Ik vond het een geweldige grap!!!

Moderators:Welcome, mell, Moderators
Eigenlijk is zoiets niet grappig...Sofie S. schreef:kheb het ook gezienEigenlijk wel goed gevonden; maar blijkbaar zijn ons politici niet zo tevreden. Die kunnen ook met niks lachen é
daar moogt ge zeker van zijn...Anneliefje schreef:Het onderwerp ligt volgens mij net iets te gevoelig in België om hier zo'n grote grap over te maken.
dat op zich vind ik nu wel grappig eigenlijk, maar soitAnneliefje schreef:Weten jullie dat ze in Amerika dachten dat hier een burgeroorlog was uitgebroken???
Dat vind ik wel erg dat er wel degelijk nog mensen zijn die dat nog niet doorhebben. Als ze naar het nieuws kijken, zien ze dit wel, maar hetgeen er na komt (en de dagen daarop) horen ze dan blijkbaar niet meer. Dat zijn mensen die enkel horen wat ze willen horen é, een beetje kritisch mens heeft daar toch onmiddellijk bedenkingen bij?? Allé ja, ik kan daar dus niet in komen dat je daar zo direct kan inlopen. Ik zou al onmiddellijk op andere zenders gaan kijken, teletekst raadplegen ...Katia schreef:heel veel mensen zijn uit hun lood geslagen, vooral van die oudekes die echt volledig pro-koningshuis zijn.Sofie S. schreef:kheb het ook gezienEigenlijk wel goed gevonden; maar blijkbaar zijn ons politici niet zo tevreden. Die kunnen ook met niks lachen é
Heel veel mensen hebben tot de dag van vandaag nog steeds niet door dat het een grap was...
Dan heb je net dezelfde reactie gehad als de Waalse kijkers bij dat fake journaalMieke schreef:Ik vond het ook wel redelijk grappig.
Maar wat ik me afvraag. De dag na uitzending van het speciale nieuwsbulletin, was er ook een stukje ervan op man bijt hond. Er was 1 persoon die begon tond te bellen, een erg koningsgezinde. En zo verspreidde die telefoontjes over het hele land. En de bedoeling was dat specifieke mensen de opdracht gekregen hadden bepaalde politici op te blazen.Maar was dit ook waar of ook opgezet spel? Ik verschoot er toch redelijk van....