Heeft iemand hier ervaring mee ?
Heb gehoord dat er een kans bestaat dat ze meer gaat teruggeven van appelsien .
Iemand tips voor de fruitpap.
De eerste dagen heb ik potjes gegeven : appel-banaan , banaan. Maart wil wat afwisseling en het vers maken als ik thuis ben.
GRoetjes,
sigri
fruitpap - reflux
Moderators:Welcome, Moderators
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik gebruikte appel- banaan wat koekjesmeel of een koekje erbij en dan een scheutje water . of ook nam ik peer ipv appel en daar een banaan bij .
of peer en appel het was in het begin altijd wel 2 van die of soms deed ik appel banaan peer .
sinds 6maand deed ik er aardbeitjes of meloen bij en hij verdraagde het toch.
of peer en appel het was in het begin altijd wel 2 van die of soms deed ik appel banaan peer .
sinds 6maand deed ik er aardbeitjes of meloen bij en hij verdraagde het toch.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
of appelsap i.p.v. appelsiensap. 'k weet niet... Ik geef potjes fruitpap omdat ze van vers heel veel krampjes had. 'k Vind wel dat er heel veel variatie is. Al die verschillende merken en soms neem ik van die glazen potjes maar je hebt ook fruitpap die gelijk in yogourt potjes zitten. Binnen een paar weken ga ik ook nog eens vers proberen want die potjes komen wel duur uit na een tijdje.
nectarinen en perziken kun je misschien eens proberen. Je vindt er nu veel in de winkels.
nectarinen en perziken kun je misschien eens proberen. Je vindt er nu veel in de winkels.
-
- Moderator
- Contacteer: