Moeder steekt haar 5 kinderen dood

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 21 mar 2007, 14:43

volgens mij is daar wel meer niet pluis, maar zoals greet zegt
wie zijn wij om ons daar in te mengen hé
en eerlijk gezegd zie ik dat niet zitten ook niet,
denk dat ik veel te veel frustraties zou oplopen....
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 21 mar 2007, 15:41

We zijn ons hier niet aan 't 'mengen', dames.
We zeggen enkel hoe we ons bij de situatie voelen. :?
(geloof me, er zijn forums waar het echt grof wordt bij dit onderwerp)

Het hele verhaal komt bij mij zo onsamenhangend over en de reacties van de vader vind ik ook 'anders' dan verwacht. Maar goed, niet iedereen reageert op dezelfde manier...

Ik weet wel dat die moeder toch heel erg diep moet hebben gezeten om haar eigen kinderen te vermoorden...en zeker op die manier. Waarom dat ze zo diep zat, dat zullen enkel zij en de huismuren weten...
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 28 mar 2007, 10:24

sterretje schreef:een moeder die zoiets doet,zit erg diep in een depressie..........of heeft heel erge haatgevoelens naar hare man toe,en heeft haar kinderen vermoord om hem te raken..klinkt erg,he!maar zo zijn er wel 'gevallen'bekend.




...

Geneviève Lhermitte (40), de moeder die op 28 februari haar vijf kinderen vermoordde in Nijvel, handelde niet in een vlaag van wanhoop of zinsverbijstering. Ze gaf tegenover de speurders en gerechtspsychiaters toe dat ze alles goed had voorbereid.

De vrouw was er al langer van overtuigd dat haar man in Marokko een dubbel leven leidde en wilde daarom zelfmoord plegen.

De vrouw zegt dat ze al langer met plannen rondliep om er een einde aan te maken en haar kinderen "mee te nemen". Ze was al jaren depressief en raakte er steeds meer van overtuigd dat haar man Bouchaib Mokadem (43) er een relatie op nahield in Agadir (Marokko). Een vriendin beweerde zelfs dat hij getrouwd was in Marokko en er een kind had.

Lhermitte voelde zich steeds meer geïsoleerd, had moeite met de aanwezigheid van dokter Schaar in huis en vreesde dat haar man haar spoedig zou verlaten om definitief naar zijn geboorteland terug te keren, zo verklaarde ze tegenover de gerechtspsychiater.


bron hbvl
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”