cinematickets voor scriptiehulp

Vragen, opmerkingen (niet commerciele) info....enz...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Sofie
Pas blauw
cinematickets voor scriptiehulp

Bericht door Sofie » 14 dec 2005, 14:09

Ik weet niet of dit hier past, maar here we go;

Mijn man is voor zijn thesis op zoek ben naar mensen die twee vragenlijsten willen invullen. De vragenlijsten gaan over normen en waarden, sociale identiteit en vreemdelingenbeleid. De eerste vragenlijst moet ten laatste begin januari ingevuld worden en de tweede vragenlijst in de periode maart-april. Bovendien maakt iedereen die beide vragenlijsten invult, kans om één van de enkele DUO-CINEMATICKETS te winnen.

Wie mag hier aan meedoen? Iedereen die minstens in het vierde jaar secundair onderwijs zit en niet ouder dan 20 jaar is.

Wat moet je hiervoor doen? Stuur een mailtje naar: scriptiehulp@hotmail.com ,waarin je duidelijk maakt dat je wenst deel te nemen of dat je meer informatie wenst. Hij zal jullie dan de vragenlijst of de gewenste informatie opsturen.

Ik weet dat er hier niet zoveel mensen van die leeftijd zitten, maar het zou enorm leuk zijn moesten jullie dit doorsturen naar familie, vrienden,... die wel in aanmerking komen.

Alvast bedankt!

Sofie
Pas blauw

Bericht door Sofie » 13 jan 2006, 14:48

Ik ga dit nog even updaten. De leeftijdsgrens voor het onderzoek is namelijk verhoogd. Dus iedereen die graag wil meewerken, stuur aub een mailtje (hij heeft nog veel mensen nodig). Alvast bedankt!

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 13 jan 2006, 14:54

dus je mag wel ouder zijn dan 20 jaar?
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Sofie
Pas blauw

Bericht door Sofie » 13 jan 2006, 15:24

Dat mag inderdaad, het blijkt moeilijk te zijn om veel mensen onder de 20 te vinden, en aangezien de leeftijd niet heel belangrijk is, mogen alle ouderen (:wink:) ook meedoen.

Plaats reactie

Terug naar “Allerlei informatie”