melkpoeder in nederland

Vragen, opmerkingen (niet commerciele) info....enz...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem
melkpoeder in nederland

Bericht door mei mama » 22 jul 2005, 09:34

Een tip voor wie een uitstap wil doen én geld besparen. Die twee dingen kun je ook wel niet vaak samen hé.
Het melkpoeder kost dus in nederland veel minder dan hier. En je kan het overal kopen terwijl hier enkel in de apotheek (allé, de 1 toch)
Vergelijking: Nutrilon AR 1 kost hier bij de apotheek 15.80 en kost in nederland iets meer dan 9 euro !!!!!!!! Nogal een verschil hé.
Ik heb nu vier dozen voor ongeveer 36 euro terwijl ik hier bijna 64 betaal voor vier dozen. Dat is wel een besparing van 28 euro per maand.


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 22 jul 2005, 11:15

Dan wil ik het zeker niet beter weten dan jij MAAR!!!!!!!!!!!!
Wist je dat onze belgiche melkpoeders van a tot z worden opgevolgd, van de spreekwoordelijke koe tot de minuut voor de poeder in de doos
gaat!!
hele strenge controle's door zowel hygienische service als peditaers en zelfs voor de koe, uiteraard veearts.
Ze zijn niet dezelfde, allersinzs niet alle merken!
Dus voor sommige dingen, waarvan je niet zeker weet, hoe het er aan toe gaat, blijf je beter in ons eigen landje.
bovendien zijn er in ons eigen landje sommige winekls die wel veeeellllll
minder duur verkopen, maar je moet gewoon goed zoeken.
namen, zal ik niet geven, en jullie begrijpen wel waarom.
Echter kan het geen kwaad dat ik het volgende zeg...
mei mama geeft gelijk!
En wat nog beter is, pampers zijn maar liefst 9 euro minder duurder per pak zeg!
dat weet ik zeker!!
En mits een pamper een pamper blijft , zie ik persoonlijk geen kwaad in!

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 22 jul 2005, 21:35

Tja, als echte Hollandse kan ik me hier alleen maar bij aansluiten. Ik kocht mijn melk altijd in NL (scheelde gauw 5 euro per pak van het zelfde merk!) vooral omdat de Peptie die Sia destijds nodig had hier alleen in de apotheek te koop was en niet altijd op voorraad was.

Nu koop ik geen pampers (gewoon Colruyt doet het prima), maar die zijn in NL zijn ze idd vééééééél goedkoper.

Die prijzenslag tussen de supermarkten is voor ons consumeten iig heel handig!
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils


Plaats reactie

Terug naar “Allerlei informatie”