Veranderd van werk
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Jammergenoeg is Björn zijn werk kwijt...hij deed opleiding...maar de baas kon ergens niet de toeslag betalen die hij moest aan de Vdab of zoiets...Nuja hij zoekt alweer heel intensief naar iets anders...ook zodat ik thuis zou kunnen blijven omdat hij weet hoe belangrijk ik dat vindt...
Toch blijft het een klap niet alleen financieel maar ook emotioneel...omdat ik nu de plannen voor een tweede zeker nog even zou moeten opbergen (als het nog niet is gebeurd natuurlijk)
Nu we houden de moed erin...maar zo zie je maar hoe snel iets in één klap kan veranderen zonder dat je er echt op bent voorbereid...
Toch blijft het een klap niet alleen financieel maar ook emotioneel...omdat ik nu de plannen voor een tweede zeker nog even zou moeten opbergen (als het nog niet is gebeurd natuurlijk)
Nu we houden de moed erin...maar zo zie je maar hoe snel iets in één klap kan veranderen zonder dat je er echt op bent voorbereid...
- Anneliefje
- Pas blauw
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Ja ik weet het, hier hebben we ook al wat afgevloekt....we hebben geen chance he!Anneliefje schreef:Mohow é, dat is toch echt niet te doen hé ....
Zat hij nu eens goed, allé, int begin toch en dan nu zoiets ...
Hopelijk vindt hij snel iets anders ... en kijkt de trajectleider ook mee uit.
Ik mag niet vloeken maar ga het toch doen, potverdorie
Hij heeft niet echt een trajectbegeleider, maar Bjorn is wel heel actief in het zoeken naar werk.
Door de teleurstelling is hij nu beginnen twijfelen over het vloerder zijn ook...hij zit momenteel een beetje in een crisis dat hij niet weet wat hij verder wil doen in z'n leven...dus het is even zoeken hoe hij verder wil...
Tjah moeilijk gaat ook zal ik maar zeggen he

- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
oh katharina
ik hoop dat bjorn vlug iets anders heeft gevonden van werk.
grtz greet
ik hoop dat bjorn vlug iets anders heeft gevonden van werk.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
- Anneliefje
- Pas blauw
Als hij het graag deed, moet hij er zeker in verder!Katharina schreef:Door de teleurstelling is hij nu beginnen twijfelen over het vloerder zijn ook...hij zit momenteel een beetje in een crisis dat hij niet weet wat hij verder wil doen in z'n leven...dus het is even zoeken hoe hij verder wil...
En even een dipje moet kunnen, maar, er niet blijven inzitten hé!!
Ik zal mee uitkijken naar iets!!
en mocht hij het dit zien zitten .... ik dacht dat ze bij de colruy nog mensen zochten, kijk anders eens op hun website ...
en veurne snack foods? de man van een collega is daar gaan solliciteren en hij kreeg een zak met zakken chips mee naar huis

allé, ik zeg maar iets hé
en als er iets is, ROEP MAAR!!