Mathiasje de veelvraat?
Moderators:Welcome, Moderators
Mathiasje is nu bijna 3 maanden oud en eet om de 3uur een flesje van 210ml en schreeuwt daarna nog omdat hij honger heeft... Hij eet flesvoeding sinds korte tijd van NAN AR1! Deze voeding heeft hij voorgeschreven gekregen van de kinderarts omdat hij last heeft van reflux, en hij moet dagelijks nog 2x 2ml Zantax innemen. Ik gaf vroeger snachts nog borstvoeding maar daar schijnt hij ook niet genoeg meer mee te hebben, want heb gisteren van 1u snachts tot 3u smorgens heen en weer gelopen om hem terug aan te leggen...
Hebben jullie dit al meegemaakt...
Hebben jullie dit al meegemaakt...
Timothy drinkt ook al zoveel. Omdat het een hongerleiderke was, had de KA in het zh aangeraden om Aptamil 1 extra te geven, omdat die melk rapper een voldaan-gevoel gaf. Dat werkte prima, maar Timothy had last van eczeem en nu drinkt hij Soya, daar is hij nu goed mee.
In het begin moest ik na het afkolven (want hij wilde niet aan de borst) telkens flesvoeding bijgeven.
Nu zit hij op vier voedingen
8u - 12 u - 16u - 20 uur (kan verschillen, laat soms 3 uur tss, andere keren 4,5 uur tussen.
Zijn eerste en laatste voeding is wel 240.
Praat er eens over met de ka
In het begin moest ik na het afkolven (want hij wilde niet aan de borst) telkens flesvoeding bijgeven.
Nu zit hij op vier voedingen
8u - 12 u - 16u - 20 uur (kan verschillen, laat soms 3 uur tss, andere keren 4,5 uur tussen.
Zijn eerste en laatste voeding is wel 240.
Praat er eens over met de ka

Je kan het maar hopen hé?
Yana heeft er indertijd 6 geprobeerd!! Het is even zoeken, maar ik hoop dat het wat beter gaat eenmaal je de juiste pap gevonden hebt!
Ze heeft tot haar 14 mnd NAN AR gedronken. Milan drinkt dat nu ook, ik ben zelf op die pap overgeschakeld. En vanaf volgende week gaat hij groeimelk drinken.
Yana heeft er indertijd 6 geprobeerd!! Het is even zoeken, maar ik hoop dat het wat beter gaat eenmaal je de juiste pap gevonden hebt!
Ze heeft tot haar 14 mnd NAN AR gedronken. Milan drinkt dat nu ook, ik ben zelf op die pap overgeschakeld. En vanaf volgende week gaat hij groeimelk drinken.
Mathiasje heeft eerst borstvoeding gekregen dan nutrilon, dan NAN AR1 en nu Sojavoeding... Ik was eigenlijk wel geschrokken van de prijs eerlijk gezegd... 17 euro voor die sojavoeding, dat kan al tellen... En Mathiasje drinkt een goeie 210 ml dus dat vliegt er echt door hé...
Bij K&G hebben ze mij gezegd dat hij eerst met groentenpap moet beginnen ipv met fruitpap, en ofwel verse groenten ofwel uit zo een potje... Maar wie heeft nu nog de tijd om verse groenten gaan te kopen en klaar te maken? Ik niet hoor... Daar kruipt serieus wat tijd en werk in. Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Bij K&G hebben ze mij gezegd dat hij eerst met groentenpap moet beginnen ipv met fruitpap, en ofwel verse groenten ofwel uit zo een potje... Maar wie heeft nu nog de tijd om verse groenten gaan te kopen en klaar te maken? Ik niet hoor... Daar kruipt serieus wat tijd en werk in. Hoe hebben jullie dit aangepakt?
goch, ik dacht ook dat dit zo een werk was, maar een patatje en worteltje schellen en koken (terwijl kun je iets anders doen) en dan platstampen, das nu zoveel werk nie zenne...
Ferre heeft ook excema, en ook soyamelk! En ook speciaal wasproduct, dat van Le Chat daar, en zijn zepen zijn ook speciaal, hij mag niets met een parfum, dus volledig geurloos. Dit allemaal omdat em een heel teer velletje heeft en het is toch iets beter...
Ferre heeft ook excema, en ook soyamelk! En ook speciaal wasproduct, dat van Le Chat daar, en zijn zepen zijn ook speciaal, hij mag niets met een parfum, dus volledig geurloos. Dit allemaal omdat em een heel teer velletje heeft en het is toch iets beter...
Ja bij mij staan de kasten al vol met speciale producten van onder andere Galenco en Avene om hem in te smeren en te wassen... Eerst gebruikte ik Zwitsal omdat dat toch echt iets is voor babytjes met daarna een bodylotion, daarna kwam Galenco olie voor in het bad en Galenco massage gel, nu gebruik ik Avene badmelk en weer een lotion voor hem in te smeren, en ik moet zeggen het helpt allemaal niets... Nu hopelijk werkt die babyvoeding want anders weet ik het ook niet meer hoor...
Wie heeft hetzelfde probleem gehad?
Ben van Nan ar1 overgeschakeld naar sojavoeding maar nu wil hij niet zo goed meer eten... Van nan at hij 210ml en van die sojavoeding maar 90ml en er loopt dan ook nog veel naast... Maar hij schijnt toch geen honger meer te hebben... Maar is dat nu wel goed, van 210ml naar ineens maar 90 meer...
Ewout heeft Nan Ha 1 anti-regurrit gehad tot hij geen flesje meer dronk, daarna wast groeimelk. Hij had een allergie aan koemelk met netelroos en zo, niet te doen. Op zijn eerste verjaardag kreeg hij een stukje taart met slagroom en hup ! ie zat direct in vlekken, de arme schat. Hij is nu zeven en dat is uitgegroeid, af en toe komt ie nog es in vlekken of uitslag maar dat is omdat hij nu allergisch is aan de zon...
Bij zijn flesjes deed ik JOHANNESBROODPITMEEL, vrij te krijgen bij de apotheek of equiform. Daarmee was ie ook geholpen want huilen kon ie ook als de beste omdat ie te kort had.
Bij zijn flesjes deed ik JOHANNESBROODPITMEEL, vrij te krijgen bij de apotheek of equiform. Daarmee was ie ook geholpen want huilen kon ie ook als de beste omdat ie te kort had.