dronken baby geboren

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20
dronken baby geboren

Bericht door goortjes » 13 jul 2007, 16:28

in polen is er een kindje geboren met 1,2 promille alcohol in het bloed. De moeder was stomdronken toen ze moest bevallen.
De artsen hebben uren werk gehad om het babietje erdoor te krijgen. Het zou nu buiten levensgevaar zijn, maar men vermoed dat het kindje er wel iets aan over zal houden op fysiek of geestelijk vlak...

erg hé!!!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 13 jul 2007, 17:02

:shock: :shock: :shock: :cry:

Verschrikkelijk zoiets!

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 13 jul 2007, 21:01

:shock: Ik wist niet dat zoiets kon, een dronken baby....
Waar gaat het naartoe zeg!
Ik mag hopen dat die baby een betere thuis krijgt dan haar moeder. Als je al drinkt als je zwanger bent, dan wil ik niet weten wat ze doet als ze niet zwanger is...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 14 jul 2007, 10:58

alcohol komt naar het schijnt al na 15 min. in het bloed van je kindje terecht en doet er ook heeeeel lang over om weer te verdwijnen dus als ze dan echt stomdronken was is het niet zo verwonderlijk dat dat kindje ook dronken was

Begrijp toch niet dat sommige mensen zoiets kunnen doen hoor das zo van die "soort" vrouwen die ze zouden moeten verbieden om kinderen te krijgen
Ik zou idd ook niet willen weten wat ze dan doet als ze niet zwanger is
:shock:

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 14 jul 2007, 11:01

Ik zou idd ook niet willen weten wat ze dan doet als ze niet zwanger is
zuipen zeker :roll: :evil:
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 14 jul 2007, 11:29

Er worden ook baby's geboren die al verslaafd zijn aan drugs hé! Dus zal een dronken baby wel niet zo uitzonderlijk zijn als we wel denken...

Stel je maar eens voor dat je bvb. op Nieuwjaardag moet bevallen...Zelfs als je zwanger bent drink je dan wel eens een glas champagne hé!

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 14 jul 2007, 12:33

Awel, euhm, ik ben bevallen op 3 januari. De dagen vlak voor mijn bevalling waren dus vol receptiekes en familiefeestjes, enz. Het enige dat ik gedronken heb is een klein glaasje om het oudejaar in te luiden om middernacht. Dus absoluut HEEL braaf (en geen kans op een zatte baby :))

Je hebt gelijk dat er wel meer zatte en verslaafde baby'tjes geboren zulen worden, maar ik vind het toch NIET normaal, hoor!
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 14 jul 2007, 12:47

ocharme dat kindje :cry:

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 14 jul 2007, 13:09

Het is zeker niet normaal, dat vind ik ook niet, maar ik denk gewoon dat dat rapper gebeurd dan dat je zou denken!

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 14 jul 2007, 15:46

Nino! schreef:Er worden ook baby's geboren die al verslaafd zijn aan drugs hé! Dus zal een dronken baby wel niet zo uitzonderlijk zijn als we wel denken...

Stel je maar eens voor dat je bvb. op Nieuwjaardag moet bevallen...Zelfs als je zwanger bent drink je dan wel eens een glas champagne hé!
Ja tuurlijk er worden baby's geboren die verslaafd zijn aan drugs en dergelijk maar dat neemt niet weg dat het onverantwoord is als je kiest voor een kindje (ook al was het ongepland ofzo) dan kijk je toch uit wat je doet zeker?!!!

en er is nog wel een serieus verschil tussen een glas champagne en stomdronken worden/zijn he...

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 14 jul 2007, 15:48

en er is nog wel een serieus verschil tussen een glas champagne en stomdronken worden/zijn he...
dat denk ik ook wel!
uiteraard zijn er wel eens mama's die op een feestje een glaasje aan het drinken zijn en plots begint HET..... tja, dan heb je ook alcohol binnen
maar stomdronken zijn en dan blijken dat je kleintje in levensgevaar is.... dat vind ik er echt wel over
dus die mama moet echt gezopen hebben

en wat drugs betreft, er zijn idd genoeg mama's die aan de drugs zitten en waarbij de kindjes dus ook 'verslaafd' zijn
Maar ik vind dat dus heel erg hé
zeker als dan blijkt dat die kinderen er iets aan over houden...
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”