doopsuiker en OM
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Er viel me juist iets te binnen.
Geven jullie de kindjes van de OM ook suikerboontjes of iets anders als er een babytje bijkomt? Of wordt dat niet gedaan?
Geven jullie de kindjes van de OM ook suikerboontjes of iets anders als er een babytje bijkomt? Of wordt dat niet gedaan?
Ik zou dat doen, denk ik.
Je kan ook iets alternatiefs doen, hé, want misschien zijn die kindjes zelf nog te klein en dan hebben ze er iets aan, hé. De mama's kan je dan nog altijd suikerboontjes geven hé.
Maar ik ben nooit in dat geval geweest, dus misschien is dat helemaal niet de gewoonte...
Je kan ook iets alternatiefs doen, hé, want misschien zijn die kindjes zelf nog te klein en dan hebben ze er iets aan, hé. De mama's kan je dan nog altijd suikerboontjes geven hé.
Maar ik ben nooit in dat geval geweest, dus misschien is dat helemaal niet de gewoonte...
ik zit ook niet in die situatie, maar zou het ook wel doen denk ik, weet ook niet of dat gedaan wordt of niet hoor...
heb je aparte doopsuikertjes voor de kindjes of niet?
bij ons wordt dat gedaan, bv een beertje of potloodje met van die zachte snoepjes aan ipv doopsuikers...
mss kan je dat dan aan die kindjes geven?
grtjs
heb je aparte doopsuikertjes voor de kindjes of niet?
bij ons wordt dat gedaan, bv een beertje of potloodje met van die zachte snoepjes aan ipv doopsuikers...
mss kan je dat dan aan die kindjes geven?
grtjs
voor de kindjes van de familie en vrienden enzo hadden we zo van die badeendjes met kleine ronde smarties erbij.
Maar voor de kindjes van de Om wilde ik mss wel een beerke of iets anders gaan halen met wat doopsuiker erbij voor de ouders dan. Omdat de kindjes bij de OM niet ouder dan 2 jaar zijn....
Maar voor de kindjes van de Om wilde ik mss wel een beerke of iets anders gaan halen met wat doopsuiker erbij voor de ouders dan. Omdat de kindjes bij de OM niet ouder dan 2 jaar zijn....
hmmm ja, dan lijken die badeendjes mss wel toffer voor de kindjes he
maar als je dan nog doopsuiker bij wil voor de ouders?
of mss aan de badeendjes een mengeling van smarties met doopsuiker hangen?
of enkel doopsuiker, want die hele kleintjes eten toch nog geen snoepjes denk ik? en dan hebben ze toch hun badeendje he... lijkt me wel tof hoor voor de kindjes!
grtjs

maar als je dan nog doopsuiker bij wil voor de ouders?
of mss aan de badeendjes een mengeling van smarties met doopsuiker hangen?
of enkel doopsuiker, want die hele kleintjes eten toch nog geen snoepjes denk ik? en dan hebben ze toch hun badeendje he... lijkt me wel tof hoor voor de kindjes!
grtjs
Als bij onze om een kindje een broertje of zusje kreeg dan kregen effectief alle kindjes suikerboontjes. Ik vond dat trouwens wel leuk. 

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
van Amy had ik dit ook niet, ze was zelfs nog niet volledig ingedaald op 38w zwangerschap, ondanks de vroege voorweeën die ik hadMieke schreef:ja hoor, mijn koffer is klaar!![]()
Ik had totaal geen ontsluiting en zelfs geen verweking van de BMhals![]()
Ach we zien wel, ooit zal ze er toch moeten uitkomen

de gyn verstond het zelf amper...
en ik was er dus van overtuigd dat ik overtijd ging gaan...
tot de weeën begonnen en mn water brak... een week te vroeg

dus het ziet... het kan effectief rap gaan

veel succes alvast!!
grtjs
Toen de jongste bij de onthaalmoeder ging was er een van de kindjes die een zusje bij kreeg.
Alle kindjes hebben dan een rond doosje,een kokertje,gehad met potloodjes in.
Op dat kokertje stond de naam en geboortedatum van het kindje.
Zelf heb ik op school iedere keer de geschenkjes gegeven die ik voorzien had voor de kindjes uit de famillie en kennissenkring.
Van de tweede was dat een zakje met een soort van smarties en daar zaten twee potloodjes en een balon aan vast.
Bij de jongste was dat een zakje met van die zachte snoepbeertjes waar zo'n miniwasspeld op zat met een beertje op.
Alle kindjes hebben dan een rond doosje,een kokertje,gehad met potloodjes in.
Op dat kokertje stond de naam en geboortedatum van het kindje.
Zelf heb ik op school iedere keer de geschenkjes gegeven die ik voorzien had voor de kindjes uit de famillie en kennissenkring.
Van de tweede was dat een zakje met een soort van smarties en daar zaten twee potloodjes en een balon aan vast.
Bij de jongste was dat een zakje met van die zachte snoepbeertjes waar zo'n miniwasspeld op zat met een beertje op.
sandy, zie maar da ze u nie op het verkeerde geslacht zetMieke schreef:Ik heb er hier opt forum nooit echt een geheim van gemaaktsandy schreef:Ja, ooit zal ZE eruit komen ja!Mieke schreef:ja hoor, mijn koffer is klaar!![]()
Ik had totaal geen ontsluiting en zelfs geen verweking van de BMhals![]()
Ach we zien wel, ooit zal ze er toch moeten uitkomen![]()