ziek

Moderators:Welcome, Moderators

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:
ziek

Bericht door Fanny » 13 feb 2006, 14:53

Hallo

Sinds gisteren is Sacha niet goed. Hij heeft buikgriep gehad gisteren en vandaag wil hij net zoals gisteren niet eten en als hij melk drinkt komt het na 2 min. terug naar boven en geeft hij alles over. Niet een beetje maar alles wat hij had gedronken (maar 100ml) en twas zo heftig dat het eruit spoot (sorry) . Hij slaapt héél veel en nu krijgt hij ook al koorts 38.5 was het deze middag nu ligt hij te slapen in zijn bedje.
Ik ga straks de dokter bellen niet echt om te komen maar om te vragen wat ik hem mag en kan geven . Hij kan enkel water ophouden maar kan ik hem dan ook heel de dag water geven??? Zelfs een gervaiske houd hij niet in. Wij kunnen al snel iets nemen ertegen maar hij???? Kheb het nooit gehad als de meisjes baby waren vandaar!!!! Nu zijn pamper is ook droog sinds deze ochtend dus vocht heeft hij niet genoeg en gisteren na twee forse vuile luiers was dat ook het laatste van zijn maaginhoud((((
Weet er iemand iets dat ik mag geven en toch goed zou zijn? De dokter zit pas deze avond vandaar. Ik wil hem dan iets geven tegen dat hij zijn fruitpap mag hebben (die eet hij ook niet op((((( )
Eigenlijk erg dat ik dat hier zo schrijf maar ik zou hem iets willen egven dat hij kan en mag en wil eten vandaar.
Bedankt
Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 13 feb 2006, 15:54

je kan altijd voor zekerheid ors water in apotheek gaan halen en tja forceren kan je dat toch niet!
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 13 feb 2006, 16:48

bedankt
Ga dat dan gaan halen je weet maar nooit he

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyvoeding”