niet alles opdrinken

Moderators:Welcome, Moderators

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt
niet alles opdrinken

Bericht door silviake » 08 aug 2007, 14:23

Bram is 7 weken oud en hij krijgt nog 6 flesjes van 120 ml per dag. Nu zou ik graag naar 5 flesjes gaan van 150 ml maar er is 1 probleem : hij lat bijna ij elke maaltijd 50 of 60 ml staan. Dit vind ik toch veel, das bijna 300 ml dat hij niet opeet op een dag. Zo zal ik nooit naar 5 flesjes kunnen gaan.
En hij wil dan echt niet meer eten, hij braakt eropof spuwt alles terug uit. Een tijdje geleden at hij wel heel goed. Heb toch een betje schrik dat er iets anders scheelt.
Heeft iemand hier ervaring mee??
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 08 aug 2007, 16:16

Misschien eens proberen met meer in de fles?

Onze lukas deed dat ook maar als ik dan meer gaf liet hij maar evenveel over dan toen ik minder gaf ( ong. 30 ml )
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 08 aug 2007, 21:09

Wij hebben Maaike dat altijd zelf laten bepalen.
En als die er klaar voor was liet die merken dat ze meer wou en dus minder flesjes/bv nodig had. Uiteindelijk zat ze even snel aan 4 voedingen als de mensen die dit zelf bepaalde voor hun kind. :wink:

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 08 aug 2007, 21:39

ja eigenlijk is he zo.
Mar ik denk dat het allemaal te maken heeft met zijn reflux. De symptomen lijken toch allemaal op mekaar.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 09 aug 2007, 22:06

dit kan idd door de reflux zijn... mijn raad is gewoon de maaltijden blijven geven... laat hij wat over, het dan zo laten... ik heb een kindje gekend dat soms maaltijden niet wou eten en de dokter zei dat het best was gewoon eten geven en als hij niet wilt het zo laten... als ze echt honger zouden hebben eten ze wel... tim heeft dit ook een periode gehad en dan een tijdje daarna had hij een periode waarin hij precies een hele dag door kon eten... :D volgens mij is het dus echt niks ergs... je kunt natuurlijk altijd eens medisch advis vragen als je echt niet gerust bent
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyvoeding”