. De eerste keer
ben ik een week overtijd gegaan en nu hoop ik om 15 augustus te
bevallen: moedertjesdag. :)
We hebben al een dochtertje: Luana.


ikke

hallo

Bericht door ikke » 18 apr 2004, 13:12

ik verwacht ons eerste kindje ook op 10/08/2004
en het zal een meisje worden.
groetjes, :lol:

conny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 15:29
Locatie:Hechtel - Eksel

romantisch onweer

Bericht door conny » 02 mei 2004, 10:52

Na het onweer van eergisteren droom ik er van om tijdens een onweer
te bevallen. :P Dat lijkt me heel romantisch. :twisted: :shock: :lol:
En in augustus zou dat moeten kunnen lukken. 8)

Mijn ongeboren babytje beweegt heel veel. :D

conny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 15:29
Locatie:Hechtel - Eksel

Bericht door conny » 03 aug 2004, 14:01

Ik heb heel erg last van de warmte. Mijn voeten zijn heel erg gezwollen, ik kan geen schoenen meer aan doen. Hebben jullie daar ook last van? Kennen jullie tips hier voor?
Ik hoop elke dag dat het de laatste is. Alles staat al klaar.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 03 aug 2004, 14:26

Dan kort het voor jou ook af!!! Alvast een vlotte bevalling gewenst!!!

Tips heb ik helaas niet, behalve dan dat je met je voeten omhoog moet liggen, maar je kan moeilijk heel de dag met je voeten in de lucht liggen of rondlopen hé! De dokter raadde me tijdens mijn eerste zwangerschap aan om steunkousen (meen ik mij te herinneren) aan te doen, moest ik last krijgen van opgezwollen benen en voeten, best vlak voordat je opstaat en al liggend.. Maar dat is bij dit weer ook niet zo prettig hé :( .. Ik hoop dat er iemand anders een tip heeft voor jou (dan weet ik dat ook meteen :wink: )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


nathalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2004, 17:54

Bericht door nathalie » 04 aug 2004, 16:35

Ik heb ook een beetje last van gezwollen en pijnlijke voeten, vooral 's avonds. Ik heb het tegen de gynaecoloog gezegd en die heeft me van die witte steunkousen voorgeschreven (zoals Dagmar zei), ik moest ze 's morgens liggend aandoen: niet simpel met een dikke buik en dan zijn ze verschrikkelijk warm. Ik heb ze 2 dagen aangehouden en nu kies ik dan maar voor gezwollen benen. Ik kan nog wel mijn schoenen aandoen (wel een gaatje groter) :wink:

conny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 15:29
Locatie:Hechtel - Eksel

een zoontje

Bericht door conny » 23 aug 2004, 13:09

Ik heb een zoontje: Brend.
De vorige keer heb ik heel vlug een epidurale verdoving gehad en deze keer wilde ik het zo proberen. Ik heb me zo goed mogelijk voorbereid met de hulp van een kinesist.
Om te beginnen ben ik dan zo lang mogelijk thuis gebleven. Ik had al 7 cm. ontsluiting toen ik in het ziekenhuis aankwam. Hier eindigt het mooie verhaal. Mijn kindje werkte tegen door zijn hoofdje niet goed te draaien en verder was dat hoofdje heel erg dik: 37 cm.
Toen ik nog een epidurale vroeg was dat te laat. Ik ben 3 uur op 8 cm. blijven stilstaan en het hoofdje vond toen zijn weg niet. Toen er uiteindelijk over keizersnede gesproken werd was ik toch op 9 cm. en de gynaecoloog heeft dat laatste boordje weggeduwd. Toen mocht ik het 'proberen'. Natuurlijk heb ik dus mijn uiterste best gedaan om zo hard en zo lang mogelijk mee te persen. Zo ver raken, zo afzien en dan nog keizersnede: dat niet! Het hoofdje is heel langzaam verder gezakt ondanks alle inspanning, maar ik ben er gelukkig helemaal alleen geraakt zonder kunstmiddelen. Ik was wel stikkapot.
4kg370 en dan ook nog slecht gedraaid is wel erger dan 3kg740 met een hoofdje dat al ingedaald was en goed lag. Ik wist op voorhand niet dat een tweede kindje erger kon zijn dan een eerste.
Ik was zo moe dat ik heel blij was dat de vroedvrouw mijn kindje de eerste nacht heeft meegenomen. Ik heb dus goed kunnen uitslapen en devolgende dag heb ik mijn zoontje extra geknuffeld om dat te compenseren. De eerste nacht heeft hij ook flesjes gehad, dus heb ik extra moeite moeten doen om hem aan de borst te laten drinken, maar met veel geduld is dat allemaal gelukt.
En mijn dochtertje Luana die vindt dat ze het liefste broertje van de hele wereld heeft want toen hij gekomen is heeft hij een pop voor haar meegebracht. Als ik met Brend bezig ben dan volgt ze me met haar pop en wat ik doe met Brend doet zij met haar pop.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 aug 2004, 18:38

Proficiat met Brend!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

conny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 15:29
Locatie:Hechtel - Eksel

Bericht door conny » 23 aug 2004, 18:47

Dankjewel Dagmar. :D

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 29 aug 2004, 00:35

Proficiat met je zoontje.

conny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 15:29
Locatie:Hechtel - Eksel

Bericht door conny » 30 aug 2004, 22:26

Dankjewel Teacher :D
Proficiat aan jullie :D

conny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 15:29
Locatie:Hechtel - Eksel

Bericht door conny » 16 jan 2005, 21:28

Brend is nu 5 maanden :D Luana is heel fier. Ze gaat er heel graag mee wandelen :D

Gebruikersavatar
annelies~chelsea~bryant
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2005, 23:41
Locatie:Maasmechelen
Contacteer:

Bericht door annelies~chelsea~bryant » 31 okt 2005, 13:44

Hoe is het met de Agustus 2004 kindjes en mama's?

Ik ben bevallen op vrijdag de 13 de augustus 2004.
Bryant is een flinke knul, liep op zijn 11 de maand en is heel ontdeugend. Zegt veel woordjes en begint nu ook met ee nzin.



Groetjes Annelies
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Klik op onze banner om naar onze site te gaan!


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”