de blauwe doos

Vragen, opmerkingen (niet commerciele) info....enz...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 jul 2006, 16:35

heb alles netjes op tijd gehad
net de gele doos ontvangen
de doosjes zelf vind ik wel leuk om spulletjes van hen in op te bergen
en wat betreft de inhoud... idd veel bons en reclame
maar we mogen niet zeuren hé, je krijgt het gratis
en alles wat erin zit is meegenomen hé!
en de rest gooi je toch gewoon weg
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 jul 2006, 17:12

met die dozen zijn heel veel problemen het hangt er vanaf wie die aflevert welke courierdienst . waar ik antwoordde woonde pikte ze die dozen die vent leverde ze gewoon niet af en verkocht die produkten op een veilingsite ! :roll: :shock: maar sinds ik verhuist ben komt een meneer die dozen brengen en ook nog andere pakjes van bepaalde winkels waar ik online bestel.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 21 aug 2006, 13:36

Ik heb hem schoon op tijd gehad. Kon het niet geloven want ik heb nog al van mensen gehoord dat ze hem niet gekregen hadden.

De doos van babyboom was zelfs te vroeg.

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 21 aug 2006, 15:24

Bij Amber heb ik de dozen gekregen tot haar 1 jaar en daarna niet meer, als ik mij goed herinner is er normaal nog één als ze 2,5 jaar zijn. Bij Caro heb ik zelfs de doos van als ze 1 jaar geworden is nog niet gekregen. Ik heb toen een mail gestuurd en de dozen gingen dan opgestuurd worden maar dat is ondertussen ook al een hele tijd geleden en ik heb nog niets ontvangen.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 01 sep 2006, 13:49

Ja ja mensen ge gaat het niet geloven maar ik heb de blauwe doos dinsdag ontvangen :lol: En nog straffer: donderdag was er weer een blauwe doos :lol: Beide geleverd door de post!

Bij de eerste doos dacht ik amaai das toch de moeite. een liter wasproduct, vitalinea koekje, chocolade reepje, staaltje parfum, scheermesje om benen te ontharen, 5 zakjes koffie, bavet, een papier om in de jbc gratis bavet te gaan halen en 15% korting op kinderkleding, olvarit potje eten (natuurlijk vanaf 4 maand en hij is er ondertussen al 10), bambix staaltjes, veel bonnetjes,... ik vond het dus echt veel.

Raar maar waar maar de tweede doos was veel minder goed gevuld! Dan kan ik geloven dat de mensen het de moeite niet vinden om ze te krijgen en zeker niet om er drie keer voor te bellen. Normaal ga ik de groene doos op 11 december moeten krijgen, ik benieuwd :!:
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 01 sep 2006, 14:00

pitoeter schreef:Ja ja mensen ge gaat het niet geloven maar ik heb de blauwe doos dinsdag ontvangen :lol: En nog straffer: donderdag was er weer een blauwe doos :lol: Beide geleverd door de post!

Bij de eerste doos dacht ik amaai das toch de moeite. een liter wasproduct, vitalinea koekje, chocolade reepje, staaltje parfum, scheermesje om benen te ontharen, 5 zakjes koffie, bavet, een papier om in de jbc gratis bavet te gaan halen en 15% korting op kinderkleding, olvarit potje eten (natuurlijk vanaf 4 maand en hij is er ondertussen al 10), bambix staaltjes, veel bonnetjes,... ik vond het dus echt veel.

Raar maar waar maar de tweede doos was veel minder goed gevuld! Dan kan ik geloven dat de mensen het de moeite niet vinden om ze te krijgen en zeker niet om er drie keer voor te bellen. Normaal ga ik de groene doos op 11 december moeten krijgen, ik benieuwd :!:
Bij mij ook zo, op een paar dagen tijd 2 dozen en in de eerste zat er meer in dan in de tweede. :lol: En ik heb die juist dezelfde dagen dan jij gekregen (dinsdag en donderdag). Caro is ondertussen al 19 maand dus heb ik normaal gezien nog eentje tegoed.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

PeeBee
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 aug 2006, 18:56

Bericht door PeeBee » 01 sep 2006, 22:50

Katharina schreef:
een brikje groeimelk (waar ik al niets mee was) en dan bonnetjes voor het één en ander...ik weet het niet meer juist eigenlijk...niet heel veel speciaals :P
Ik heb net de groene doos gekregen.
Er zit een bon van de "niet toegelaten winkelnaam" in voor één aankoop met 20% korting. Die ga ik zeker gebruiken als ik voor Bee nog eens kleren ga kopen! Voor de rest bonnetjes en brikje groeimelk en fruitmoesje.

De blauwe doos heb ik nooit gehad. heb er voor gemaild en ze zeiden dat ik moest bellen op bepaalde dagen. Heb ik nooit gedaan. Nu wel een groene doos gehad.

Bij de oudste heb ik de dozen netjes op tijd gekregen, zelfs nadat we verhuisd waren.

groetjes,
mama van een guitige zoon en een meisjesspook...

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 02 sep 2006, 12:12

amai ik heb dus 3 blauwe dozen gehad en daar zat overal evenveel in wasmiddel bij de vleet ineens :lol: toen ... maar ik heb de gele en de groene nog altijd niet gezien - en heb er niet meer naar geïnformeerd maar misschien dat ik het toch eens doe als ik er ineens nog zin in krijg ;) haha :lol: en ja PeeBee net als jij heb ik die voor den oudste alle4 probleemloos gekregen). Straf ...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 04 sep 2006, 13:34

En nr 3 is vandaag gearriveerd :lol: !!

Er zat evenveel in als in doos nr2 en dus minder dan in doos nr1.
Hier dus ook wasmiddel in overvloed, maar liefst 3 liter!
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 06 sep 2006, 13:33

En vandaag heb ik de groene doos al gekregen :!: :!: Bij het verzendingsschema op derozedoos.be staat dat ik deze voor 11 december 2006 moet krijgen. Dus meer dan op tijd gekregen :lol: Wel een stuk kleiner die doos en er zit idd niet zoveel meer in.
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 12 okt 2006, 11:50

OK update, ik heb 15 september gemaild nadat ik op de site had gekeken en ineens even geïnfrmeerd naar die eerste-leerjaardoos die er nu ook op staat maar die J nooit heeft gezeien dus 2 vliegen in 1 klap ;) hè. Enfin, ik kreeg 5 oktober eindelijk een antwoordmail:
Beste,

Voor R stuur ik u de groene doos, voor de gele is het nog te vroeg (2.5 jaar à 3 jaar).
Deze doos mag u verwachten in november.
De andere doos voor J komt in het eerste deel van 2007.

Mvg,
De groen doos is dan deze week op een avond (ront 20 uur) afgeleverd - A dacht al dat het ene was die boekjes kwam verpatsen :lol: maar er zit dus idd meer reclame in dan wat anders: een staaltje Elmex tandpasta, een potje frutapura en een brikje groeimelk (dat hier toch niet gedronken wordt) en verder papier papier papier ... maar alles is meegenomen hè ;) seg. Content dat we ze hebben ...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 12 okt 2006, 11:50

OK update, ik heb 15 september gemaild nadat ik op de site had gekeken en ineens even geïnfrmeerd naar die eerste-leerjaardoos die er nu ook op staat maar die J nooit heeft gezeien dus 2 vliegen in 1 klap ;) hè. Enfin, ik kreeg 5 oktober eindelijk een antwoordmail:
Beste,

Voor R stuur ik u de groene doos, voor de gele is het nog te vroeg (2.5 jaar à 3 jaar).
Deze doos mag u verwachten in november.
De andere doos voor J komt in het eerste deel van 2007.

Mvg,
De groen doos is dan deze week op een avond (ront 20 uur) afgeleverd - A dacht al dat het ene was die boekjes kwam verpatsen :lol: maar er zit dus idd meer reclame in dan wat anders: een staaltje Elmex tandpasta, een potje frutapura en een brikje groeimelk (dat hier toch niet gedronken wordt) en verder papier papier papier ... maar alles is meegenomen hè ;) seg. Content dat we ze hebben ...
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 12 okt 2006, 12:28

ik ga ook eens nekeer mailen dan :lol:

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 12 okt 2006, 12:33

ik heb de blauwe doos ook vorige week ontvangen, goed op tijd zou ik zo zeggen he :P

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 12 okt 2006, 12:36

wij ook :D
en der zit toch veel in, hé... een fles wasmiddel en al :D
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 12 okt 2006, 12:37

ik heb de blauwe doos ook al gehad!

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 12 okt 2006, 13:16

ja deze keer zat er idd weer veel in
naarmate de kindjes ouder worden
worden de doosjes wel kleiner
maar wat je krijgt , heb je, zeg ik altijd :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 12 okt 2006, 14:27

Heb de doos ook ontvangen vorige week. Er zat weer veel in. Wel spijtig dat ik mij net zo een scheerset 'venus vibrance' had aangeschaft. Nu heb ik het dubbel.

De babyboomzak mag ik vanaf 4 november gaan afhalen in een prémaman winkel.

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 12 okt 2006, 14:44

ja, vond ook wel dat er een aantal leuke dingen inzaten :oops:

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 12 okt 2006, 18:03

We krijgen hier alles precies dubbel :lol:
De roze doos 2 keer gehad, die van babyboom 2 keer gehad en een tijd terug kregen we gelijk normaal de blauwe doos. Verleden week kregen we nogmaals de blauwe doos.

Maar mij hoor je niet klagen hoor. Trouwens ik vond dat dit keer meer in de blauwe doos zat dan de vorige keer. :wink:

Katia

Bericht door Katia » 13 okt 2006, 01:02

maar met hun website klopt iets niet hoor!

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 13 okt 2006, 08:59

Saartje schreef:Heb de doos ook ontvangen vorige week. Er zat weer veel in. Wel spijtig dat ik mij net zo een scheerset 'venus vibrance' had aangeschaft. Nu heb ik het dubbel.

De babyboomzak mag ik vanaf 4 november gaan afhalen in een "niet toegestane naam" winkel.
ah da zijn weeral andere dingen dan vorig jaar dan ...het wasmiddel zat er toen ook inmaar niks venus of b-b-zak ... Die babyboomzak is dat zo'n zitzak (ipv relax) ? Mijn schoonzus ging dat op hare lijst zetten.
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Allerlei informatie”