Laser

Vragen, opmerkingen (niet commerciele) info....enz...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Plaats reactie
Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55
Laser

Bericht door Sarah » 18 dec 2005, 21:01

Ik ben de naam even kwijt maar je kan dus met een laser je permanent laten ontharen enzo. Maar bij hetzelfde...bedrijf kan je ook kleine schoonheidsfoutjes laten corrigeren, zoals oogcorrecties.
Ik heb daar dus een klein complex over. Mijn linkeroog "hangt meer door" dan mijn rechter. Ik hoop dat jullie me begrijpen. Vooral op foto's valt dat op. Dan staat één oog zo moe... Ik moet mijn wenkbrauwen optrekken tot mijn mascara gedroogd is, anders plakt het er dus tegen. Oogschaduw zie je op dat ook gewoon niet meer. Het belemmerd mijn zicht niet maar tja. Het staat niet, he? Vind ik.
mijn vraag is, heeft iemand ervaring met zo'n correcties? Want ik laat natuurlijk niet zomaar aan mijn ogen foefelen. :roll:


Gebruikersavatar
spike
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 jun 2005, 23:56
Locatie:oostende

Bericht door spike » 18 dec 2005, 21:22

Dag Sarah,

Bedoelen ze met oogcorrecties soms niet bijziende ogen corrigeren?
Trotse mama van Maxim 25/01/2005

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 18 dec 2005, 21:23

Nee, nee, er staat een voor en na foto op dat reclame'ke. En dat oog is dan wat "opgetrokken", snap je?

Gebruikersavatar
spike
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 jun 2005, 23:56
Locatie:oostende

Bericht door spike » 18 dec 2005, 21:31

Hihi, ook vlug nieuwe foto geplaatst! flinke Lani hé! Tis een mooie meid.

Dat zal dan plastische chirurgie zijn zeker, nog niet gehoord dat ze dit met laser weg kunnen halen. Is dat het vel tussen je wimpers en je wenkbrauw die ambetant is? Mij stoort dit ook, misschien binnen een jaar of tien iets laten aan doen? Oogschaduw doe ik niet aan omdat mijn ogen tamelijk diep liggen, spijtig want k zie wel graag "smokey eyes".
Trotse mama van Maxim 25/01/2005

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 18 dec 2005, 21:35

Hihi, die smokey eyes lukt bij mij alleen als ik de eye liner en mascara er niet afdoe voor het slapen. :lol: De dag erna ligt mijn make-up perfect en ik hoef er alleen een nachtje voor te slapen :lol:
Ons mama gelooft dat ook niet dat je dat met een laser kan doen, dat vel weghalen tussen je wenkbrauwen en je wimpers. Allé, niet TOT aan de wimpers, want dan zou ik niet meer kunnen knipperen :lol: Maar je snapt me wel.


Ja, ons meisje word een echt poppemieke. We hebben ook iets superschattig gekocht voor kerstavond. Ze gaat er prachtig uitzien. Ik ga veel foto's nemen. :wink:
En die jongen van jou word ook al zo groot!!!


Gebruikersavatar
spike
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 jun 2005, 23:56
Locatie:oostende

Bericht door spike » 18 dec 2005, 21:57

Je weet het, hij wordt groot!

Ja tis zo'n beetje overtollig vel hé, veel vrouwen hebben daar last van. Als het een troost kan zijn?!

Wat ik al gezien heb op tv, is dat ze tijdens de operatie, het vel dichtschroeien zodat het niet te veel bloed. is dat een soort laser?

Ik heb tattoe laten weghalen met laser, wel een kleintje, dat geeft ferme brandwondjes, daardoor heb ik flamazine liggen (zie blunders! :oops:)
Trotse mama van Maxim 25/01/2005

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 18 dec 2005, 22:00

:lol:
Brrr, ik zou het langs één kant zo graag willen (wegens dus complexen)maar langs de andere kant... Het is wel dicht in de buurt van mijn ogen, he? :shock:

Gebruikersavatar
spike
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 jun 2005, 23:56
Locatie:oostende

Bericht door spike » 18 dec 2005, 22:09

Denk je niet van jezelf dat het erg is? K heb eens een foto gezien van je en er was niets op je aan te merken. Maarja niemand is echt blij met zichzelf zeker?

Ik ben gisteren uitgeweest en k had zo t idee dat iedereen naar mijn dik achterste keek, k weeg nog altijd een 5 kilo meer dan voor zwangerschap en dat maakt me zo onzeker, in januari nog eens ferm op mijn eten letten!

Pffff, ik moet naar mijn bedje, om 5u30 eruit, étje!
Trotse mama van Maxim 25/01/2005

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 18 dec 2005, 22:09

ik denk dat dit tegenwoordig wel goed te doen is. de geneeskunde en vooral plastische chirurgie is er enorm op vooruitgegaan. mss je eens gaan bevragen, daarvoor hoef je het nog niet te doen hé.
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
spike
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 jun 2005, 23:56
Locatie:oostende

Bericht door spike » 18 dec 2005, 22:16

Sarah schreef::lol:
Brrr, ik zou het langs één kant zo graag willen (wegens dus complexen)maar langs de andere kant... Het is wel dicht in de buurt van mijn ogen, he? :shock:
Als je echt wil doen, k denk dat je weinig risico loopt met zo'n operatie, t is geen face lift hé, eens gaan informeren,

Groetjes, en slaapwel,
Trotse mama van Maxim 25/01/2005


Plaats reactie

Terug naar “Allerlei informatie”