Saddam maakt na zijn dood nog altijd slachtoffers.

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek
Saddam maakt na zijn dood nog altijd slachtoffers.

Bericht door Saartje » 05 jan 2007, 15:06

Kinderen komen om bij imitatie executie

HOUSTON - De politie in het Amerikaanse Webster (verboden) onderzoekt of een tienjarige jongen zichzelf ophing nadat hij de executie van de Iraakse dictator Saddam Hussein had gezien.

Sergio Pelico had de terechtstelling zaterdag op televisie gezien. Zondag werd hij dood aangetroffen in zijn slaapkamper. Hij had zich aan een stapelbed opgehangen.

De familie van Pelico vreest dat de jongen de executie wilde nadoen, en dat het experiment uit de hand liep. Volgens een oom was Sergio een blij en nieuwsgierig kind.

De jongen zou ook boos geweest zijn omdat hij geen kerstgeschenk had gekregen van zijn vader. Maar de onderzoekers geloven niet dat de jongen zichzelf daarom van het leven beroofde.

Ook in Pakistan stierf een negenjarige jongen nadat hij had gepoogd de executie na te spelen. Het kind hing zich met de hulp van zijn zus op aan een ventilator tegen het plafond.

Op het internet circuleert een filmpje waarop de volledige terechtstelling te zien is, maar beide kinderen hadden enkel de officiële beelden gezien.

bvb (nu.Nl)05/01/2007

Waarom zou zo een kind het in zijn hoofd halen om de executie na te doen vraag ik me dan af. Ik zou het verschrikkelijk vinden om mijn kind van 10 jaar aan te treffen nadat het zich heeft willen ophangen. Ik krijg er kippenvel van.


Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 05 jan 2007, 17:04

ja das verschrikkelijk dat is toch maar zeer raar ik denk da toch ook nie hoor dat ze dat doen alle kan altijd ma dan moet het toch niet goed bij zijn hoofd zijn he kan toch nie anders.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 05 jan 2007, 17:14

:shock:

de'macht' van de media..


als je nu wilt of niet,je wordt met die beelden geconfronteerd...hier staat het nieuws ook om 19u op,en dan slaapt tjorreke nog niet..onbewust pik je zo toch een aantal dingen mee,he...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 05 jan 2007, 20:09

en dat is de schuld van saddam?????????????
vind ik wel cru gezegd eigenlijk...
wat gaan ze hier tegen doen?
Nog eens ophangen dan :roll:

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 05 jan 2007, 20:19

heb het net ook op het nieuws gehoord
griezelig!!!
Eerlijk gezegd..... zulke beelden mogen niet uitgezonden worden terwijl kinderen dat kunnen zien
maar ja, om 19u staat het nieuws op en dan zijn er nog veel kinderen op hoor!!!
en tegenwoordig moet je een 10jarige niet meer leren hoe ze iets op internet vinden...
Dit vind ik niet de schuld van Saddam... maar wel van de media en de vooruitgang in het leven (internet - TV...)

Je mag je kinderen de dag van vandaag nog zo behoeden voor vanalles en nog wat.... zulke dingen, daar denk je toch niet aan :?
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 jan 2007, 20:35

Had ik nog niet gehoord.
Hier staat het nieuws ook aan waar de kinderen bij zijn, daar denk ik niet aan eigenlijk...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 05 jan 2007, 21:06

Triestig zeg ...

Maar tuurlijk is dat de schuld niet van Saddam! De media is de schuldige , maar het probleem is dat als zij beelden niet zouden tonen, de mensen ook niet zouden content zijn. De media heeft eigenlijk als plicht de mensen op de hoogte te houden en de waarheid te vertellen. Met dergelijke gevolgen vandien natuurlijk :?

En die kindjes vangen overal vanalles op é, op tv, op internet, gewoon grotemensenpraat, ...
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”