schooluitstap
Moderators:Welcome, Moderators
Hoi,
Morgen gaat Jonas met zijn klasje en het peuterklasje naar binnenspeeltuin De Flipper.
Ze moeten een koek, twee drankjes en een lunchpakket meenemen. En gemakkelijke kledij aantrekken.
Ze vertrekken om 9u en zijn om 15.30u terug.
Dat zal ie fijn vinden !
Groetjes,
sigri
Morgen gaat Jonas met zijn klasje en het peuterklasje naar binnenspeeltuin De Flipper.
Ze moeten een koek, twee drankjes en een lunchpakket meenemen. En gemakkelijke kledij aantrekken.
Ze vertrekken om 9u en zijn om 15.30u terug.
Dat zal ie fijn vinden !
Groetjes,
sigri
Dat is het thema bij Jonas ook volgende week.Hier is er ook een eerste uitstap gepland
Maandag naar het bos om het thema 'herfst' in te zetten.
Maandag mag hij herfstblaadjes en herfstvruchten meebrengen
Dus waarschijnlijk gaat Frank dit weekend effe met Jonas naar het Prinsenpark (we zijn bij mijn ouders morgen)
Goortjes,
Het is eerste wat ie zei toen ie id auto kwam was : mama ik heb al mijn bokes opgegeten . Hij vond het heel leuk en heel plezant.
Maar was dan ook zeer moe 's avonds !
dat zegt onze niels ook altijd als hij zijn brooddoos leeg heeft
dat is dan het eerste dat hij mij te vertellen heeft!!
wij gaan zondag ook naar het bos wandelen
niet voor een schoolopdracht
maar gewoon omdat ik vind dat niels de leeftijd heeft om dingen te ontdekken in de natuur
en het is leuk om dat met z'n allen te doen hé!
Ja das waar, Renate stelt zich nu ook veel vragen bij de natuur. Ze vraagt altijd hoe het komt dat het nu al donker is als ze gaat slapen, en dat het nog donker is als ze opstaat.
En hoe het komt dat de straat nu vol eikeltjes ligt, en een paar weken geleden nog niet. En rapen dat ze doet, iedere dag komt ze thuis met een verzameling eikeltjes... Eigenlijk wel vertederend hoor, kijk mama, ik heb heel veel "eiseltjes" geraapt, asjebief, voor jou mama. Schattig toch!
En hoe het komt dat de straat nu vol eikeltjes ligt, en een paar weken geleden nog niet. En rapen dat ze doet, iedere dag komt ze thuis met een verzameling eikeltjes... Eigenlijk wel vertederend hoor, kijk mama, ik heb heel veel "eiseltjes" geraapt, asjebief, voor jou mama. Schattig toch!