een dik oog
Moderators:Welcome, Moderators
eerder deze week had onze niels weer eens een muggenbeet net boven zijn wenkbrauw
en aangezien hij er allergisch aan is, werd dat dus weer een serieuze bult en ook een grote etterblaas
Gisterenmorgen stond hij op en zijn rechteroog plakte helemaal toe
het was zo opgezwollen
Wij dachten dat dat van die muggenbeet was
Wat blijkt nu... tijdens het spelen op school is hij tegen de schuifaf gelopen en daar heeft hij dus een dik oog van!!
En hij was maar toe aan het vertellen over bots gedaan en pijn gedaan
maar wij zagen op het eerste zicht niets
Tot gisteren!!
Vandaag is het al wat beter, het dik is er grotendeels af, maar nu ziet het rood en wat blauw
Zijn eerste blauw oog is een feit!!!!
en aangezien hij er allergisch aan is, werd dat dus weer een serieuze bult en ook een grote etterblaas
Gisterenmorgen stond hij op en zijn rechteroog plakte helemaal toe
het was zo opgezwollen
Wij dachten dat dat van die muggenbeet was
Wat blijkt nu... tijdens het spelen op school is hij tegen de schuifaf gelopen en daar heeft hij dus een dik oog van!!
En hij was maar toe aan het vertellen over bots gedaan en pijn gedaan
maar wij zagen op het eerste zicht niets
Tot gisteren!!
Vandaag is het al wat beter, het dik is er grotendeels af, maar nu ziet het rood en wat blauw
Zijn eerste blauw oog is een feit!!!!
Ocharme Niels! Maar uit ervaring weet ik dat het vlug wegtrekt.
Het ziet er natuurlijk eng uit.
Yana is hier zo eens tegen de tv kast gevallen, op de kant. Een bloedblein (of hoe noem je het in mooi nederlands?) niet normaal. Milan was nog maar een paar weken, heb er nog foto's van; vreselijk zicht. Maar het trok vlug weg.
Het ziet er natuurlijk eng uit.
Yana is hier zo eens tegen de tv kast gevallen, op de kant. Een bloedblein (of hoe noem je het in mooi nederlands?) niet normaal. Milan was nog maar een paar weken, heb er nog foto's van; vreselijk zicht. Maar het trok vlug weg.
't trekt idd snel weg
maar 't is zo aandoenlijk
ik dacht eerst echt weer dat het van die muggenallergie was en dat ventje maar zeggen dat hij bots gedaan had
Nu krijgt het echt alle kleurtjes
hopelijk is het tegen eind van de week over
dan is zijn overgrootmoeder jarig en wordt er 85
dan hebben we een feestje en worden er weer familiefoto's en zo genomen hé
Anders staat hij er weer schoon op
maar 't is zo aandoenlijk
ik dacht eerst echt weer dat het van die muggenallergie was en dat ventje maar zeggen dat hij bots gedaan had
Nu krijgt het echt alle kleurtjes
hopelijk is het tegen eind van de week over
dan is zijn overgrootmoeder jarig en wordt er 85
dan hebben we een feestje en worden er weer familiefoto's en zo genomen hé
Anders staat hij er weer schoon op
Ja, de mama stond er ook versteld van.
Ze was wel een beetje beschaamd, had wat schrik voor de reacties op school.
Maar iedereen weet dat haar zoontje een dromer is en die doet regelmatig zo van die rare dingen.
De ene moment zit hij recht op z'n stoel, boterhammen te eten. De volgende moment ligt hij naast de stoel. Gewoon eraf gegleden.
Of vergeet hij gewoon dat er ergens een deur staat, zo aan het dromen.
Sara
Ze was wel een beetje beschaamd, had wat schrik voor de reacties op school.
Maar iedereen weet dat haar zoontje een dromer is en die doet regelmatig zo van die rare dingen.
De ene moment zit hij recht op z'n stoel, boterhammen te eten. De volgende moment ligt hij naast de stoel. Gewoon eraf gegleden.
Of vergeet hij gewoon dat er ergens een deur staat, zo aan het dromen.
Sara
zijn oog is weggetrokken (allez, die bult hé)
maar nu had hij maandag en dinsdag een dik oor!!
ne grote muggenbeet en dat was weer beginnen ontsteken... enz enz
Gelukkig zag hij er vanmorgen een beetje normaal uit
'k zie al die oma' s en opa's al ogen trekken van: mankeert dat kind iets
nu nog even volhouden tot zaterdag, dat hij er een beetje deftig uitziet voor de foto's en het feestje!!
maar nu had hij maandag en dinsdag een dik oor!!
ne grote muggenbeet en dat was weer beginnen ontsteken... enz enz
Gelukkig zag hij er vanmorgen een beetje normaal uit
'k zie al die oma' s en opa's al ogen trekken van: mankeert dat kind iets
nu nog even volhouden tot zaterdag, dat hij er een beetje deftig uitziet voor de foto's en het feestje!!
mercieGoortjes,
Mooia avatar.
ja, maar hoe hou in godsnaam die enge beesten weg!!!
ik denk steeds als ik er een doodklop... héhé dit was de laatste die haar levensadem uit kon puffen
maar dan plots zie ik er weer 2 vliegen
Hier lijkt het wel dat als ik er 1 doodklop er 2 bijkomen!!!
niet te doen!!! zal blij zijn als de garage binnen afgewerkt is, dat die beesten niet meer uit de verluchting kunnen komen!!
ja, sandy, vastbinden, ge zegt daar zo al iets!
ik denk steeds als ik er een doodklop... héhé dit was de laatste die haar levensadem uit kon puffen
maar dan plots zie ik er weer 2 vliegen
Hier lijkt het wel dat als ik er 1 doodklop er 2 bijkomen!!!
niet te doen!!! zal blij zijn als de garage binnen afgewerkt is, dat die beesten niet meer uit de verluchting kunnen komen!!
ja, sandy, vastbinden, ge zegt daar zo al iets!
Nu heeft dat kindje waar ik het een paar berichtjes terug over had, op school een accidentje gehad.
Allé accidentje. Kennelijk is er een jongen bovenop zijn gezicht gesprongen terwijl een andere hem vasthield. Dus heel zijn gezicht bont en blauw.
Ik kan het gewoon niet geloven... dat zoiets kon gebeuren.
Sara
Allé accidentje. Kennelijk is er een jongen bovenop zijn gezicht gesprongen terwijl een andere hem vasthield. Dus heel zijn gezicht bont en blauw.
Ik kan het gewoon niet geloven... dat zoiets kon gebeuren.
Sara