Groentjes uit blik?
Moderators:Welcome, Moderators
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Geven jullie wel eens groentjes uit blik aan jullie baby??
Tot nu toe geef ik potjes ofwel groentjes die ik eerder heb ingevroren die ik dan kook....
Björn en ik eten soms groenten uit blik, en nu vraag ik me af of het kwaad zou kunnen als Anaïs daarvan mee-eet?
Tot nu toe geef ik potjes ofwel groentjes die ik eerder heb ingevroren die ik dan kook....
Björn en ik eten soms groenten uit blik, en nu vraag ik me af of het kwaad zou kunnen als Anaïs daarvan mee-eet?
maar nee, ik doe dat ook soms...
waarom niet he?
Wij gebruiken enorm veel vers, maar af en toe hebben wij ook luie dagen hoor!
Ik spoel wel altijd alles af!
In het vergiet en goed dat "sap" eraf spoelen.
En waarom zou Anaïs dat niet mogen eten?
In feite mag je ze alles geven tot je ondervind dat ze er niet tegenkan, zedus...
waarom niet he?
Wij gebruiken enorm veel vers, maar af en toe hebben wij ook luie dagen hoor!
Ik spoel wel altijd alles af!
In het vergiet en goed dat "sap" eraf spoelen.
En waarom zou Anaïs dat niet mogen eten?
In feite mag je ze alles geven tot je ondervind dat ze er niet tegenkan, zedus...
Stine is nu 2 jaar en drie maand en 't gebeurt dat zij ook ne keer een potje eet, 'k heb zelfs de indruk dat ze meer eet van een potje of van vers. Haar darmflora werkt ook beter als ze een potje eet.
't Gebeurt dat ik es naar au-chan trek in frankrijk om daar mijn voorraad in te slaan want tis daar wel opmerkelijk goedkoper en ze hebben daar nogal een keuze zeg. 't Voordeel is dak hier niet ver van frankrijk zit, als ge moet van 'k weet niet waar komen ist dan nie interessant natuurlijk.
't Gebeurt dat ik es naar au-chan trek in frankrijk om daar mijn voorraad in te slaan want tis daar wel opmerkelijk goedkoper en ze hebben daar nogal een keuze zeg. 't Voordeel is dak hier niet ver van frankrijk zit, als ge moet van 'k weet niet waar komen ist dan nie interessant natuurlijk.