1 september!!!
Moderators:Welcome, Moderators
-
- Moderator
- Contacteer:
Heb al 43€ uitgeven aan schoolgerief en nu heeft ze nog geen boekentas.
Re: 1 september!!!
dan zal die premie zeker welkom zijn, ik heb er nog geen last van , ze gaat naar de kleuterklas. Wacht maar af als de school echt begint dan krijg je weer een hele lijst mee van wat ze nodig hebben voor ieder vak.
Re: 1 september!!!
Ja en op zo'n leeftijd zijn ze nogal kieskeurig hé en zal ze wel meebeslissen zeker.Keppebolle schreef:Heb al 43€ uitgeven aan schoolgerief en nu heeft ze nog geen boekentas.
-
- Moderator
- Contacteer:
Ze wil zo graag een boekentas van de winxclub, dus zoeken geblazen, we hebben een rugzak gezien maar vindt hem niet stevig.
De school had een lijstje meegegeven met wat ze allemaal nodig hebben in het derde leerjaar.
De school had een lijstje meegegeven met wat ze allemaal nodig hebben in het derde leerjaar.
Laatst gewijzigd door Keppebolle op 08 aug 2006, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
wij hebben vorig jaar een boekentas van Kipling gekocht en die is dat eerste leerjaar probleemloos doorgekomen dus die kan nog minstens een jaartje meegaan en ik ben er blij om. We hebben wel nog geen lijstje - voor 't eerste hadden ze er entje gekregen voor de zomervakantie al. 'k Ga er maar gewoon van uit gaan dat het idem blijft dan en die pennenzakvulling binnenkort eens nakijken en aanvullen. 'k Zal dan in september moeten zien of er nog iet bijkomt. 'k Ben ook benieuwd of er zittenblijvers of nieuwe kindjes bijkomen: er vallen er al 3 af (daar schrok ik eigenlijk wel van want ze waren amper met 16 en ik had de juf altijd horen zegen dat het zo'n sterke klas was maar blijkbaar heef tniet iedereen het even makkelijk als ons meneerke: 1 jongen veranderd van school en 2 kinderen moeten blijven zitten en ik heb nu echt geen idee of er in dat 2de leerjaar zittenblivjers waren, maar ik vermoed dan van wel eigenlijk).
Een nieuwe (handigere) pennenzak heeft hij al gekregen van de grootouders: ditmaal zo'n zakje waar hij alles in kan gooien - zo eentje met van die lusjes om elk ding netjes door te steken da's aan mijn slodderjansje blijkbaarniet besteed: op den duur gooide hij de dingen los in de boekentas en dan heb ik dus liever dat hij het in zo'n gewone pennenzak heeft zitten ...
Winxclub ken(de) ik ook niet.
Kleuterklas: een boekentas en brooddoosje was in die tijd genoeg hè ... nostalgie! Och ja, nog een dik jaar en ik mag me voorbereiden op de volgende: R gaat over +/- anderhalf jaar ook starten. De tijd vliegt!
Een nieuwe (handigere) pennenzak heeft hij al gekregen van de grootouders: ditmaal zo'n zakje waar hij alles in kan gooien - zo eentje met van die lusjes om elk ding netjes door te steken da's aan mijn slodderjansje blijkbaarniet besteed: op den duur gooide hij de dingen los in de boekentas en dan heb ik dus liever dat hij het in zo'n gewone pennenzak heeft zitten ...
Winxclub ken(de) ik ook niet.
Kleuterklas: een boekentas en brooddoosje was in die tijd genoeg hè ... nostalgie! Och ja, nog een dik jaar en ik mag me voorbereiden op de volgende: R gaat over +/- anderhalf jaar ook starten. De tijd vliegt!
Hier moeten de juffen nog langs komen.
Maar voor de oudste ga ik niet veel nieuw gerief moeten kopen.
Haar boekentas moet ze nog een jaar mee doen,hebben we op voorhand zo af gesproken.
Haar schildergerieg is nikske aan en kan ook nog eens dienen.
Hebben haar potloden en stiften getest en die zijn wel aan vervanging toe.
Maar een meetlat en slijper heeft ze ook nog in uitstekende staat.
Mappen heeft ze ook nog,is ook nikske aan,want ze moeten dat op school laten hier.
Balpennen enz... heb ik hier altijd op vooraad liggen.
Een nieuwe pennenzak heeft ze wel nodig,ze slaagt er iedere keer in om dat toch stuk te krijgen.
Enkel nog het lijstje afwachten van de juf wat ze verder nog nodig heeft.
Voor mijn zoon in de derde kleuterklas ga ik wel een ander tasje kopen,hij heeft al de hele tijd de afdragertjes van zijn zus gebruikt en is daar steeds heel zorgzaam mee geweest.
Maar nu verdient hij wel iets nieuws.
Want hij gebruikt dat tasje dan ook om naar de opvang te gaan en steekt daar dan zijn boterhammetjes en drankje in.
Van hem zal ik geen lijstje krijgen van de juf.
Was toch indertijd van de oudste ook niet zo,en denk niet dat dat veranderd is.
Maar voor de oudste ga ik niet veel nieuw gerief moeten kopen.
Haar boekentas moet ze nog een jaar mee doen,hebben we op voorhand zo af gesproken.
Haar schildergerieg is nikske aan en kan ook nog eens dienen.
Hebben haar potloden en stiften getest en die zijn wel aan vervanging toe.
Maar een meetlat en slijper heeft ze ook nog in uitstekende staat.
Mappen heeft ze ook nog,is ook nikske aan,want ze moeten dat op school laten hier.
Balpennen enz... heb ik hier altijd op vooraad liggen.
Een nieuwe pennenzak heeft ze wel nodig,ze slaagt er iedere keer in om dat toch stuk te krijgen.
Enkel nog het lijstje afwachten van de juf wat ze verder nog nodig heeft.
Voor mijn zoon in de derde kleuterklas ga ik wel een ander tasje kopen,hij heeft al de hele tijd de afdragertjes van zijn zus gebruikt en is daar steeds heel zorgzaam mee geweest.
Maar nu verdient hij wel iets nieuws.
Want hij gebruikt dat tasje dan ook om naar de opvang te gaan en steekt daar dan zijn boterhammetjes en drankje in.
Van hem zal ik geen lijstje krijgen van de juf.
Was toch indertijd van de oudste ook niet zo,en denk niet dat dat veranderd is.
-
- Moderator
- Contacteer:
Aha, dat zijn nu de winx. Wist ik dus niet.
Jens gaat naar de 3e kleuter en krijgt een nieuwe boekentas want het moet nu echt één zijn waar zijn heen-en-weerschriftje apart kan zitten van zijn drankbeker. Ik heb afgelopen schooljaar 3x zelf een nieuw schriftje moeten kopen want hij had zo al de kleuren van de regenboog gekregen en ' t was precies een accordeon. Vanalles hing eraan : fruitsap, chocomelk, fristi.....
Jens deed nooit goed zijn flesjes of bekers toe en ja....dan heb je een boeltje hé.
Jens gaat naar de 3e kleuter en krijgt een nieuwe boekentas want het moet nu echt één zijn waar zijn heen-en-weerschriftje apart kan zitten van zijn drankbeker. Ik heb afgelopen schooljaar 3x zelf een nieuw schriftje moeten kopen want hij had zo al de kleuren van de regenboog gekregen en ' t was precies een accordeon. Vanalles hing eraan : fruitsap, chocomelk, fristi.....
Jens deed nooit goed zijn flesjes of bekers toe en ja....dan heb je een boeltje hé.
Is er ook geen Layla bij? Mila is dus ook fan hé! Toen het nog school was, kwam ze altijd thuis: "En die wilt altijd Bloom spelen, maar ik wil Bloom zijn ".. Ondertussen heeft ze ook een rugzakje van Winx gekregen (en een brooddoos en drinkbus -> verdiend door flink te zijn)..Keppebolle schreef:Jaja dit zijn ze Stella, Flora, Musa, Bloom, Tecna. Dus op zoek naar zo'n boekentas. hihihi
Heb je al een boekentas gevonden, Bianca?
-
- Moderator
- Contacteer:
amaaaaaaaaai die komt thuis langs zelfs? 'k Denk dat wi het lijstje in 't begin van 't schooljaar gaan krijgen, want ik heb nog niks gezien - zelfs geen brief. 'k Ben de pennenzakinhoud zelf eens beginnen inspecteren en daar is nog wat te testen (lege stiften?) en aan te vullen denk ik. De rest is nog OK en ze krijgen veel via de school zelf ook - schriftjes, agenda en zo.kyrodu schreef:De juf is gisteren langs geweest.
Het enige wat wij nog moeten kopen is een groene balpen,want dat hebben we hier niet liggen.
Al de rest heeft ze nog,en ook is de lijst veel kleiner dan die van het eerste leerjaar geweest.
Dus dat scheelt ook weer veel.
-
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
- Contacteer: