Fruitpap
Moderators:Welcome, Moderators
- Karen/1982
- Pas blauw
Hoi,
Sverre is nu 9 maanden en heeft altijd graag fruitpap gegeten. Nu de laatste week eet hij er veel minder van en het smaakt hem precies niet meer, alsof hij het beu gegeten is. Ik (en de OM ook) wissel nochtans veel af met verschillende soorten fruit.
Nu is mijn vraag: wat kan je geven als evenwaardige vervanger voor fruitpap. Geven jullie dan gewoon zo stukjes fruit of iets anders? Een fles melk is geen optie, omdat hij daar niet genoeg mee heeft en omdat hij nog altijd gemakkelijk overgeeft van zijn melk.
Alvast bedankt
Groetjes,
Sverre is nu 9 maanden en heeft altijd graag fruitpap gegeten. Nu de laatste week eet hij er veel minder van en het smaakt hem precies niet meer, alsof hij het beu gegeten is. Ik (en de OM ook) wissel nochtans veel af met verschillende soorten fruit.
Nu is mijn vraag: wat kan je geven als evenwaardige vervanger voor fruitpap. Geven jullie dan gewoon zo stukjes fruit of iets anders? Een fles melk is geen optie, omdat hij daar niet genoeg mee heeft en omdat hij nog altijd gemakkelijk overgeeft van zijn melk.
Alvast bedankt
Groetjes,
- Karen/1982
- Pas blauw
Ja, ik heb ook al gedacht aan Petit Gervais, maar Sverre krijgt nu preventief HA melk, omdat ik als baby koemelkeiwitallergie had en dat zou erfelijk kunnen zijn. Ik weet dus niet of hij gewone melkproducten verdraagt. Ik durf het nog niet riskeren om hem al zo'n dingen te geven, dacht daar mee te wachten tot hij 1 jaar was.
Ik denk dat ik hem eens fruit in stukjes ga proberen te geven. Hij kan al goed stukjes afbijten, want hij eet al gemakkelijk korstjes brood en af en toe een knabbelkoekje.
Ik denk dat ik hem eens fruit in stukjes ga proberen te geven. Hij kan al goed stukjes afbijten, want hij eet al gemakkelijk korstjes brood en af en toe een knabbelkoekje.
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik geef hier ook stukjes aan beide eerst lukte dit niet goed bij edwardo , telkens hij een stukje in zijn keel voelde begon hij te braken. wat ik ook deed was een milkshake maken met fruit en zijn papje dus gewoon het fruit in de papmelk mixen en zo geven . de variabele spenen van avent kunnen dat aan. bij andere flesjes geraakt de melk niet door de gaatjes.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)