Geschenkje voor de juf of de meester?
Moderators:Welcome, Moderators
-
- Moderator
- Contacteer:
Geven jullie ook iets mee aan jullie kindjes om de juf of de meester te bedanken voor het leerzame schooljaar?
Kayleigh heef een mooi kaartje met een gedichtje in dat ze zelf zal schrijven + een doosje bonbons.
Kayleigh heef een mooi kaartje met een gedichtje in dat ze zelf zal schrijven + een doosje bonbons.
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
op de schoolbrief stond dat dit niet mocht! maar vroeger deden wij dat altijd . nu hoorde ik bij de andere mama's aan het schooltje en die hebben dat allemaal niet bij. ik heb al iets gekocht maar iedereen zegt dat de juffrouw er niet zo tevreden mee is. dus ik denk niet dat ik het ga meenemen.
vroeger gaf mijn mama altijd pralinekes aan de jufrouwen , en aan de meester een fles wijn of een kistje sigaren.
vroeger gaf mijn mama altijd pralinekes aan de jufrouwen , en aan de meester een fles wijn of een kistje sigaren.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- Anneliefje
- Pas blauw
Ik ben van hetzelfde gedacht.. Mila maakt tijdens het schooljaar al regelmatig een tekening (zowel voor de juffen als voor klasgenootjes).. Maar als ik het gisteren zo hoorde, Mila gaat één van de weinigen zijn die niks geven.. Er was zelfs een mama die in paniek schoot omdat ze nog niks had.. Bij ons vroeger werd dat nooit gedaan.. Filip keek ook raar op toen ik vertelde dat dat tegenwoordig een heel gedoe is..sterretje schreef:Onze tjorven gaat nog niet nar school,maar ik weet zeker dat ik NOOIT iets zou kopen op het einde van het schooljaar.Een tekening ofzo,en een kaartje,maar verder.....
..
Het is een commerce gelijk een ander,he!!
Toen ik afstudeerde aan de hogeschool(!!!!!!!)hadden een paar van mijn klasgenoten(we zaten notabene met 7 in de klas)het idee om voor onze leraar psychiatrie een agenda te kopen...allemaal goed en wel,maar €70 voor een agenda???allez nu,ikzelf,en nog 2 van mijn klasgenoten hebben toen besloten daar niet aan mee te doen...en het staat echt niet op mijn diploma,hoor...
Toen ik afstudeerde aan de hogeschool(!!!!!!!)hadden een paar van mijn klasgenoten(we zaten notabene met 7 in de klas)het idee om voor onze leraar psychiatrie een agenda te kopen...allemaal goed en wel,maar €70 voor een agenda???allez nu,ikzelf,en nog 2 van mijn klasgenoten hebben toen besloten daar niet aan mee te doen...en het staat echt niet op mijn diploma,hoor...
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik ben gegaan en er stonden 2 cadeautjes al dus... het word wel degelijk gedaan ! ik heb het cadeautje nog ik geef het dan wel volgend schooljaar. onzen alessio gaat terug bij dezelfde juf zitten omdat er maar 2 kindjes starten in september . en in de nadere klas zouden dan in de 40kindjes zitten dus neemt de juf de jongste die het laatst gestart zijn terug bij haar en de 2 andere startertjes van 2,5jaar.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)