afscheid aan 't school

Moderators:Welcome, Moderators

Dagmar
Moderator
afscheid aan 't school

Bericht door Dagmar » 22 jun 2006, 12:03

Mila heeft het al weer een hele tijd moeilijk om 's morgens afscheid te nemen, ze vraagt dan de hele tijd: "nog efkes mama".. Meestal moet ik haar dan aan de juf die toezicht houdt overhandigen, want anders laat ze me niet gaan.. Deze morgen was het nog erger, brullen, wenen,.. Ik had het er echt moeilijk mee.. En het gekke is, 's morgens staat ze te springen om naar school te vertrekken en als het vakantie of weekend is, dan vindt ze het echt erg dat ze niet naar school moet..
Van dinsdag op woensdag zijn ze ook mogen blijven slapen op school en toen Mila gisteren thuiskwam, was ze wel doodmoe.. Dus misschien dat ze deze nacht niet genoeg geslapen heeft (hoewel ze zelf om kwart na 6 is opgestaan) en dat ze daarmee zo hard brulde, weende,..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Frieke
Pas blauw

Bericht door Frieke » 22 jun 2006, 12:11

Ik denk dat sommige kindjes het altijd wel moeilijk blijven hebben met het afscheid. Maar mss eens een gesprek hebben met de juffrouw. En als ze zich op school zelf goed voelt is er geen probleem he :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 22 jun 2006, 14:15

Het zal wel gewoon het afscheid zijn en zo'n fase waar ze door moet..
Filip vertrekt rond half 7 en ofwel is Mila dan net wakker ofwel niet en als ze hem weet vertrekken, dan weent ze ook voor hem.. Ik heb het er al met de juffrouw over gehad en op school zelf gaat alles goed.. Ene keer dat ik weg ben, speelt ze direct met de andere kinderen mee, dus ja, het afscheid hé!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

Sigri
Moderator

Bericht door Sigri » 22 jun 2006, 20:44

Jonas gaat 's morgens eerst in de voorschoolse opvang. Frank brengt hem steeds weg. Soms heeft Jonas het ook moeilijk. Dat gaat op en af.
De ene dag al wat beter dan de andere.

Groetjes,
Sigri
Afbeelding

Afbeelding

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 22 jun 2006, 20:48

De juf vertelde me na 't school dat Mila beloofd had dat ze morgen heel flink zou zijn, ik ben benieuwd..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 23 jun 2006, 09:32

Even melden: Vandaag ging het heel goed.. :D Nu hopen dat de laatste week zo blijft verlopen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

Plaats reactie

Terug naar “De school”