Proficiat Sam met de eerste echte stapjes.. Karsten heeft er twee gezet in de week.. Allé, eigenlijk 1 en half

Isamama, bij de banners moet je de tweede code in je profiel plakken..
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Te snel gejuicht, Karsten heeft het zitten..Dagmar schreef:...
De snottebellen vallen goed mee.. Anders heeft Mila dat ook rap en Karsten dan ook, maar nu al een hele tijd niet..
Da's zo een beetje gelijk ik bij Sam gedaan had. Maar hier viel de verrassing een beetje in het water bij mijn schoonouders. Allé, 't is te zeggen, ze konden het niet lezenTinaL schreef:Ik had voor Lena een bloesje gemaakt met aan de voorkant: "Ik word 1" en dan langs de achterkant "grote zus"
Karsten kruipt al een tijdje in de zetel.. Eerst trok hij het kussen eruit en ging daar op staan om in de zetel te kruipen, maar nu lukt het zo.. Maar eruit kruipen doet hij gelukkig nog niet (of helaas), hij is zo al eens op zijn hoofd gevallen, ik zag hem erin kruipen en voor ik bij hem was, lag hij er al uit!Lena schreef:...
Sam kruipt nu ook alleen in de zetelGelukkig weet hij dat hij eerst met z'n voetjes uit de zetel moet om eruit te geraken, alhoewel hij dat ook niet altijd doet
![]()
Lena schreef:...
Daarstraks heeft hij nog wat super-grappigs gedaan. Wij waren aan het eten, en hij zat bij ons in z'n eetstoeltje. Ik gaf hem af en toe eens een stukje vlees om op te peuzelen, maar ik legde dat op zijn tafeltje, zodat hij het zelf met zijn handjes kon opnemen. Maar meneerke vond het blijkbaar niet leuk om met z'n handjes te eten, en hij vond er niet beter op om het stukje vlees met z'n mondje op te zuigen![]()
't was wel een super-grappig zicht!!!
Allé, da's dan goed nieuws. 't Werd tijd zegDagmar schreef: En wat Karsten heeft tegenwoordig.. Niet normaal (maar ik klaag niet), hij begint dus langere nachten te maken en gisteren en vandaag legde ik hem wakker in zijn bed, en hij begon niet te wenen.. Hij bleef zelfs stil liggen en viel bijna onmiddellijk in slaap.. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het een hele verademing vind..