help!?

Vragen, opmerkingen (niet commerciele) info....enz...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44
help!?

Bericht door bioMam » 24 aug 2006, 12:48

'k Heb me wat op mijn nek gehaald :? door te zeggen da tik de locatie ga zoeken voor het volgende weekend dat mijn schoonfamilie jaarlijks houdt. Enerzijds heb ik nu wel de tuwtjes in handen waardoor ik iets kan zoeken dat geschikt is voor zowel ouderen als jongeren als kleintjes en ik kan overal rekening mee houden waarvan ik vond dat het anders soms wat mankeerde (zoals aandacht voor de kinderen vooral) maar ik heb natuurlijk niet zomaar een adres uit ijn mouw te schudden en moet nu op jacht naar een locatie waar we volgend voorjaar met een bende van demiddeld 35 personen terecht zouden moeten kunnen, liefst iets goedkoops met deftige bedden en douches en een ruime keuken waarin we zelf gaan koken en eventueel ook een hok of zo waar we voldoende voorraad kunnen opslaan ... Iemand een tip? Als ik iets vind met goeie referenties dan is dat altijd een pluspunt tov dingen die ik zomaar uit folders of van internet pluk hè.
Afbeelding
Afbeelding


Katia

Bericht door Katia » 24 aug 2006, 13:00

ah tis om te slapen ook...
anders dacht ik te zeggen de zaal van onze trouw?

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 24 aug 2006, 15:30

In welke streek moet dat zijn?
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 24 aug 2006, 17:07

weekendhuizen van chiro/scouts....vooral heel gezellig in de ardennen!!!!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 24 aug 2006, 20:49

Wij gaan elk jaar op familieweek-end, met zo'n 35 man!
Jong en oud, heel plezant.

Ik zal eens mailen nr mn vriend zn oom en vragen of hij me de adressen van de vorige jaren kan bezorgen en van dit jaar (dit jaar is het aan de kust).

We koken ook zelf, je mag er zeker van zijn dat het heel gezellig zal worden, maar de voorbereidingen zullen ook wel wat energie vragen hoor (vb avondactiviteiten: spelletjes samensteken, uitstappen op voorhand plannen).

Ik laat je nog iets weten!
Voorkeur van regio?


Plaats reactie

Terug naar “Allerlei informatie”