november 2004 kindjes..

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 29 nov 2005, 10:32

Nog altijd hetzelfde.. Deze nacht dacht ik, ik laat hem eens even wenen.. Hij heeft een uur volgehouden :shock: .. Maar als ik hem bij mij legde, dan was het ook niet goed, dan wilde hij spelen.. Dus ja, ik blijf toch positief denken, op een keer zal het wel lukken..

Proficiat Sam met de eerste echte stapjes.. Karsten heeft er twee gezet in de week.. Allé, eigenlijk 1 en half :lol: , want toen liet hij zich al voorover vallen.. Gelukkig had ik hem nog net op tijd opgevangen!

Isamama, bij de banners moet je de tweede code in je profiel plakken..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 30 nov 2005, 10:55

tja, die banner, ik weet het niet hoor, het blijft mislukken, maar never mind, ik heb er al een foto van vorige zomer kunnen bijplakken, dat is ook wel leuk.

hier ook een kleine rampnacht achter de rug.grrr.
vandaag veel werk voor de boeg.

groeten
isabel
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 30 nov 2005, 12:21

@ isamama
voor de banner moet je de code nemen waar URL voor staat (is meestal de 2e, dacht ik)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 30 nov 2005, 18:54

isamama je moet de bbcode of ubbcode nemen...jiji hebt de html code genomen...

Moet eens goed kijken

knappe foto wel!
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 01 dec 2005, 13:21

Deze nacht nog eens geprobeerd van Karsten te laten wenen.. Hij heeft het weer een uur volgehouden.. Moest hij nu gewoon wat zeurwenen, zou het minder erg zijn, maar het is meer gilwenen (echt heel schel).. :( Ik ga toch proberen om het vol te houden, want ik begin er weer tijdelijk een beetje door te geraken.. Ik kan niet blijven doorgaan op amper 5 à 6 uurtjes (onderbroken) slaap..
Ik ben deze voormiddag sinterklaasdingen gaan halen, Karsten krijgt blokken en een auto, daar speelt hij graag mee..
Ohja, ondertussen zitten er ook al een paar kiezen door (drie en vierde op komst). 't Zou gaan tijd worden, want die zitten al een tijdje te duwen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 03 dec 2005, 20:52

Karsten heeft geslapen van 21 uur tot 5 uur!!! :shock: En dan tot half 9.. Dat heeft nu eens echt deugd gedaan.. :D
De vierde kies is ook een feit.. Het totaal zit nu op 12.. Karsten begint ook meer en meer een paar stapjes alleen te zetten en dan glundert hij van plezier.. :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 04 dec 2005, 14:00

Hier is het stappen een feit nu. Het gaat al veel vlotter dan vorige week :D . Alleen de tandjes laten hier op zich wachten :( 't zijn er nog altijd maar 3. Nochthans zijn er een stuk of 3 serieus afgetekend in z'n bovenkaak. In de onderkaak zie ik niets. Hij sabbert ook constant op zijn handjes.
Straks gaan we het grote nieuws verkondigen aan de familie (dat Sam grote broer wordt ;)) Eigenlijk had ik willen wachten tot met kerstmis, maar ja, 't gaat nu niet anders. Ik kan heel moeilijk m'n mond houden, en er zijn al té veel mensen die het weten (op het werk en enkele vrienden, maar echt niet héél veel hoor). Maar er hoeft er maar eentje z'n mond voorbij te praten... 'k Heb voor Sam een t-shirtje gemaakt, vooraan staat er HOERA... achteraan staat IK WORD GROTE BROER
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 04 dec 2005, 23:14

wow, het is gewoon gelukt om die banners te veranderen. pluim voor mezelf, en vooral ook voor jullie die me goed op weg geholpen hebben. alleen is de tekst niet goed te lezen, maar enfin, we klagen al niet meer!

ons annelientje is weeral eens het ene virus aan het andere aan het plakken. pff, ik heb het aerosoltoestel maar in huis laten staan, gegarandeerd gaat ze weer gaan piepen een van deze dagen.

zitten jullie kindjes ook zo altijd in de snottebellekes?

mooi van karsten, dat hij eindelijk begint door te hebben dat de nacht dient om te slapen... :? ik moet ook nog niet te veel victorie kraaien hoor, bij ons is het zeker 4/10 nachten ook nog prijs s'nachts. en nu de meisjes samen slapen op 1 kamer merken we wel goed hoe makkelijk annelien uit haar slaap gewekt wordt door een kreetje van grote zus. en nu midden in heel het sinterklaasgebeuren gaat ze dikwijls wel eens dromen s nachts en kan wordt ze huilend wakker, en in een mum van tijd is ook annelien wakker. dan dubbel probleem!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 05 dec 2005, 12:42

Zou Karsten het echt doorhebben? Van zaterdag op zondag heeft hij geslapen van 20.30 uur tot 4.30 uur en dan tot 7.30 uur.. Van gisteren op vandaag was het van 8.30 uur tot 5.30 uur en dan tot 8.30 uur.. En zo ineens hé, maar mij hoor je niet klagen! :D

De snottebellen vallen goed mee.. Anders heeft Mila dat ook rap en Karsten dan ook, maar nu al een hele tijd niet..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

evi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 aug 2005, 13:48
Locatie:oost-vlaanderen - Evergem
Contacteer:

Bericht door evi » 07 dec 2005, 15:30

Hoi iedereen,
Eindelijk nog eens de tijd gevonden om eens een kijkje te komen nemen. Met Milan gaat het heel goed, stapt aan 1 handje, eet af en toe al alleen met een lepeltje, heeft nu 8 tandjes en 1 grote kies!!! De 3 andere zijn ook op komst. Het enige probleem nu is zijn slapen en dat zijn we niet gewoon. Hij slaapt immers al door van zijn 3 weken oud. Nu, hij gaat slapen rond 20uur en wordt rond 5u à 6u wakker, hij tiert het uit en houdt vol hoor! Hebben jullie soms een idee wat het zou kunnen zijn of wat ik eraan kan doen?
Hoe gaat het met de andere kindjes, er zijn er al die al stappen heb ik gelezen.
Hopelijk duurt het nu niet zo lang voor ik nog eens kan komen kijken. :wink:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 08 dec 2005, 09:25

Dagmar schreef:...
De snottebellen vallen goed mee.. Anders heeft Mila dat ook rap en Karsten dan ook, maar nu al een hele tijd niet..
Te snel gejuicht, Karsten heeft het zitten.. :? En het doorslapen begint te lukken.. Hij wordt nu een eerste keer wakker tussen 4 en 6, dus de keer tussen 1 en 2 valt weg.. En toch ben ik nu doodop! Zal de verandering van ritme zijn! :)

Evi, leuk dat je nog eens komt! Amai, Milan is een flinke kerel.. Karsten eet ook alleen, maar niet met een lepeltje, nee, met zijn handjes! :lol: Waardoor Mila dan ook weer met haar handen begint te eten.. :roll:
Met het slapen kan ik je niet helpen, Karsten begint nu eindelijk "lange" nachten te maken.. Maar het kan wel door de tanden komen, Mila sliep dan ook altijd slecht..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 08 dec 2005, 22:08

Dag mama's allemaal,

Eindelijk ben ik ook weer van de partij. We zijn sinds dinsdag verhuisd. JOEPIE!!
De volgende dagen zullen wel gevuld zijn met nog wat opruimen hier en daar en zondag geven we hier al ons eerste feestje. Een uitgesteld verjaardagsfeestje voor Lena.
Die doet het wel goed. Vorige week zijn we allebei een beetje ziekjes geweest maar niet meer dan een flinke snottebel was het niet. En ze heeft me eens een nachtje wakker gehouden maar dat kwam door de tandjes. 2 tegelijk is precies iets te veel van het goede :wink: Ze heeft er nu dus 5.
Stappen heeft ze helemaal onder de knie. Nu begint ze overal op en onder te kruipen. Gelukkig heb ik haar al snel geleerd om op haar buik en met haar voetjes eerst uit de zetel te kruipen en dat doet ze dan ook flink.

De verhuis is nu nog even wat moeilijk voor haar. Ze loopt hier nog een beetje verloren (hoewel dat al flink gebeterd is) en gaan slapen doet ze hier nog niet echt graag. Nog een paar dagen wennen en dan zal ze wel weer helemaal de oude zijn.

Ene, nu nog even groot nieuws........ Lena wordt grote zus!!
Zondag gaan we het aan de familie vertellen, dan zijn ze allemaal samen. En Lena, ik weet hoe moeilijk het is om te zwijgen :lol:
Als alles goed gaat komt er een broertje of zusje voor Lena rond 28/6

Ah ja, nog een late maar wel dikke proficiat voor al die 1-jarige kindjes hier!!

Groetjes
Tina
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 09 dec 2005, 08:17

TinaL schreef:...
Ene, nu nog even groot nieuws........ Lena wordt grote zus!!
...
Proficiat!!! :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 09 dec 2005, 08:59

gefeliciteerd meisje, geniet ervan. mooi gedaan!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 09 dec 2005, 10:13

Hey Tina,

proficiat hoor met je zwangerschap!!!
Heb jij last van kwaaltjes?
Bij mij begint het precies te verergeren :roll: Na 3 maanden van misselijkheid (zonder braken) begint nu het ... braken :oops: Maar dan ben ik gelukkig ook wel niet meer misselijk, want dat is het eruit he.

Ik hoor je wel bij de juni 2006-mama's. Gek he, allebei november 2004-mama en nu ook allebei juni 2006-mama :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 09 dec 2005, 20:03

Karsten zet zijn eerste stapjes alleen.. Hij zette al twee stapjes alleen om zich dan te laten vallen in mijn armen of tegen mij, maar nu zet hij er meer en meer en steeds langer.. 5 stapjes is momenteel het maximum, dan blijft hij gewoon staan of laat zich op zijn knieën vallen om razendsnel verder te kruipen.. Dus nu is het baby-zijn echt bijna op zijn eind en heb ik een peuter in huis.. :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 13 dec 2005, 21:05

Goed zo Karsten!! De rest zal nu wel snel volgen. Mama, let maar op want dan begint de pret..... :lol:

Lena, nee, last van kwaaltjes heb ik niet. Gelukkig maar. De eerste weken had ik wel constant honger en moest ik 's morgens wel even iets eten. Maar nu voel ik amper dat ik zwanger ben.
Bij Lena was dat net hetzelfde toen had ik ook geen last van kwaaltjes.
En inderdaad van toeval dat we allebei november 2004 en juni 2006 mama gaan worden.
Verloopt alles goed met uw zwangerschap? Ik moet volgende week naar de gyn.

De familie was zondag aangenaam verrast. Ik had voor Lena een bloesje gemaakt met aan de voorkant: "Ik word 1" en dan langs de achterkant "grote zus"
De meesten hadden wel verwacht dat we niet te lang zouden wachten als we eenmaal verhuisd waren, maar zo snel hadden ze nu ook weer niet verwacht.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 13 dec 2005, 22:36

TinaL schreef:Ik had voor Lena een bloesje gemaakt met aan de voorkant: "Ik word 1" en dan langs de achterkant "grote zus"
Da's zo een beetje gelijk ik bij Sam gedaan had. Maar hier viel de verrassing een beetje in het water bij mijn schoonouders. Allé, 't is te zeggen, ze konden het niet lezen :roll: en echt door het dolle heen waren ze ook niet :( Ze zullen er nog aan moeten wennen, denk ik, hoop ik... Mijn ouders daarentegen... Ons ma zei toen ze het las op zijn t-shirtje: "amaai, dat heeft lang geduurd!!!" Dus daar hadden ze zich eraan verwacht. Des te beter, want ik had wat schrik voor de reactie :oops:

Hoera voor Karsten, nu kunnen al onze kapoenen de wereld al stappend verkennen.
Sam kruipt nu ook alleen in de zetel :? Gelukkig weet hij dat hij eerst met z'n voetjes uit de zetel moet om eruit te geraken, alhoewel hij dat ook niet altijd doet :shock:

Daarstraks heeft hij nog wat super-grappigs gedaan. Wij waren aan het eten, en hij zat bij ons in z'n eetstoeltje. Ik gaf hem af en toe eens een stukje vlees om op te peuzelen, maar ik legde dat op zijn tafeltje, zodat hij het zelf met zijn handjes kon opnemen. Maar meneerke vond het blijkbaar niet leuk om met z'n handjes te eten, en hij vond er niet beter op om het stukje vlees met z'n mondje op te zuigen :shock: :lol: 't was wel een super-grappig zicht!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 14 dec 2005, 22:28

Lena schreef:...
Sam kruipt nu ook alleen in de zetel :? Gelukkig weet hij dat hij eerst met z'n voetjes uit de zetel moet om eruit te geraken, alhoewel hij dat ook niet altijd doet :shock:
Karsten kruipt al een tijdje in de zetel.. Eerst trok hij het kussen eruit en ging daar op staan om in de zetel te kruipen, maar nu lukt het zo.. Maar eruit kruipen doet hij gelukkig nog niet (of helaas), hij is zo al eens op zijn hoofd gevallen, ik zag hem erin kruipen en voor ik bij hem was, lag hij er al uit! :( Recht op zijn hoofd.. Concert natuurlijk.. :(
Lena schreef:...
Daarstraks heeft hij nog wat super-grappigs gedaan. Wij waren aan het eten, en hij zat bij ons in z'n eetstoeltje. Ik gaf hem af en toe eens een stukje vlees om op te peuzelen, maar ik legde dat op zijn tafeltje, zodat hij het zelf met zijn handjes kon opnemen. Maar meneerke vond het blijkbaar niet leuk om met z'n handjes te eten, en hij vond er niet beter op om het stukje vlees met z'n mondje op te zuigen :shock: :lol: 't was wel een super-grappig zicht!!!
:lol: :lol: Ze kunnen toch nog zo onschuldige dingen doen hé.. :lol:

En wat Karsten heeft tegenwoordig.. Niet normaal (maar ik klaag niet), hij begint dus langere nachten te maken en gisteren en vandaag legde ik hem wakker in zijn bed, en hij begon niet te wenen.. Hij bleef zelfs stil liggen en viel bijna onmiddellijk in slaap.. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het een hele verademing vind..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 14 dec 2005, 23:38

Dagmar schreef: En wat Karsten heeft tegenwoordig.. Niet normaal (maar ik klaag niet), hij begint dus langere nachten te maken en gisteren en vandaag legde ik hem wakker in zijn bed, en hij begon niet te wenen.. Hij bleef zelfs stil liggen en viel bijna onmiddellijk in slaap.. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het een hele verademing vind..
Allé, da's dan goed nieuws. 't Werd tijd zeg ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 15 dec 2005, 07:50

Ik heb te hard gejuicht :? :D .. Hij is veel wakker geweest afgelopen nacht.. Maarja, ik heb nu zelf meer geslapen de laatste tijd, dus het viel wel mee.. Alleen was hij deze morgen om 6 uur wakker! Maar dat had ook zijn voordelen, ik heb Karsten rustig een boterham laten eten en hem opgefrist en daarna op mijn gemak Mila opgeroepen en klaargemaakt..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 16 dec 2005, 15:56

Hallo

ook ik heb jullie gevonden

Mijn jongste is van november 2004

Silke is 1 jaar geworden op 19 november

Ze werd geboren na een moeilijke zwangerschap op 37w3d (lekker lang bij mama vgl bij haar broers)

De bevalling duurde maar 14 uurtjes en verliep eigenlijk super.

Ikzelf ben 24 jaar en silke is ons derde kindje.

Kweet niet of jullie verder nog vragen hebben anders stel je die maar ff

Ow misschien nog iets meer over silke

Silke is altijd een makkelijke baby geweest (we hebben het echt getroffen met haar)
Ze is wel aan de kleine kant (68,5 cm en 7500 gr) maar dat verlet niet dat ze echt haar mannetje staat tov haar broers

Silke haar naam werd gekozen door haar papa, alhoewel ik er eerst niet geheel akkoord mee ging Had andere meidennamen in gedacht maar soit ... soms moet je een man zijn zin geven en eigenlijk pas de naam best wel bij haar. (mijn lijstje was eerder ... yalenka of yasmee)

Silke kreeg de eerste 3,5 maand bv maar aangezien ze ging afvallen ben ik maar overgestapt (met heeeeeel veel pijn in men hart) naar fv


Silke rolt om sinds ze 2 maand was (de huisarts en ik schrokken ons rot toen we ze zagen omrollen) Dus op 3,5 maand kon ze beiden kanten op
Met 7 maand kon dame mooi recht zitten en op 8 maand trok ze zich overal aan recht (nou ja overal waar ze aankon tenminste) Met 10 maand stapt ze overal aan rond Sinds 2 weken zet ze enkele stappen alleen maar tis vooral zonder supporters hihi dus je oog moet er net opvallen. Maar volgens mij heeft ze heel veel schrik want het zijn nog erg korte afstanden. Nu ja ze heeft nog tijd zat natuurlijk. Alleen rechtstaan is sinds een groot maand totaal geen probleem. Tis een dametje die zich erg goed kan bezig houden vooral met een pop, potjes en lepeltjes een boekje
of haar slaapknuffel.

Momenteel is ze wat ziek geweest en is nog erg slaperig Tis een echte slaper als ze ziek is zo sliep ze vorige week van half 7 savonds tot 12 u smiddags (wakker gemaakt) en van 16u tot 17u en dan terug van 18.30u tot 9u smorgens (als ze moe is valt ze soms gewoon om van de slaap, of ze gaat haar steeds op de mat of grond leggen met der slaapknuffel)

ik zoek nog wel ff hoe ik een foto hier neezet van der want tis best een lief klein poppemieke

Ondertssn gevonden


Afbeelding
Laatst gewijzigd door Yalenka op 16 dec 2005, 16:07, 2 keer totaal gewijzigd.
grtz yalenka

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 16 dec 2005, 19:02

Hoi Yalenka,

welkom hier. Wat een mooi meisje is Silke zeg!!!
Hoe oud zijn haar broers? Als ik het goed begrijp zijn al je zwangerschappen niet makkelijk geweest?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 16 dec 2005, 19:37

Hoi Yalenka,
Leuk dat je mee komt praten.. En Silke, klein maar fijn! :D

Karsten bijt! :evil: Dan komt hij fletsen om vervolgens te bijten, en niet alleen bij mij, maar ook bij Mila.. Dan wilt Mila hem een mep geven, gelukkig kom ik (tot nu toe) op tijd tussen.. Ik zet hem dan een minuutje of 2, 3 in zijn park.. Hopelijk leert hij het snel af..
't Is toch ook een raar geval hoor.. Groenten gaan er heel goed binnen, behalve worteltjes.. Hij moet het nog maar proeven of hij begint het al uit zijn mond te werken.. :roll: Maarja, ik ben al blij dat de rest (spruiten, bloemkool,...) zo goed lukt! :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 18 dec 2005, 20:53

Hoi Yalenka,

Knappe meid heb je seg!
Leuk dat je ons gevonden hebt.

't zijn echte kapoenen hé die schatten van ons :lol:

Groetjes
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
isamama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 aug 2005, 09:41
Locatie:gent

Bericht door isamama » 19 dec 2005, 12:33

dag yalenka,

oef, zeg, ons annelien is niet de fijnste meer...met haar 8.200 kg was ze tot hier toe de hekkensluiter, maar daar brengt silke een eind aan. enfin, geen nood hoor, laat ze maar klein en fijn, dan gaan wij geen lumbago krijgen als we ze tillen...

die kapoenen he, zeg, hebben jullie je park nog in huis staan? wij hebben het maar opgeborgen. sinds ze loopt wou ze er toch niet meer in, en gebruikte ik het alleen nog als 'strafkamp' als ze iets mispeuterd had, en dat vond ik nou ook zo zielig. ze geraakt de zetel in ondertussen, en dan gaat ze gaan springen in de zittingen. foei. zeker weten dat ze er vroeg of laat ook eens zal uittuimelen. tja, je hebt 100 ogen nodig voor die sloebers.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 20 dec 2005, 13:45

hallo ben er ook weer heel eventjes

nou ja hier is het weer es ziekenboeg Joy joy pfff

Jelco is 3,5 jaar

brent is er bijna 2,5


Deze voormiddag met sil naar de ha geweest en ja hoor oorontsteking en bronchit ocherme
Tmaske is bijna nooit ziek maar als ze ziek is heeft ze het blijkbaar goed te pakken

Brent zit weer aan een longontsteking aan te leunen Again. Hij kreeg al 2 weken aerosol maar moet nu zeker 3 weken verder doen en nadien moet ie een onderhoudspuf

Hier staat de box nog steeds Ze zit er nog vaak in. Als ze aan het huilen gaat op de speelmat en ik zet haar erin gaat ze lekker spelen ZE vind het er nog steeds fijn Dus die blijft nog even staan (let op wel dagen dat ze er soms helemaal niet in gaat hoor tis niet van moeten maar van mogen hier) Onze brent vind het ook vaak nog es fijn om in de box te spelen (maar das dan ook een specialleke)

Verder heb ik amper geslapen deze nacht doordat brent steeds ging hyperventileren enzo

Maar ik vertrek zo met een vriendin om te gaan sjoppen ff er vantssn nu kurt thuis is van het werk
grtz yalenka

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 20 dec 2005, 16:30

Het park wordt hier dus ook gebruikt als "strafplek", ik denk niet dat Karsten het erg vindt, de eerste 10 seconden wel, maar daarna gaat hij lekker spelen.. :roll: En als ik alleen thuis ben, zet ik hem er ook wel eens in als ik eten maak, want hij komt meestal aan mijn benen hangen of zet alle kasten overhoop! :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

TinaL
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2005, 21:47
Locatie:Kempen

Bericht door TinaL » 20 dec 2005, 21:04

Ook hier is het park nog niet opgeborgen maar eigenlijk wordt het enkel gebruikt als opbergruimte voor Lena's speelgoed.
Nog een maand of 6 en dan kan het weer dienen voor ons kleintje.

Gisteren trouwens op controle geweest en alles is OK!

Lena, hoe ist met uw zwangerschap? Nog last van de kwaaltjes?
Hoe ben je van plan om Sam voor te bereiden op de baby?

Ik laat Lena nu al af en toe "aai baby" doen. Dan aait ze over mijn buik. Grappig zicht hoor!
Ze vindt dat wel leuk want ze 'aait' iedereen. vroeger kletste ze vaak zonder het te willen en nu hebben we haar 'aai' geleerd. Ze zegt het er ook bij als ze het doet!

Hopelijk is ze ook zo lief voor de baby.....
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yalenka
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 dec 2005, 21:14
Locatie:Machelen ad leie

Bericht door Yalenka » 21 dec 2005, 10:11

ooh niet makkelijk om je kleine kind te laten wennen aan je buik enzo

ik moest het twee keer doen hihi

maar echt superveel was ik er niet over bezig

ze mochten wel meedollen als we bezig waren op de kamer voor de beeb, ze mochten met de beeb spelen (stickers op men buik kleven) als ze over de baby begonnen mochten ze in een fotoalbumpje kijken met de echo's) Dus fijn vonden ze het wel maar ik forceerde nix (kan een verkeerde werking hebben)

Ow wat wel handig is om te weten is dat als je oudste komt kijken naar de baby als die er is , zorg er dan voor dat je de baby niet op je arm hebt als die binnekomt.

Silke loopt niet zo echt lekker maar ik moet nu echt wel wat huishoudelijks doen of tegen vrijdag is men huis een stort hihi en hebben we geen kleren meer om aan te trekken lol

Dus ze moet zo maar ff zich bezig houden ookal is ze wat ziekjes

Maar tis zo een scheetje zucht Hoe kan je verliefd zijn op drie kids tegelijk??? hihihi
grtz yalenka


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2004”