Mila heeft het al weer een hele tijd moeilijk om 's morgens afscheid te nemen, ze vraagt dan de hele tijd: "nog efkes mama".. Meestal moet ik haar dan aan de juf die toezicht houdt overhandigen, want anders laat ze me niet gaan.. Deze morgen was het nog erger, brullen, wenen,.. Ik had het er echt moeilijk mee.. En het gekke is, 's morgens staat ze te springen om naar school te vertrekken en als het vakantie of weekend is, dan vindt ze het echt erg dat ze niet naar school moet..
Van dinsdag op woensdag zijn ze ook mogen blijven slapen op school en toen Mila gisteren thuiskwam, was ze wel doodmoe.. Dus misschien dat ze deze nacht niet genoeg geslapen heeft (hoewel ze zelf om kwart na 6 is opgestaan) en dat ze daarmee zo hard brulde, weende,..
afscheid aan 't school
Moderators:Welcome, Moderators
Het zal wel gewoon het afscheid zijn en zo'n fase waar ze door moet..
Filip vertrekt rond half 7 en ofwel is Mila dan net wakker ofwel niet en als ze hem weet vertrekken, dan weent ze ook voor hem.. Ik heb het er al met de juffrouw over gehad en op school zelf gaat alles goed.. Ene keer dat ik weg ben, speelt ze direct met de andere kinderen mee, dus ja, het afscheid hé!
Filip vertrekt rond half 7 en ofwel is Mila dan net wakker ofwel niet en als ze hem weet vertrekken, dan weent ze ook voor hem.. Ik heb het er al met de juffrouw over gehad en op school zelf gaat alles goed.. Ene keer dat ik weg ben, speelt ze direct met de andere kinderen mee, dus ja, het afscheid hé!