wat een gekakel zeg,

annelien is echt serieus ziek geweest van haar rotavirusinfectie. ze was 15% gewicht kwijt, plaste nietmeer, speelde niets meer, en moest dus, ocharme, het ziekenhuis in. na 3d mocht ze terug naar huis, en dan heeft ze, hoe kan het ook anders, haar zus aangestoken....
ondertussen, alweer een bronchitis verder, stellen ze het allebei prima. net zoals jullie schatjes is er van haar brabbeltaaltje niet veel te begrijpen, hoewel, soms denk ik echt eeens een woordje te verstaan.
ze is ook enorm geinteresseerd in potten en pannen. als het stil is in de keuken, o jee, ga maar gaan kijken, dan heeft ze een klopper of pureestamper uitgehaald en zit ze in de schuif met potten en pannen een juist exemplaar uit te kiezen om in te gaan roeren.
en geef haar een vochtige vod, en dan gaat ze poetsen, niet te geloven, het hele huis rond. net alsof ze niets anders ziet bij mij.

overal opkruipen is ook haar specialiteit, en ze heeft echt al mega chance gehad zich nog nooit echt te bezeren. hout vasthouden.
ze kan ook zo colèrig zijn he als ze iets niet krijgt, zo een drankbrikje vasthouden bijvoorbeeld, als ik haar dat niet toelaat is het dus echt groten ambras. en laatst wou ze een stukje chocolade zelf in haar mondje steken, toen dat niet mocht liet ze zich gewoon vallen en wou ze het zelf niet meer; dat nu al geweten. hele dagen staat ze daar bij de kolomkast met haar handjes omhoog om iets uit de snoepenkast te halen, niet dat dat veel helpt, maar enfin.
och ja, haar slapen is hier ook nog meestal noppes. meestal doet ze alleen een namiddagdutje, ze gaat rond 19h slapen, maar steevast rond 3-4h moet ik haar nog een papfles geven, waarna ze dan wel vlot verderslaapt. ik heb het opgegeven om haaar te laten doorhuilen, het is alleen mijn eigen nachtrust die er aan gaat
donderdag vertrekken we gaan skieen, annelien gaat bj mijn ouders, maar florien gaat mee, voor het eerst op latten. dat zal me wat worden, zeg.
tot later kippetjes, tot na mijn verlof, hopelijk dan met draadloos internet thuis, zodat ik ook vaker eens van thuis uit een berichtje kan posten.