Zo weinig tijd !
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hoi , hier de mama van Stephke en nog vier kids ! Steph is nu 6 weken oud en ik lijk mezelf voorbij te lopen ! pffff ! Het is bedtijd eer ik het weet ! Hoe lassen jullie een pauze in in de dag ??? De weken vliegen en ik zie er helemaal verkreukelt uit .
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit tevoren gevoelt hebt !!!
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hoi zoepke
ik was juist nog aan u aan het denken. hoe het er mee zou gaan. blijkbaar niet zo goed he.
idd zoals spotje zegt je man wat laten helpen in het huishouden.
grtz greet
ik was juist nog aan u aan het denken. hoe het er mee zou gaan. blijkbaar niet zo goed he.
idd zoals spotje zegt je man wat laten helpen in het huishouden.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
ik verdrink zelfs in mijn werk en vorige week heeft mijn moeder voor eht eerst eens een keer voor me gestreken omdat ze dat zo graag doet...en awel dat kleine beetje he (dat uurtje werk he zeg maar) dat heeft goed gedaan...
Ik ben ook geen type dat snel hulp vraagt...moet zelf al bijna neervallen voor ik hulp vraag
Ik ben ook geen type dat snel hulp vraagt...moet zelf al bijna neervallen voor ik hulp vraag
Tja , ik heb nu eenmaal een groot gezin hè , en mijn man is vrachtwagenchauffeur . Hij vertrekt s'morgens om 6 uur en komt meestal van werken rond half 8 s'avonds . Er moet natuurlijk geld binnenkomen om ze allemaal groot te brengen hè . Normaal loopt alles van een leien dakje , maar nu met die gebroken nachten lijkt alles in het honderd te lopen en zijn de andere kids natuurlijk steviger met mijn voeten aan het spelen dan anders , of zou het aan mij liggen ??? Ik kan toch maar moeilijk de boel laten liggen voor mijn man die zo een lange dagen maakt .
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit tevoren gevoelt hebt !!!
hey,
Sla hulp zeker niet af, ik deed dit ook in het begin, en na een paar weken was ik oververmoeid. Wou alles zelf doen, want dan was alles beter gedaan enz....
Laat je familie wat meehelpen, je ouders, je schoonouders, je zussen/broers, andere familie. En eventueel je kindjes, meestal doen die dat wel graag. Neem voldoende rust, maak een speciaal uurtje voor jou alleen. Het is zwaar maar je komt er wel meid, als ze iets waarmee we je kunnen helpen, je weet het hé
Sla hulp zeker niet af, ik deed dit ook in het begin, en na een paar weken was ik oververmoeid. Wou alles zelf doen, want dan was alles beter gedaan enz....
Laat je familie wat meehelpen, je ouders, je schoonouders, je zussen/broers, andere familie. En eventueel je kindjes, meestal doen die dat wel graag. Neem voldoende rust, maak een speciaal uurtje voor jou alleen. Het is zwaar maar je komt er wel meid, als ze iets waarmee we je kunnen helpen, je weet het hé

Ik heb echt van niemand hulp , mijn eigen ouders zijn nog eens niet komen kijken naar onze spruit . Ze waren het er niet mee eens dat er een vijfde kwam . Mijn man zijn ouders zijn overleden , zijn broers en zussen wonen in Frankrijk (hij is een Fransman ) en ik ben enig kind . En mijn vriendinnen zitten zelf met hun gezin . Die doen wel eens een boodschap , wat ik ook enorm wardeer . Maar , leuk is anders . Ik wil niet klagen , maar ik word er zo moe van . Ik sta altijd voor iedereen klaar en zou nu al blij zijn met een schouder om eens lekker uit te huilen .
da's wel jammer zeg, dat je niet echt hulp om je heen hebt!
woonde je maar wat dichter, dan zou ik je wel willen helpen
ik heb het geluk dat mijn familie en die van mijn man allemaal dichtbij wonen.
Dat snap ik nu niet dat je als grootouder nog niet naar je kleinkind bent gaan zien!
je kan het misschien niet eens zijn met de keuze van je kinderen, maar daar kan dat kleintje toch niet aan doen! En dan nog, waar halen zij het recht vandaan om te bepalen wat er in jullie gezin kan en wat niet!
Een beetje meer respect zou hen niet misstaan vind ik.
een schouder om uit te huilen kan ik je wel bieden, maar dan virtueel hé
Als je met iets zit, stort je hart dan maar uit!
dat zal je allicht al wat opluchten
woonde je maar wat dichter, dan zou ik je wel willen helpen
ik heb het geluk dat mijn familie en die van mijn man allemaal dichtbij wonen.
Dat snap ik nu niet dat je als grootouder nog niet naar je kleinkind bent gaan zien!
je kan het misschien niet eens zijn met de keuze van je kinderen, maar daar kan dat kleintje toch niet aan doen! En dan nog, waar halen zij het recht vandaan om te bepalen wat er in jullie gezin kan en wat niet!
Een beetje meer respect zou hen niet misstaan vind ik.
een schouder om uit te huilen kan ik je wel bieden, maar dan virtueel hé

Als je met iets zit, stort je hart dan maar uit!
dat zal je allicht al wat opluchten
Hey, op mijn schoudertje mag je ook uithuilen, kom hier je verhaal maar doen!
Nu ja die eerste 2 à3 maanden zijn sowieso het zwaarst he, maar normaalgezien gaat het nadien altijd toch een beetje vlotter, mss als je dat al voor ogen kunt houden? Maar 5 kids lijkt me idd ontzettend zwaar, als je er alleen voor staat.
Ik doe hier ook het meeste zelf, 1 kind, en vind dat best al wel zwaar.
Kan je geen beroep doen op een poetsvrouw of familiehulp ofzo, dat het huishouden bvb al wat minder zwaar wordt voor jou?
Nu ja die eerste 2 à3 maanden zijn sowieso het zwaarst he, maar normaalgezien gaat het nadien altijd toch een beetje vlotter, mss als je dat al voor ogen kunt houden? Maar 5 kids lijkt me idd ontzettend zwaar, als je er alleen voor staat.
Ik doe hier ook het meeste zelf, 1 kind, en vind dat best al wel zwaar.
Kan je geen beroep doen op een poetsvrouw of familiehulp ofzo, dat het huishouden bvb al wat minder zwaar wordt voor jou?