poedermelk
Moderators:Welcome, Moderators
Ik geef onze Jochem 5 of 6 flesjes van 120ml.+4schepjes(nutrilon omneo1).
Ik begin meer dan 1 doos te gebruiken per week van 800 gram.
Is dat bij jullie ook?of gebruik ik te veel?
Ik begin meer dan 1 doos te gebruiken per week van 800 gram.
Is dat bij jullie ook?of gebruik ik te veel?
dat kan niet!!!of gebruik ik te veel?

als je je aan de hoeveelheden houdt die je vermeld en dit een aantal keer op een dag (bv 5-6 keer)
dan geef je echt niet teveel hoor!

hier krijgt ons meisje 150 cc en 5 schepjes en dit 5x op een dag. Heb er nog niet bij stilgestaan na hoeveel dagen die doos leeg is, maar dat vind ik niet zo belangrijk hoor

- voetballover
- Pas blauw
bij ons gemiddeld ook een week(nutrilon 1)
xanthe drinkt soms 120cc+4schepjes ,en soms 150cc+5schepjes,hangt er een beetje vanaf,ze is blijkbaar geen grote eter,volgens haar leeftijd zou ze al meer moeten eten,maar zolang ze bijkomt,is het goed bij mij.
het neefje van xanthe(vandaag precies 1 maand oud),drinkt evenveel als xanthe!
xanthe drinkt soms 120cc+4schepjes ,en soms 150cc+5schepjes,hangt er een beetje vanaf,ze is blijkbaar geen grote eter,volgens haar leeftijd zou ze al meer moeten eten,maar zolang ze bijkomt,is het goed bij mij.
het neefje van xanthe(vandaag precies 1 maand oud),drinkt evenveel als xanthe!

Marie krijgt hier ook Omneo 1. Maar wat ik me eigenlijk afvraag, op de doos staat dat ze 5 voedingen van 180 ml moet krijgen. Maar per voeding is het max maar 120 ml dat ze drinkt. Soms iets meer. En 1 voeding geef ik wel nog BV. Ik ben nog niet lang bezig met poedermelk en weet dus ook niet of ze voldoende bijkomt, volgende week vrijdag wegen ze haar opnieuw.