doopsel

Vragen, opmerkingen (niet commerciele) info....enz...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 09 dec 2005, 21:12

Ons meisje is ook gedoopt. Meer uit traditie dan geloof en ook omdat ons mama dan ook meter is "op papier" en dat wou ze graag. Ik ben ook gedoopt en dat hinderd me niet in mijn dagelijkse doen. Oké, ik ben niet gelovig maar toch... Het idee van "gezegend" te zijn heeft wel iets... :D

Over de peter en de meter... Mijn meter is mijn grootmoeder maar ze behandeld al haar kleinkinderen allemaal gelijk. Al heeft ze me ooit eens gezegd dat ik haar "favorietje" ben maar ja, dat kan ze tegen elk kleinkind zeggen, he? :wink: En mijn oom is mijn peter, die vergeet mijn verjaardag altijd, maar ik weet dat hij er altijd is voor me. Toen ik ruzie had met mijn vader, belde mijn peter elke dag om te horen of mijn vader me nog bedreigde.

Mijn moeder is een goede meter voor Lani en ik kan met een gerust hart zeggen dat als er me ooit iets overkomt, ons Lani in goede handen zou zijn.
Haar peter heeft nog niet echt de kans gehad om zich "te bewijzen" omdat hij zo ver woond en het zelf erg druk heeft. Maar ook hij zou zijn verantwoordelijkheid nemen als het zou moeten. Bij ons draait het echt niet om geld, gewoon weten dat ze er zijn is genoeg.


Plaats reactie

Terug naar “Allerlei informatie”