lust niet graag haar fruitpap
Moderators:Welcome, Moderators
hallo sinds een week lust maité
haar fruitpap niet meer
na een lepeltje of 10 houd ze
haar mondje dicht als ik dichter kom
met de lepel.
weet iemand wat ik kan doen
of wat ik in de plaats kan geven?
haar fruitpap niet meer
na een lepeltje of 10 houd ze
haar mondje dicht als ik dichter kom
met de lepel.
weet iemand wat ik kan doen
of wat ik in de plaats kan geven?
Even Milan's verhaal: toen hij 3 mnd was ben ik begonnen met fruitpap. Een week ging het fantastisch. Toen was hij wat verkouden en zat zijn neusje dicht. Ik dacht, ik stop het even omdat hij niet goed aan zijn adem kon.
Ik probeer het na een tijdje opnieuw en hij moet niet meer hebben.
Niet in stukken, niet gemixt, niets...radeloos werd ik ervan. Tot een jaar wou hij geen fruit eten. Nu af en toe eens een stukje appel, met wat tegenzin, maar hij bijt er van.
Maak je maar niett teveel zorgen, groot zal hij ook wel worden zonder zijn fruitpap.
Wacht nog even af en probeer dan opnieuw. Lukt het dan nog niet, no worry's!
Milan weegt 11.300kg voor 16.5 maand oud, dus hij zit goed mee voor zijn leeftijd.
Ik probeer het na een tijdje opnieuw en hij moet niet meer hebben.
Niet in stukken, niet gemixt, niets...radeloos werd ik ervan. Tot een jaar wou hij geen fruit eten. Nu af en toe eens een stukje appel, met wat tegenzin, maar hij bijt er van.
Maak je maar niett teveel zorgen, groot zal hij ook wel worden zonder zijn fruitpap.
Wacht nog even af en probeer dan opnieuw. Lukt het dan nog niet, no worry's!
Milan weegt 11.300kg voor 16.5 maand oud, dus hij zit goed mee voor zijn leeftijd.
misschien eens een stukje fruit zonder koek geven?? is wat lichter en minder dik ... als ze de potjes wel lust en echt vers blijft weigeren dan eventueel mar potjes - al ben ik echt wel pro vers maa er zijn kids die dus echt potjes willen (en omgekeerd ook)mama24 schreef:ik varrieer veel
eens appel banaan koek
appel peer koek
meloen appel koek
appel peer koek
nectarine appel koek
ze luste dit allemaal at altijd alles op
en ineens is het gedaan
en neen heeft haar niet eens ernstigs verslikt
vind het ook raar maarja
het gaat met ups en downs en wie weet heeft ze wat last van een opkomende tand of een beetje verkoudeid op til of zo en dan smaakt het haar gewoon even niet en binnenkort vast weer wel ...