wasmiddel
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hoi,
Mss niet zo een goed onderwerp voor op deze site, maar heb toch stel ik het even.
Ik was namelijk met dash op aanraden van mijn schoonmoeder en ja il moet toegeven hij ziet toch witter.
Enfin wat mijn grote probleem eigenlijk is: als ik was en ik haal de kleren vers uit de was machine ruiken deze heel goed, gebruik nl soupline, als wasverzachter ook heb ik al robijn en marseille van ommino bianco gebruikt.
Maar eens de kleren droog zijn vin ik dat de geur verdwenen is en ruiken mijn kleren naar niets, eigenlijk soms zelf mottig.
OOk heb ik al robijn en lenor geprobeert, maar niks dat blijft.
Hebben jullie iedeetjes of wat blijft er goed ruiken, dat mij kan helpen alvast bedankt
grtz...xxxx
Mss niet zo een goed onderwerp voor op deze site, maar heb toch stel ik het even.
Ik was namelijk met dash op aanraden van mijn schoonmoeder en ja il moet toegeven hij ziet toch witter.
Enfin wat mijn grote probleem eigenlijk is: als ik was en ik haal de kleren vers uit de was machine ruiken deze heel goed, gebruik nl soupline, als wasverzachter ook heb ik al robijn en marseille van ommino bianco gebruikt.
Maar eens de kleren droog zijn vin ik dat de geur verdwenen is en ruiken mijn kleren naar niets, eigenlijk soms zelf mottig.
OOk heb ik al robijn en lenor geprobeert, maar niks dat blijft.
Hebben jullie iedeetjes of wat blijft er goed ruiken, dat mij kan helpen alvast bedankt
grtz...xxxx
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hoi
ik gebruik ook dash maar dan de wasdraad fris en als als wasverzachter soupline hemels fris en kmoet zeggen geen probleem dat de geur weg gaat.
grtz greet
ik gebruik ook dash maar dan de wasdraad fris en als als wasverzachter soupline hemels fris en kmoet zeggen geen probleem dat de geur weg gaat.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
- jong moederke
- Pas blauw
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
mijn moeder gebruikt geen wasverzachter, maar ze doet een beetje azijn als wasverzachter, en dat werkt ook goed...natuurlijk moet je er niet teveel bij doen he...
Ik heb een miniwash, maar de grote kledingstukken(lakens en broeken) wast mijn moeder dan...we kunnen hier nog geen grote wasmachine zetten...ik had staaltjes gekregen van 'le chat' maar dat ruikt niet zo goed vind ik...nu heb ik eens dash gekocht...maar heb er nog niet mee gewassen...
Ik heb een miniwash, maar de grote kledingstukken(lakens en broeken) wast mijn moeder dan...we kunnen hier nog geen grote wasmachine zetten...ik had staaltjes gekregen van 'le chat' maar dat ruikt niet zo goed vind ik...nu heb ik eens dash gekocht...maar heb er nog niet mee gewassen...
Ik heb geen keus ik moet Yaro zijn was appart wassen.Hij had allemaal rode bolletjes op zen lichaam.Van het wasmiddel of wasverzachter.Katharina schreef:mijn moeder gebruikt geen wasverzachter, maar ze doet een beetje azijn als wasverzachter, en dat werkt ook goed...natuurlijk moet je er niet teveel bij doen he...
-
- Moderator
- Contacteer: