Kleuter verdwenen

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek
Kleuter verdwenen

Bericht door Saartje » 06 mei 2007, 14:01

Een Brits meisje van drie, Madeleine McCann, is gisteravond verdwenen tijdens een vakantie met haar ouders in de Portugese Algarve. Het kind lag vlak voor haar verdwijning te slapen in de hotelkamer terwijl haar ouders honderd meter verder tafelden in een restaurant. Gevreesd wordt dat het meisje ontvoerd werd. De luiken in de slaapkamer waren geforceerd toen de ouders terugkwamen, hun kind was verdwenen.

Vandaag hebben de ouders van het meisje, de moeder een huisarts en de vader cardioloog, een foto van het verdwenen kind verspreid.

De Portugese autoriteiten hebben alle luchthavens, havens en grensposten verwittigd en een onderzoek gestart. De hotelkamer waaruit het kind verdween werd verzegeld en meer dan tweehonderd inwoners van Praia da Luz helpen mee in de zoektocht naar de peuter. (hln)


Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 06 mei 2007, 14:03

Ik vind het echt riskant om een kind alleen achter te laten in een hotelkamer. En nu las ik ergens dat haar 2jarige tweelingbroertjes ook bij haar op de kamer sliepen.
Ik weet niet of ik het zou durven als je ergens op hotel bent.
De ouders waren nog wel in het hotel, maar je weet nooit wat er kan gebeuren.
Hopelijk vinden ze het meisje snel terug.

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 06 mei 2007, 14:09

Ik zou mijn kinderen ook nooit alleen op een hotelkamer laten hoor.
Aan de andere kant vind ik het als ouder zeer stresserend dat je je kind constant in het oog moet houden. Ik laat mijn kinderen zelfs nooit alleen op een speelplein spelen om verderop iets te gaan drinken op een terras. Noem mij paranoide maar ik zou het niet mogen gedroomd hebben. Jammer dat we in zo'n maatschappij moeten leven. De kinderen kennen geen enkele vorm van vrijheid meer.

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 06 mei 2007, 19:35

Vreselijk voor die ouders, maar ik zou mijn kinderen nooit, nooit, alleen laten!!
Ik zou dan nog liever het eten laten brengen naar de kamer!
Zelfs kinderopvang van het hotel zou ik nooit doen.
Hopelijk vinden ze het kindje snel terug....3 jaar, even oud als Yana...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 06 mei 2007, 21:49

muppet schreef: Aan de andere kant vind ik het als ouder zeer stresserend dat je je kind constant in het oog moet houden.
Noem mij paranoide maar ik zou het niet mogen gedroomd hebben. Jammer dat we in zo'n maatschappij moeten leven. De kinderen kennen geen enkele vorm van vrijheid meer.
dat is waar! het is triestig gesteld met de maatschappij! :(


maar ik zou ook NOOIT mijn dochterje alleen op een hotelkamer laten hoor!!!
ok dat je ze niet iedere sec in het oog kan hebben als ze wa ouder zijn (bv10j of zo), maar een kind van 3 laat je toch niet alleen :shock: :shock:
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”