Grootouderfeest
Moderators:Welcome, Moderators
Ja heb er gewoon veel moeite mee, omdat het echt niet klikt bij mijn schoonmoeder... spijtig genoeg. maar ja, je schoonouders kan je niet kiezen he. Hoewel, moest ik die gekend hebben voor ik iets begon met Bert, ik weet ni of ik ermee verder zou gedaan hebben
Als ze naar dezelfde school gaat gaan als ik vroeger, dan mogen ze achteraf effe tot bij de grootouders gaan. Allé, dat herinner ik mij er nog van. Hopelijk is dat allemaal verandert!
Als ze naar dezelfde school gaat gaan als ik vroeger, dan mogen ze achteraf effe tot bij de grootouders gaan. Allé, dat herinner ik mij er nog van. Hopelijk is dat allemaal verandert!
Hahaha, hier ook hoor.. Ik heb het geluk dat ik geweldige schoonouders heb (in het begin wel moeilijk mee gehad omdat ik zoveel aandacht niet gewoon was ), maar mijn ma is een ander verhaal.. Gelukkig komt het verstand toch een beetje met de jaren en wilt ze de moeite toch doen om naar het grootoudersfeest te komen..Saraatje schreef:...
Ik hoop het tegendeel, maar ik heb zo'n vermoeden dat mijn moeder er ook één van dat kaliber kan worden.
...
Deze voormiddag kreeg ik telefoon van 't school, blijkbaar mogen alleen de grootouders gaan ('s namiddags) en de overgrootouders niet.. Filip zijn bomma gaat dat erg vinden (ook omdat de school op 100 meter of zo ligt).. Maarja, het is zo (de zaal zou al vol zitten).. Dan moet Mila haar dansje maar eens bij haar thuis doen ..
In de meeste gevallen wel, maar die stookte in 't begin echt tussen ons. en nu doet die niks anders dan haar wetten stellen en ook mijn ouders lastig vallen. Echt,ik heb daar geen woorden voor!sandy schreef:Meen je dat? Ik kan wel begrijpen dat het niet goed gaat, maar liefde overwint toch alles?Saartje schreef: moest ik die gekend hebben voor ik iets begon met Bert, ik weet ni of ik ermee verder zou gedaan hebben
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik zo'n schoonma moest hebben. Ik zal me maar gelukkig prijzen, dat mens durft niet veel te zeggen...Saartje schreef:In de meeste gevallen wel, maar die stookte in 't begin echt tussen ons. en nu doet die niks anders dan haar wetten stellen en ook mijn ouders lastig vallen. Echt,ik heb daar geen woorden voor!sandy schreef:Meen je dat? Ik kan wel begrijpen dat het niet goed gaat, maar liefde overwint toch alles?Saartje schreef: moest ik die gekend hebben voor ik iets begon met Bert, ik weet ni of ik ermee verder zou gedaan hebben
oma en opa waren in de wolken over hun kleinzoon!!
de grootoudernamiddag was een succes!
hele leuke optredens en koffie en cake àvolonté!!
onze vent heeft het blijkbaar heel goed gedaan
alleen had hij op het einde last met zijn oortjes (hij was muisje) en die vielen constant af!!
dat moest blijkbaar wel een grappig zicht geweest zijn
oma en opa brachten hem mee naar huis, maar nu wilde hij toch terug mee zeker!!!
heb oma en opa dat pleziertje dan maar gegund!!
het is tenslotte hun dag hé
de grootoudernamiddag was een succes!
hele leuke optredens en koffie en cake àvolonté!!
onze vent heeft het blijkbaar heel goed gedaan
alleen had hij op het einde last met zijn oortjes (hij was muisje) en die vielen constant af!!
dat moest blijkbaar wel een grappig zicht geweest zijn
oma en opa brachten hem mee naar huis, maar nu wilde hij toch terug mee zeker!!!
heb oma en opa dat pleziertje dan maar gegund!!
het is tenslotte hun dag hé
dat is idd niet hetzelfde
maar ik heb mezelf voorgenomen om niet altijd alles te willen
als ik elk moment van mijn kinderen zou willen zien of meemaken
dan moet ik mezelf in 10.000stukjes gaan breken
en dan schiet er niet veel meer van me over
nee, echt waar ik krijg kansen genoeg om ons ventje bezig te zien!
en elke dag sta ik verbaasd te kijken naar wat hij weer uit zijn mouw tovert!!
maar bon, dit is nu gepasseerd!! nu is het jullie beurt hé!!
maar ik heb mezelf voorgenomen om niet altijd alles te willen
als ik elk moment van mijn kinderen zou willen zien of meemaken
dan moet ik mezelf in 10.000stukjes gaan breken
en dan schiet er niet veel meer van me over
nee, echt waar ik krijg kansen genoeg om ons ventje bezig te zien!
en elke dag sta ik verbaasd te kijken naar wat hij weer uit zijn mouw tovert!!
maar bon, dit is nu gepasseerd!! nu is het jullie beurt hé!!
Bij Amber is het ook enkel voor de grootouders. Mijn vader gaat foto's trekken heeft hij beloofd. Ze moeten hetzelfde dansje ook doen met het schoolfeest dus krijg ik het sowieso te zien. De grootouders zien er zo naar uit, echt heel tof. Toen ik kleutertje was werd dat niet gedaan bij ons, bij Angelo vroeger wel.Sigri schreef:Ik ga het ook niet zien .Enkel voor de grootouders. Spijtig maar het is zo.