Eten op reis

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
bessy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 16:25
Contacteer:
Eten op reis

Bericht door bessy » 24 nov 2005, 19:29

Met kerstdag gaan wij voor drie dagen naar Disneyland. Nu heb ik al gezien dat er van Bambix zo'n kartonnetjes melk bestaan met een rietje. Er staan op: vanaf 1 jaar, maar Resa wordt pas op 2 januari een jaar. Zou het kwaad kunnen dat ze dat dan al krijgt? Het lijkt me wel handiger dan melkpoeder mee te nemen.
Andere ervaringen met baby's op reis?


hartverwarmertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 nov 2005, 00:17
Locatie:turnhout

Bericht door hartverwarmertje » 24 nov 2005, 22:34

ik denk dat dat geen kwaad kan het is maar 1 week verschil.
ik weet niet of ze dezelfde poederpap drinkt dan dat doosje, anders zou ik van te voren wel eens proberen of ze dat lust. soms verschilt de smaak wel eens en als je dan enkel die doosjes bij je hebt dan sta je daar als ze dat niet zou lusten... toen onze dochter 1 jaar was zijn wij voor 3 weken naar spanje geweest (op camping) en dat viel best mee. wat je ook kan doen is de poeder al verdelen in zo'n poederdoosje. daar kunnen 3 porties in en het water in een lege plastiek fles meenemen. en 1 papfles. waarschijnlijk zal ze ook fruit- en groentenpap eten dan kan je van elks een potje meenemen.dat zijn 2 voedingen en dan die 3 flesjes dat is 5 daar kom je toch al een eind mee. :wink:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 25 nov 2005, 11:06

Kan allicht wel geen kwaad. Yana zat ook op een maand of 10 yohurt mee te eten, alhoewel dit ook maar vanaf 1 jaar mag.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyvoeding”